Exä löytänyt jo uuden
Seurustelimme monta vuotta ja ensimmäiset vuodet kuluivatkin ihan hyvin, oli riitoja, tunsin oloni vainotuksi ja ahdistetuksi ja jatkuvat syyttelyt ja haukkuminen humalassa verottivat varmaan tunteitani häntä kohtaan ja lopulta sainkin tarpeekseni ja lähdin suhteesta. Olemme itseasiassa hyvissä völeissä ja ainakaan minä en milläänlailla enää haikaile hänen peräänsä tai ole muutenkaan eron jölkeen edes harkinnut palaavani yhteen hänen kanssaan vaikka hän olisi halunnut. Nyt kuulin että hänellä on jo uusi nainen ja erostamme ei ole kulunut edes montaa kuukautta. Tiedän, että hänellä on taipumus sitoutua heti suhteen jälkeen uudelleen ja en tiedä johtuuko se siitä että hän ei osaa olla yksin vai siitä että hänellä on aina vain hyvä tuuri? Kuitenkin suhde hieman yllätti minut, sillä hän on vaikuttanut olevan vielä niin kiinni minussa ja on tuntunut olevan surullinen erosta. Vaikka minä lähdin suhteesta tuntuu jotenkin siltä, että olinko niin helppo korvata? Tietystihän on hyvä, että hän jatkaa suhdetta enkä ole katkera mutta mietin onko ihan normaalia kuitenkin tuntea mustasukkaisuutta toisesta vieläkin? Tulee kiusaus itsekin alkaa säätämään muiden kanssa vain että toinen näkee, että kyllä minäkin muita saisin, mutta en halua kummankaan tehdä sitä vain noin turhan syyn takia. Onko kenelläkään vastaanvanlaisia kokemuksia?
Kommentit (10)
Hemmetti että oli vaikeeta lukee. Sekavaa tekstiä.
Ei ainakaan Suomessa kukaan ole voinut kokea mitään vastaavaa 😃
Mitä sillä väliä kun ootte eronneet? Vaikka sillä olis sata uutta?
Miehet on apinoita, ne ei päästä edellisestä oksasta irti, ennen kuin ovat tarttuneet seuraavaan.
Esimerkki; Erottiin heinäkuussa 2011, ja elokuun alussa mies julkaisi fb "parisuhteessa". Se suhde kesti kuukauden...
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut koskaan laastarista?
Aina puhutaan laastarisuhteista. Mutta on täysin mahdollista, että mies on vaan tavannut itselleen sopivan kumppanin. Ihastunut ja rakastunut. Ei se ole useinkaan tuon monimutkaisempaa.
Hmm kirjoitti:
erostamme ei ole kulunut edes montaa kuukautta.
Mikä hemmetin suruaika pitää viettää ennen uutta suhdetta? Toiset nyt sattuu pääsemään yli nopeammin, eikai sitä tarvi jäädä märehtimään kuukausiksi tai vuosiksi?
Me olimme miehen kanssa 7vuotta ja kun erosimme oli jo 4kk kuluttua uusi avovaimo.. Että jotkut ei osaa olla yksin. En tiedä onko laastari, mutta kun ex kävi monesti luonani eron jälkeen hän sanoi että minun jälkeen on edes vaikea kuvitella saavansa ketään sillä olin nostanut riman hänessä niin korkealle. Kyllä niitä miehiä on ketkä voi mennä elämässä eteen päin. Enkä anna lohdutusta sanoihin että laastari tai muuten vaan kumppani..
Miehet nyt vaan on jotkut luotu menemään..
Me alettiin olla yhdessä melkein heti miehen erottua entisestään. Oltiin tutustuttu jo viitisen vuotta aiemmin, työkuvioissa nähty, mutta ei meillä siis ollut koskaan mitään. Nyt jo kymmenen vuotta naimisissa.
En ole koskaan ymmärtänyt tuollaista pakollista suruaikaa ja sitä kuinka tuomitaan muiden suhteet laastareiksi ja "ei tuu kestämään". tiedän monta monta pikaisesti alkanutta suhdetta, jotka kestävät oikein hyvin. itsekin olen aloittanut nykyisen suhteeni hyvin pian eron jälkeen, olihan se aluksi haastavaa, mutta sellaista on elämä.ei voi kaikkea suunnitella etukäteen.
Oletko kuullut koskaan laastarista?