Mitä teit toukokuussa 2008? :)
Kommentit (40)
Ryyppäsin ihan hitosti, täytin 18.
Gradua hirveällä vimmalla, piti saada kuun lopussa painoon, jotta sain valmistua vanhoilla tutkintovaatimuksilla.
Olin palannut juuri töihin äitiyslomalta vai oliko se nyt virallisesti vanhempainloma. Oli mukavaa normaalia arkea.
Kävin laittamassa kierukan ja isomman lapsen kanssa tutustuttiin kerhoon, jossa aloitti seuraavana syksynä.
Matkustelin ympäri Väli-Amerikkaa koko kuun ja vähän päälle. Voi niitä aikoja, pääsisinpä vielä samanlaisille pitkille ja päämäärättömille matkoille ilman huolta huomisesta.
pelasin ainakin pleikkari 2:sta ja katsoin the voicelta uusia musiikkivideoita ja välillä kävin vähän netissä (youtube, irc ja lehdet) ja olin kavereiden kanssa sekä ulkoilin. Olin 9-luokalla ja peruskoulun loppuminen vähän jännitti
Olin töissä Fonectan numeropalvelussa
Hengitin, söin, nukuin, nauroin, työskentelin, seurustelin, kuntoilin yms....
Hoidin lapsia ja tein toukotöitä.
Ihan perus työkuukausi se oli, lapset päiväkodissa, isompi menossa syksyllä eskariin. Heinäkuussa oli muistaakseni loma, sitä odoteltiin.
Olin silloin lukion ekalla, treenasin, söin, odotin kesälomaa ja -töitä. :)
Pääsin ysiltä eli vietin ysien gaalaa, potkiaisia ym. Ja ajelin skopolla villisti! Jee!
Opiskelin, olin ekaluokkalaisen yh-äiti. Sinkku, mutta tapailin erästä miestä. Elämä muuttunut aika paljon. Ihan mukavaa oli, mutta paremmin menee nyt. Tässä välissä oli kyllä erittäin synkkä vaihe.
Olin ysiluokkalainen, joten varmaan peruskoulun viimeisiä kokeita ainakin oli toukokuussa. Kävin kesätyöhaastattelussa ja sain viikonlopuiksi töitä ravitallilta. En ollut kiinnostunut alkoholista tai kaupungilla notkumisesta, kaikki vapaa-aika meni myös tallilla, tosin ratsuhevosten parissa.
Olin 14v ja aloin seurustelemaan ekan poikaystäväni kanssa. Erottiin 2014!
Horrostin. Silloin oli meneillään n. kolmen vuoden mittainen horrostus. En juuri muista tuosta ajasta mitään muuta kuin hämärän makuuhuoneen ja pakolliset vessakäynnit.
Olin äitiyslomalla ja pienen tytön kanssa kotona.