Naiset mitä tuntuu ottaa pillueritteinen ja spermainen kalu suuhun
Meillä eukko on hulluna siihen imee ja nuolee kalun aivan puhtaaksi.
Kommentit (18)
Erittäin hyvältä, silloin kalu maistuu ihanalta tikkarilta.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hyvältä, silloin kalu maistuu ihanalta tikkarilta.
Otatko usein mieheltäs tollee?
Se on ihana huipentuma rakastan sitä.
En tiedä, koska en ole kokeillut, eikä kyllä pahemmin tee mielikään.
Siinä yhdistyy sopivasti suolainen ja umami :D
Tykkän, tai siis tykätään molemmat..
Rakastan suihinottoa, ja mun mies on ihan onnesta soikeena kun haluan sitä joka päivä..
Niin ja pallien imeminen on kans mahtavaa kun näkee miten mies nauttii.
Voittaa jopa ihan peruspanot..
Onko tässä nyt yksi ja sama vastaillut kaikki viestit? Muuten vähän ihmettelen...
En tiiä oonko jotenkin itserakas kun musta miehen kalu maistuu perhanan hyvältä kun siinä on mun kiimalimat päällä :D Siks tykkään oman orgasmin jälkeen ottaa suihin.
Oman miehen sperman ja touhutippojen maku ok, joten kai tuota puhtaaksinuolemista vois kokeilla.
Kun vielä dippaa suklaareikään niin nam
Yäk, en harrasta. Mieheni kalu on sitä paitsi niin iso, ettei mahdu kunnolla suuhun. Ja normaalit eläimet parittelee niin, että uros tunkee siittimensä naaraan emättimeen. Henk.koht. olen seksuaalisesti aika biologinen ja pidän sellaisesta mahdollisesti lisääntymiseen johtavasta seksistä.
Kukin toki tehköön makuuhuoneessaan, mistä itse ja kumppani tykkäävät, kunhan ketään ei painosteta tai pakoteta mihinkään, mistä ei pidä.
Pikku vinkkinä, että jos peppuseksiä harrastaa, kannattaa sen jälkeen vaihtaa kortsu, koska peräsuolen bakteerit suussa ja pillussa ei ole kovin hyvä idea, jos haluaa välttyä tulehduksilta. Ilman kortsua en suosittele kyseistä lajia, voihan sinne miehen virtsaputkeenkin tarttua anaalista kaikkea hauskaa...
Seksi on seksiä ja sen tiimellyksessä tuollainen on kiihoittavaa. Mies saattaa tuoda myös juuri pillussani käyneet sormensa mun suuhuni ja sekin on kiihoittavaa.
Pepussa käynyt kalu ei suuhuni pääse, mutta pillusta tuleva on tosi kiihottava :)
Minula on hyvä vaimo. Nain hänelle orgasmin, sen jälkeen ottaa suuhun ja aloittaa liukkarin kanssa jumalattoman runkkaamisen. Orgasmini on lähes tajunnanmenettäjä.Nuolen tämän jälkeen vaimolleni uuden orgasmin. Tämä on vaan osa rakastelussaM50+.
En tiedä, en ole kokeillut, ENKÄ KOKEILE!!! (Yök)
Mä niin rakastan tuota! Miestä naurattaa, ku aina sen lauettua sisään oon innolla ottamassa munaa suuhun. Se on vaan niin hemmetin kiihottavaa nuoleskella omaa makua spermalla ja samalla tuntee vielä miten jalkovälistä valuu lisää. Nuolen neki pois, jos valuu esim. miehen päälle päällä ollessa.
Meillä tuota tapahtuu ja eukkoni haluaa vielä että nain häntä suuhun.