Tänään tulee Huippis- finaali JA lätkää yhtä aikaa! Haluun katsoa Huippiksen!
Kamala riitä miehen kanssa tästä. Yksi peli sinne tänne, mies ei tajua että olen seurannut koko Huippumalli- kauden ja todellakin haluan nähdä finaalin! Miten saada mies tajuamaan että tämä on tärkeää minulle. Meillä ei ole tallentavaa digiboxia :(
Kommentit (93)
Toinen katsoo tietokoneelta ja toinen tv:stä. Ongelma ratkaistu.
Onko teillä tabletti, tietokone, kavereita tai matsibaari lähellä?
Toinen katsoo yhdestä telkkarista ja toinen toisesta...
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Ärsyttää, että miehen urheiluohjelma on muka tärkeämpää kuin minun ohjelmani jota mies haukkuu ja vähättelee. Ap
Tilanne on teillä aika hyvä, jos ongelmat ovat tuota tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Tätä vastausta en ookkaan aikoihin nähnyt
Huippis tulee uusintana klo 23, jolloin lätkä on jo ohi, jos maltat pari tuntia odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Toinen katsoo yhdestä telkkarista ja toinen toisesta...
Asutaan kaksiossa jossa on yksi tv olkkarissa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Ärsyttää, että miehen urheiluohjelma on muka tärkeämpää kuin minun ohjelmani jota mies haukkuu ja vähättelee. Ap
Niinpä!
Totta kai sä katsot huippiksen, lätkää tulee taas ensi vuonna samoihin aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Huippis tulee uusintana klo 23, jolloin lätkä on jo ohi, jos maltat pari tuntia odottaa.
Mutta tulee noi pelitkin uusintana. Tossahan mies just ois oikeassa että sen jutut on "tärkeämpiä" kuin mun hömpät kuten se asian ilmaisee. Ap
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuota lätkääkin näe uusintana jostain, miksi sen pitäisi automaattisesti mennä edelle? Itse katsoisin koska vaan mieluummin huippumalli haussa ohjelmaa kuin jotain lätkää / urheilua. Sitä tuputetaan muutenkin aivan liikaa joka paikasta.
Mies 28v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tulee noi pelitkin uusintana. Tossahan mies just ois oikeassa että sen jutut on "tärkeämpiä" kuin mun hömpät kuten se asian ilmaisee. Ap
No kyllä ehdottomasti tv-sarjat katsotaan uusintana ja urheilut aina suorana!!
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä tabletti, tietokone, kavereita tai matsibaari lähellä?
Ei se mihinkään matsibaariin voi lähteä kun aamulla menee töihin ja jos lähtee ei pysty menemään töihin kun vetää joko voitonkaljaa tai tappionkaljaa! Oon 100% varma mitä tossa kävis. Ei se toisaalta mun duuni oo eikä multa pois mitä törttöilee mut silti. Ap
Voihan sitä katsoa myös tietokoneelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olet sä kyllä aika typerä, jos et tajua mitä eroa noilla on. Sun huippikses tulee muutenkin myöhässä, finaali on Amerikassa näytetty jo kauan sitten, joten parilla tunnilla ei luulisi olevan paskaakaan väliä. Pelit taas tulee suorana ja niissä vähän niinkuin se idea on seurata reaaliajassa. Toivottavasti tää on provo, muuten oot todella itsekäs.
Mä voin kertoa kuka huittiksen voitti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuota lätkääkin näe uusintana jostain, miksi sen pitäisi automaattisesti mennä edelle? Itse katsoisin koska vaan mieluummin huippumalli haussa ohjelmaa kuin jotain lätkää / urheilua. Sitä tuputetaan muutenkin aivan liikaa joka paikasta.
Mies 28v
Oih. Ihana mies ♡♡♡ ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 28v
Urheilulähetykset kuuluu katsoa suorana.
Mutta en ymmärrä aloittajan ongelmaa, miksi ette voi katsoa molemmat ohjelmaanne silloin kun ne tulevat vai eikö teillä ole tietokonetta?
Jätä se sika!