Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison ulosotto

Vierailija
08.05.2016 |

Miten ulosottomenettely käytännössä toteutetaan, kun puolisoni on ajautunut tilanteeseen, jossa ei pysty maksamaan kulutusluottojaan? Oliko henkisesti rankka prosessi? Kertokaa kokemuksia... Jaksoitko puolisona mukana ja miten vaikutti sinuun?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei vaikeuta elämää ollenkaan. N. 10 000€ miehellä vielä ulosotossa. Pidän tallessa vain kaikki kuitit kun häneltä mitataan palkasta se summa. Pitää korkeaa veroprosenttia, että veropalautuksista saa aina ulosmitattua. Hänellä on puhelinliittymä normaalisti ja vuokralla asutaan. Hän maksaa koko vuokran (1100€) ja hänen luottotietojaan ei silloinkaan katsottu. Ihmiset olettavat hänen työn vuoksi että kaikki kyllä hoituu... Nuoruudessaan siis menetti ne ja on kyllä nytkin vasta 25v. Meillä siis ei oikein vaikuttanut mihinkään, enkä koe asiaa häpeänä sinällään. Puhun siitä ihan avoimesti jos kysytään ja hän myös. Pärjätään rahallisesti hyvin vaikka palkasta meneekin suoraan suurinosa ulosottoon, mutta pian ne onkin sitten maksettu :)

Vierailija
2/3 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ulosotto ole vaikuttanut asunnon, vakuutusten, puhelimen ym. sopimusten saantiin? Mitkä kuitit pidät tallessa ja miksi? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ulosotto ole vaikuttanut asunnon, vakuutusten, puhelimen ym. sopimusten saantiin? Mitkä kuitit pidät tallessa ja miksi? Ap

En ole se puoliso vaan minulla on itsellä luottotiedot menneet. Asunnon sain yksityiseltä vuokrattua, ei edes tarvinut maksaa kuin yhden kuukauden takuuvuokra. Puhelinliittymä on ollut samasta lafkasta jo vuosia ja olen saanut vaihdettua ihan normaalisti liittymää siellä. Vakuutuksista olen joutunut maksamaan vuoden vakuutukset etukäteen. Muuten ei ole elämääni vaikuttanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi