Mitä teit toukokuussa 2008? :)
Kommentit (40)
Olin vanheimpainvapaalla kotona lasten kanssa, lapset tasan 1v. Ja 3v7kk.
Sen tarkemmin en muista.
Erosin ensirakkaudestani ja aloitin ensimmäisessä oman alan kesätyössä.
Vierailija kirjoitti:
Horrostin. Silloin oli meneillään n. kolmen vuoden mittainen horrostus. En juuri muista tuosta ajasta mitään muuta kuin hämärän makuuhuoneen ja pakolliset vessakäynnit.
? :(
Sain maisterinpaperit ulos ja lähdin pitkälle reissulle miehen kanssa. Those were the days...
Ysiluokan kevät, olin on-off kaukosuhteessa ulkomaalaisen kanssa ja käytin särkylääkkeitä väärin. Onneks toi aika on jo kaukana takana!
Odotin äitiyslomaa kuin kuuta nousevaa..
Olin ikävässä työpaikassa ja aloittelin seurustelua yhden idiootin kanssa. Ostin auton, koska olin juuri saanut kortin. Mikään näistä ei kestänyt vuoden loppuun.
Ukko jätti törkeästi. Töistä yt potkut. Auton kolaroin.
Kevät 2008 on ihan sumeeta aikaa, mikä on aika pelottavaa. Olin 13v ja pahasti masentunut...
Olin kahden pienen (2v10kk ja 1v1kk) kanssa kotona. Vanhemman lapsen nukkuminen oli vihdoin saatu paranemaan tammi-helmikuussa 2008 ja minä&mies nukuttua univelkoja pois. Tuossa touko/kesäkuussa heräsin takaisin henkiin mustasta kaudesta ja elämä oli pitkästä aikaa mielekästä.
Opiskelin ja etsin epätoivoisesti kesätöitä.
Olin hoidossa itsetuhoisuuden ja psykoottisen masennuksen vuoksi. Rankka vuosi 19 vuotiaalle.
Kävin töissä ja kalassa.
Sinkkumies
Olin äitiyslomalla esikoisestani. Helppo vauva. Harrastin ryhmäliikuntaa. Olin hoikempi kuin nyt.
Olin valmistumassa ammattiin. Oiskohan vika ulkomaan harjottelu ollut vielä silloin. Turha koulutus, mutta tulipahan käytyä.
Täytin 23v. Ja kuvittelin 30v. Olevani lapseton,rohkea ja sosiaalinen AMK käynyt vakityössä. Juu ei, yhtä nössö, naimisissa , äitoyslomalla kolmatta kertaa, työtön.
Oli seiskaluokan viimeinen kuukausi ja odotin euroviisuja.:)
Elämäni ekan positiivisen raskaustestin :)
Ihmettelin kevättä, niinkuin joka vuosi.
Olin töissä yliopistollisen sairaalan keittiöllä.
Puutarhatöitä, kasvimaan laittoa...kesäkukkia
Olin 14-vuotias ja emo joten kuuntelin My Chemical Romancea ja fanitin niitä parin muun kaverin kanssa. :D
Aloittelin väitöskirjaa