Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paraneeko elämänlaatu, jos luopuu odotuksista ja vaatimuksista toisia ihmisiä kohtaan?

Vierailija
09.05.2016 |

Ja jos tosissaan haluaa jotain asiaa, järjestää sen ihan itse?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai paranee.

Vierailija
2/7 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähänkö mennessä olet olettanut ja odottanut muiden järjestävän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähänkö mennessä olet olettanut ja odottanut muiden järjestävän?

Kyllä olen mm. parisuhteessa odottanut vastavuoroisuutta. Että jos itse teen jotain, toinenkin tekee välillä. ap

Vierailija
4/7 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt, että missä kohtaa se raja menee. On hyvä olla vaatimaton, mutta jos muiden ihmisten ei tarvitse tehdä vuoksesi yhtään mitään, etkö silloin ole vain kynnysmatto? ap

Vierailija
5/7 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele puhumaan toiveistasi, älä edellytä ja oleta ajatustenlukutaitoa tai pienten vihjeidesi ymmärrystä. Tee itse, kunhan et tee heittäytymällä marttyyriksi, jonka on vain tarkoitus osoittaa mieltään ja loukkaantumistaan mennä huiskimalla "itte".

Jos tahdot lahjija merkkipäivinäsi, sano, että toivot lahjoja. Jos tahdot miehen auttavan kotitöissä, pyydä häntä mukaan auttamaan ja poista äänestä kitinä ja valitus. Jos tahdot pihallesi pyykkitelieen ja seinään uuden tapetin, tee itse.

Vierailija
6/7 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt, että missä kohtaa se raja menee. On hyvä olla vaatimaton, mutta jos muiden ihmisten ei tarvitse tehdä vuoksesi yhtään mitään, etkö silloin ole vain kynnysmatto? ap

No jos itsenäistä ihmistä kutsutaan kynnysmatoksi, niin kyllä on.

Vierailija
7/7 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele puhumaan toiveistasi, älä edellytä ja oleta ajatustenlukutaitoa tai pienten vihjeidesi ymmärrystä. Tee itse, kunhan et tee heittäytymällä marttyyriksi, jonka on vain tarkoitus osoittaa mieltään ja loukkaantumistaan mennä huiskimalla "itte".

Jos tahdot lahjija merkkipäivinäsi, sano, että toivot lahjoja. Jos tahdot miehen auttavan kotitöissä, pyydä häntä mukaan auttamaan ja poista äänestä kitinä ja valitus. Jos tahdot pihallesi pyykkitelieen ja seinään uuden tapetin, tee itse.

No leikitään vaikka niin, että olen ilmaissut nätisti toiveeni esim. synttärilahjasta tai jostain yhteisestä tekemisestä. Se ei toteudu. Kannattaako minun tsempata itseni ajattelemaan, että "Ok, tämä ei taaskaan toteutunut, mutta ei haittaa! Voin ostaa itselleni / voin tehdä itse." Vai kannattaako minun ilmaista pettymykseni toiselle osapuolelle? ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi