Kuuluuko ananas pizzaan?
Tämähän on siis vain mielipide kysymys ja kaikilla on omat mielipiteet.
Minun mielestäni ananas kuuluu pizzaan jos et ole maistanut suosittelen maistamaan.
Kommentit (19)
Minun pizzaan kuuluu ja muiden pizzoihin kuuluu tai on kuulumatta, kuulumatta minulle kuuluuko vaiko ei.
Minusta pizzaan voi laittaa ihan mitä ikinä lystää. Minä en laita, mutta makuasioistahan pitääkin kiistellä.
Oon tullut ananashulluksi viimeaikoina. Ananasmehu, koriste, tuntuu että on ananaskausi menossa. Seuraavaksi on tulossa varmaan osittain mustaherukka ja boysenmarja, ehkä se on jo päällä osittain. Muitakin hulluuksia löytyy. ;)
Ei todellakaan kuulu. Tollehan nauretaan ihan kaikkialla paitsi juntti-suomi-ananaspizzanostajien keskuudessa. Sallikaa mun nauraa, ööö..laitanpa tässä jotain hedelmää pizzaani... terve ja hyvää päivää
Vierailija kirjoitti:
Ananasta pimpsaan ei pitsaan.
Siinä mielessä että ananaksen syöminen tai ananastäysmehu edesauttaa hedelmöittymistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan kuulu. Tollehan nauretaan ihan kaikkialla paitsi juntti-suomi-ananaspizzanostajien keskuudessa. Sallikaa mun nauraa, ööö..laitanpa tässä jotain hedelmää pizzaani... terve ja hyvää päivää
Päiväntasaajan eteläpuolella, eräässä saarivaltiossa, pyysin paikan suosituinta pizzaa ja pöytään tuli kinkku-ananas-pizza. Puheet Juntti-Suomesta ovat p*skapuhetta.
Ei!