Helvetillinen tilanne töissä
Uhkana on työpaikan menetys. En kestä tätä, enkä jaksa aloittaa uutta uraa. Tiedän, moni on kokenut saman. Miten helvetissä siitä selviää? Olisi edes jollain alalla hyvät näkymät, niin voisi aloittaa alusta, mutta kaikki näyttää niin mustalta.
Kommentit (44)
Up. Ei taida koskettaa av:läisiä? Kaikilla on kai töitä tai sitten ollaan tyytyväisiä työttömiä tai elellään osingoilla.
En hae vaikka ahdistaa rutosti. Jos huonosti käy niin mut viedään paareilla jonnekin, mutta saikkua en hae. Prkl.
Meilläkin on yt:t. Mutta turha tässä on etukäteen pelätä, toimii sitten kun tapahtuu.
Se on sitä että kukaan Suomessa ei osta suomalaista
Vierailija kirjoitti:
Miksi uhkana on uran loppuminen?
En ala tässä yksityiskohtia raportoimaan, ettei niin helpolla tunnisteta, jos joku tuttu sattuu lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin on yt:t. Mutta turha tässä on etukäteen pelätä, toimii sitten kun tapahtuu.
Hyvä sulle, jos osaat ottaa rennosti. Mä en pysty. Sen verran olen kohderyhmää. Se on selvillä.
Elämällä on tapana kantaa kun rohkeasti kohtaat mitä tuleman pitää. Voimia sinulle tuleviin koitoksiin joista selviät voittajana!
Tämä on sitä Sipilän ja Stubbin leikkauspolitiikkaa ja kurjistamista. Koska hallitusohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä että kukaan Suomessa ei osta suomalaista
Totta tämäkin, kun tuodaan halvalla.
Itse putosin potkujen jälkeen jaloilleni. Uusi työpaikka on paljon mielenkiintoisempi kuin vanha. Potkut voi siis olla uusi mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sitä Sipilän ja Stubbin leikkauspolitiikkaa ja kurjistamista. Koska hallitusohjelma.
Ehkä sivutuotteena, en tiedä. Monesta suunnasta kuullut, että menee huonosti. Osa vielä porskuttaa. Ainakin SSS.
Eikä ulkomaillakaan kukaan osta suomalaista
Lidliin ostamaan halvalla ja kustaan omaan nilkkaan
Suomi nousuun massiivisilla leikkauksilla. Näin Kokoomus halusi ja nyt yksi Euroopan parhaassa taloudellisessa tilanteessa ollut maa lamaantuu täysin. Pahoittelen ap, olet osa suurempaa ongelmaa.
Eieieijei tingitä mistään ja saavutetut edut. PAitsi työttömillä
Vierailija kirjoitti:
Itse putosin potkujen jälkeen jaloilleni. Uusi työpaikka on paljon mielenkiintoisempi kuin vanha. Potkut voi siis olla uusi mahdollisuus.
Pitäisi opiskella kokonaan uusi ammatti. Tietäisi vain mikä kannattaa, älkääkä nyt ehdottako hoitoalaa.
Vierailija kirjoitti:
Eieieijei tingitä mistään ja saavutetut edut. PAitsi työttömillä
Sepä se. Olen tosin joutunut jo tinkimään. Ap.
Kerro nyt jotain, ei sua nyt oikeesti kukaan voi tunnistaa.
No miten se nyt niin?