Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi moni ärsyyntyy omassa vartalossaan viihtyvästä naisesta?

Vierailija
08.05.2016 |

Näin minusta ainakin tuntuu. Olen ollut nuoresta pitäen aika välinpitämätön kauneudenhoidon ja kauneusihanteiden suhteen. Syön terveellisesti, pukeudun vaatteisiin joissa viihdyn, huolehdin hygieniasta, liikun sekä käytän meikkiä todella hillitysti lähinnä tummiin silmänalusiin ja silmieni korostamiseen ripsivärillä.

Rutiineista viis, isoin ongelma kuitenkin on se, etten koe ulkonäköpaineita. Tämäkös monia ärsyttää. Minussa on paljon ns. ihanteellisia piirteitä mutta toisaalta samaten niitä epäihanteellisia. En tavoittele aikakauden unelmavartaloa koska se on lähtökohtiini epärealistinen, olen siro enkä koskaan tule saamaan hyperrintoja tai peppua.

Olen korjannut itsessäni kaiken "korjausta vaativan", esimerkiksi oikonut hampaat ja hoitanut aknen. Loput epäihanteelliset piirteet minussa ovat sellaisia joita ei voi muuttaa mitenkään. En siis näe syytä ruikuttaa näiden piirteiden takia, mihin se johtaisi?

Muut ihmettelevät rentoa asennettani. Ihan kuin edes miesten takia pitäisi hävetä jotain. "ei noi sun tissit ole ihanteelliset", "miehet tykkää muodoista" lausahduksia kuulen usein.

Miten suhtaudutte naiseen joka hyväksyy ja pitää itsestään sellaisenaan -puutteineen kaikkineen. Ymmärrän että esimerkiksi ylipainoisen kohdalla voi olla kyseenalaista terveyden vuoksi, mutta jos olen terve ja vetreä - miksi tuhlaisin elämääni peilin edessä ostaen markkinamiehen parannustuotteita? Miksi tahtoisin miehen joka pitäisi minusta täydellisten rintojen tai pepun takia? Mielummin olen yksin.

Rehellisesti, onko omassa nahassaan rentoutunut ja onnellinen nainen ärsyttävä näky?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tyytyväinen asenne ärsyttää ihmisiä. Minä olen aina rakastanut itseäni ja se on ihan sama, olenko "vallitsevien ihanteiden mukainen" tai jonkun mieleen, who cares? Jos erehtyy sanomaan näin saa vihaisia katseita muilta. Jostain syystä kaikkien pitäisi vaan moittia itseään, ei saa olla tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän