Mies ei halua enää käyttää kondomia.
Se on ollut meillä ehkäisynä seitsemän vuotta. Mulla ei hormonaalinen ehkäisy sovi ja runsaiden vuotojen takia kuparikierukka ei käy. Mikä ehkäisyksi?
Kommentit (74)
Mies vasektomiaan. Helpointa tuossa tilanteessa.
Jos vauvoja ei enää kaivata niin jompikumpi menee sterilisaatioon, hophop. Vai meinasitteko pitää kauankin kuivaa kautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vaan sitten vasektomiaan.
Ei hän sitä halua mutta minä voisin essuren ottaa.
Voi voi, pientä. Vai ei halua :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies raukka, joutunut kumien kanssa sähläämään jo noin kauan... :D Ei mikään ihme että on jo vittuuntunut niihin. Sitä vaan ihmettelen että miten on noinkin kauan tuohon suostunut.
Kondomi on ihan normaali ehkäisykeino. Ei kaikki naiset voi käyttää hormonaalista ehkäisyä tai kuparikierukkaa. Eikä niitä vaihtoehtoja ihan rajattomasti ole.
Kyllä joko hormonaalinen ehkäisy tai kierukka sopii. Joka muuta väittää puhuu soopaa. Onhan se tietty kätevää kun voi sysätä ehkäisyn miehen painolastiksi. Mites sitten naisten kondomi? Sellaista varmaan itse käyttäisit mielelläsi.
Vierailija kirjoitti:
Jos olette kerran varmoja ettei vauvoja tule, jompikumpi sterilisoitavaksi. Itsestäänselvyys. Voit myös kokeilla hormonikierukkaa, se useimmiten sopii, vaikkei pillerit sopisikaan.
Tuota hormonikierukkaa voisi varmasti kokeilla.
Näin ohi semisti aiheen, kuuluuko miehen laittaa se kumi? Mä oon naisena joka kerta laittanut sen miehelle. Riippumatta kumppanista. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vaan sitten vasektomiaan.
Ei hän sitä halua mutta minä voisin essuren ottaa.
Voi voi, pientä. Vai ei halua :)
Ei oo pakko, jos ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies raukka, joutunut kumien kanssa sähläämään jo noin kauan... :D Ei mikään ihme että on jo vittuuntunut niihin. Sitä vaan ihmettelen että miten on noinkin kauan tuohon suostunut.
No voi mies raukkaa niin. On se kamala kun joutuu kumin kanssa näpräämään, nainenhan sitä koskaan ei voi laittaa. Ja aika karua, ettei nainen ota pillereitä, joista voi aiheutua veritulppaa ym, muutenkin nainenhan se aina ottaa kaikki hormonit kehoon, pikku juttu. Aika reppana mies tosiaan.
Mun miehen asenne taas on, että jos meidän seksielämän ainoa ongelma on se, että pitää käyttää kondomia, niin se on pieni ongelma se! T: ei-ap
Vasektomia.
Me päädyttiin siihen, sillä minä en voi käyttää hormonaalista ehkäisyä ja lapsiluku on jo täynnä.
Kumpikin ollaan tyytyväisiä ratkaisuun.
Vierailija kirjoitti:
Vasektomia.
Me päädyttiin siihen, sillä minä en voi käyttää hormonaalista ehkäisyä ja lapsiluku on jo täynnä.
Kumpikin ollaan tyytyväisiä ratkaisuun.
Mutta Ap:n mieshän ei halunnut vasektomiaa, joten tämä vaihtoehto joudutaan rajaamaan toistaiseksi pois keskustelusta.
Jaa minä en syö minkäänlaisia hormoneja, en ota sisälleni myöskään vierasta esinettä enkä mene leikkaukseen. Eli jäljelle jää kondomi tai miehen vasektomia. Mies on valinnut kondomin. Hyvin kelpaa seksi vaikka joka päivä ja on kelvannut jo kohta 20 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasektomia.
Kumpikin ollaan tyytyväisiä ratkaisuun.Mutta Ap:n mieshän ei halunnut vasektomiaa, joten tämä vaihtoehto joudutaan rajaamaan toistaiseksi pois keskustelusta.
Joo mies ei halua vasektomiaan. Mä en enää lapsia halua.
Tarjoan vain av:n tutun vakioratkaisun kaikkeen: jätä se sika!
Vierailija kirjoitti:
Jaa minä en syö minkäänlaisia hormoneja, en ota sisälleni myöskään vierasta esinettä enkä mene leikkaukseen. Eli jäljelle jää kondomi tai miehen vasektomia. Mies on valinnut kondomin. Hyvin kelpaa seksi vaikka joka päivä ja on kelvannut jo kohta 20 v.
Että mieluumin vaikka katkennella jalalla menisit, kuin että leikattas ja luudutettas paikoilleen?
Vierailija kirjoitti:
Tarjoan vain av:n tutun vakioratkaisun kaikkeen: jätä se sika!
En jätä. Onhan hän vuosia hoitanut ehkäisyasiat ehkä nyt on minun vuoroni hoitaa ne. Ehkäisyä ei kuitenkaan varmaan tarvita kuin n 7v ajan.
Caya diaghram-ehkäisykupu, vähän kuin pessaari. Vaatii tilaamisen esim. Saksasta tai briteistä, mutta on vaivan arvoinen :)
E pillereistä on tehty nykyään ihan hirveä hysteerinen pelko. Kuitenkin maailman tutkituin lääke, mutta nykyään on muotia olla syömättä niitä. Kuitenkin fakta on, ettei seksi kondomin kanssa tunnu yhtä hyvältä. Mieheltä eriytyvät liukasteet on tarkoitettu naiselle herkkyyttä lisäämään - erohan on valtava. Lisäksi miehelle ero on huima! Nykyään vähätellään uskomattoman paljon seksin merkitystä. Suomalaiset harrastavat seksiä vähemmän kuin koskaan ja parisuhteissa ollaan tyytymättömiä nimenomaan seksielämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että mieluumin vaikka katkennella jalalla menisit, kuin että leikattas ja luudutettas paikoilleen?
Ootko vähän tyhmä? Tässä puhuttiin ehkäisystä, RASKAUDEN EHKÄISYSTÄ, selvennyksenä.
Miksei miehes halua vasektomiaa? Meillä on päätetty niin, että se, joka ei lapsia enempää halua, huolehtii ehkäisystä. Mä voisin vielä lapsen tai pari tehdä, mutta miehen kiintiö on täynnä, joten käytetään kondomia. Jos mies siihen kyllästyy, niin voi mennä vasektomiaan. Siitä ei ole mitään haittaa, tuosta essuresta olen kuullut ja lukenut paljonkin ikäviä kokemuksia.