Mitä noloa olet tehnyt rakastamasi miehen vuoksi?
Kommentit (13)
Kirjoittanut noloja kaipausviestejä vauva-palstalle.
Tunnustanut hänelle ihastumiseni muiden läsnäollessa. En olisi, ellei se ollut tavallaan pakko. Mun oli oman mielenterveyteni vuoksi pakko sanoa, koska se tapahtui eräällä terapiakurssilla ja ryhmätyöskentelystäni ei enää tullut mitään miehen ristiriitaisen käytöksen takia. Ohjaajille olisin halunnut puhua ilman ryhmää, mutta sepä ei ollut mahdollista. Miehelle en sanonut kahden kesken siksi, että ehkä alitajuisesti ajattelin hänen voivan kiistää mulle päin naamaa, ettei ole ainakaan itse edesauttanut asiaa mitenkään, vaikka siis todellakin oli. Ja halusin hänet siitä kiinni, ettei valehtele mulle päin naamaa. Ja toisaalta halusin hänen sen tietävän sillä toivon rippeellä, että se (tunteita) peittelevä käytös oliskin sittenkin ollut oman ihastumisen pelästymistä.
Lähettänyt hänelle viestejä, ja yrittänyt jatkaa näitä keskusteluita, ts. jättänyt huomioimatta sen, että hän on vastaillut minulle kohteliaasti mutta lyhyesti 😳
Vierailija kirjoitti:
Lähettänyt hänelle viestejä, ja yrittänyt jatkaa näitä keskusteluita, ts. jättänyt huomioimatta sen, että hän on vastaillut minulle kohteliaasti mutta lyhyesti 😳
siis tarkoittaako tuo ettei ole kiinnostunut, jos toinen laittaa lyhyitä kohteliaita viestejä hymiöillä? voi rähmä jos näin on...
Vierailija kirjoitti:
Sama! 😄 ja kännissä lähettänyt viestejä, kuinka kaipaan ja haluan häntä, vaikka tosi asiassa miehen puolelta tunteet olivat lähinnä kaverillisia.
siis tarkoittaako tuo ettei ole kiinnostunut, jos toinen laittaa lyhyitä kohteliaita viestejä hymiöillä? voi rähmä jos näin on...
No riippuu tietty ihmisestä... Tämän mun tapauksen kohdalla taitaa tarkoittaa, ikävä kyllä...
Kännissä tunnustanut rakkauteni, itkeskellyt sentimentaalisesti seksin aikana
Rakastuminen on noloa.
Kaikenlaista tyhmää olen tehnyt, mutta niin vapaa sielu olen, että en ikinä roiku.
hymiö jossa vehje ylöspäin tarkoitta kiinnostusta ja vehja alas ei?
naikkone oli kertonut sitä kaikille muttei ollenkaan miehelle.
saadaan tietää se sitten joltain vastaantulevalta taaperoilta.
Rakastanut vaikka toinen ei sitten rakastanutkaan