Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onneksi en ole äiti!

Vierailija
08.05.2016 |

Äitienpäivän kunniaksi Facebook on taas täynnä mammojen viestejä siitä, kuinka ylpeitä he ovat äitiydestään. Loistavaa, jos ovat äitiydestään iloisia. En ole mitenkään äitienpäivää vastaan ja kyllä äidit ovat juhlansa ansainneet, maailmassa on hölmömpiäkin juhlia.

Meinasin kirjoittaa itse facebookkiin statuksen, että "Näin äitienpäivänä olen iloinen ja kiitollinen siitä, etten ole äiti. Onnea kuitenkin kaikille äideille!" Joku olisi kuitenkin ottanut nokkiinsa tuosta statuksesta, joten päätin olla julkaisematta. Niinpä jään tämän ajatuksen täällä teidän kanssanne nimettömänä :)

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*jaan (eikä jään), hups! -AP

Vierailija
2/81 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sinulle! Minä olen onnellinen, että olen äiti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mamma ei ole käynyt tänään feissarissa. Ei ole tapana lässytellä.

Vierailija
4/81 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään muulla ole samanlaisia ajatuksia? -AP

Vierailija
5/81 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että olet onnellinen. Itse olen onnellinen lapsistani ja siitä että saan olla heidän äitinsä.

Vietithän eilen mukavan lapsettomien lauantain?

Vierailija
6/81 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki velat ovat varmasti nyt äitiensä kanssa juhlimassa äitienpäivää!

Vierailija
7/81 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki velat ovat varmasti nyt äitiensä kanssa juhlimassa äitienpäivää!

Oma äitini monen tunnin lentomatkan päässä, joten juhliminen ei oikein onnistu.

Vierailija
8/81 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että olet onnellinen. Itse olen onnellinen lapsistani ja siitä että saan olla heidän äitinsä.

Vietithän eilen mukavan lapsettomien lauantain?

Joo oli kivan rento lauantai, tein mitä huvitti. En jaksaisi mitään monipuolisia aterioita loihtia lapsukaisille tai keksiä heille monipuolisia  kehittäviä aktiviteetteja.  -AP

Vierailija
9/81 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä lauseesta on jo tullut muoti. Kaikkien pitäisi sanoa se jossain ääneen.

Vierailija
10/81 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kanssa iloinen ja kiitollinen siitä, että et ole äiti.

Vierailija
11/81 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kanssa iloinen ja kiitollinen siitä, että et ole äiti.

No niimpä! Tiedän itsekin, että olisin surkea äiti, joten kaikkien kannalta parempi, etten osallistua maailman ylikansoittamiseen. -AP

Vierailija
12/81 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymättömät lapsesikin kiittävät.

Vierailija
13/81 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään äiti ole, ja ihan omasta tahdostani olen tässä tilanteessa. Kuitenkin näin äitienpäivänä mietin enemmän omaa äitiäni. Sääli, etten töiden takia pääse haudalla käymään...

Mutta omasta puolestani vilpittömästi onnea kaikille äideille. Lasten kasvattaminen on vaativa laji, ja jokainen, joka onnistuu kasvattamaan lapsistaan hyviä kansalaisia sietää onnitella itseään.

Vierailija
14/81 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun olet iloinen etkä osaa surra sitä, mitä olet menettänyt. :)

Vierailija
15/81 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni on hieno asia, että osaat olla onnellinen ilman lapsia. Minä rakastan lapsiani yli kaiken, mutta jos en olisi heitä saanut, niin olisin kyllä löytänyt iloa elämään muistakin asioista. Yritä ymmärtää niitä, jotka ovat onnellisia äitienpäivästään. Äitiys on välillä tosi raskasta ja äitienpäivänä on lupa iloita niistä äitiyden hyvistä puolista.

Vierailija
16/81 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea äideille, rankkaa hommaa mutta toivottavasti palkitsevaa, itse olen valinnut etten halua olla äiti. Vauvat kaipaavat huolenpitoa, taaperot ovat vaativia, esikoululaiset pitävät ääntä ja koulussa on kaiken maailman ongelmaa. Pitkä rata huolehtia lapset maailmalle, joten onneksi en ole äiti!

Vierailija
17/81 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvilläni puolestasi. Itse olen äiti ja jätän päivittämättä statukseni Facebookissa. Hehkutan lapsiani tänään muuten. 😊 ❤

Vierailija
18/81 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain suomalainen voi kääntää asian tällaiseksi, että kun jotain päivää juhlitaan johon itse ei kuulu niin tarvitsee toitottaa kuinka on onnellinen ettei ole samassa tilanteessa.

Joo, mäkin menen pakolaispäivänä tai saamelaisten päivänä faceen päivittämään, että ONNEKSI en ole pakolainen tai saamelainen.

Todella juntti ajatusmaailma ja yleensä ihmisille kyllä tulee äitienpäivästä OMA äiti mieleen, ei se että onneksi en oo äiti ja sitten vielä haluta postata se. JUNTTI.

Vierailija
19/81 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös onnellinen lapseton. Mutta en ymmärrä miksi se pitäisi kirjoittaa äitienpäivänä facebookiin onnitteluiden kera.

Vähän sama kuin kirjoittaisi jouluaattona, että onneksi olen muslimi, mutta hyvää joulua kristityille. Tai kaverille syntymäpäivänä, että onneksi minun synttärit eivät ole keskellä kesää, mutta onnea kuitenkin!tai hääpäivänä että onneksi olen sinkku, mutta onnea avioliittoon!

Eikö voi vain vilpittömästi onnitella onnensa ansainnutta?

Vierailija
20/81 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nykyaika on mahdollistanut sen, että ap:n kaltaiset "uniikit lumihiutaleet" saavat "erityislaatuisen" valtavirrasta poikkeavan mielipiteensä esille. Ja sitten vielä huomiohuorataan sillä "erikoisuudella". Ketään ei kiinnosta. Hyvä homma jos olet kiitollinen, He-man.