Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia ASUS-kannettavista?

Vierailija
08.05.2016 |

Löytyykö täältä joltain kyseisen merkin kannettavaa, kun itsellä on sellainen harkinnassa? Onko toiminut hyvin, ostaisitko saman merkkkisen uudelleen vai et?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen asusta pidetään kestävinä koneina samaten levonon yrityskannettavia koneita.

Vierailija
2/44 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuksella on monen laatutason ja hintatason koneita. Asuksen Zenbookit ovat omaa luokkaansa, vähintäänkin Macbook Pron tasoa. Ja sitten Asuksen peliläppärit pelaajille.

Mutta yleisesti ottaenkin hyvä merkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 5 vuotta vanha jo. Aina toiminut moitteettomasti, kerran olen sen kunnolla siivonnut ja nopeuttanut kun se meni liian hitaaksi. Ja taas toimii.

Vierailija
4/44 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hyvin on pelittänyt monta vuotta, ei mitään moitittavaa.

Vierailija
5/44 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on Asus kannettava toiminut hyvin.

Pyyhin tosin märällä rätillä näytön reunoja ja vesi "imeytyi" lcd-näytön sisään. Sama ongelma lienee kaikissa kannettavissa eli reunat eivät ole vedeltä suojatut

Uuden näytön sain muutamalla kympillä ebaystä ja vaihto oli helppo.

Vierailija
6/44 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 5 vuotta vanha jo. Aina toiminut moitteettomasti, kerran olen sen kunnolla siivonnut ja nopeuttanut kun se meni liian hitaaksi. Ja taas toimii.

Ja malli on X53S

Vierailija
7/44 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Asus ollut nyt 6 vuotta. Eipä ole ollut vikoja. 

Vierailija
8/44 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, haluaisin mieluusti pienikokoisen kannettavan, noin 11-13 tuumaisen. Zenbookista olenkin kuullut paljon hyvää, en vain tiedä antaako budjetti ihan myötä niihin.

Vierailija
9/44 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen Asus on nyt menossa. Ensimmäistä käytin 5 vuotta.

Vierailija
10/44 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
11/44 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuraa, osta mäkki ja elämä hymyilee. Säilyttävät hyvin hintansakin, monta vuotta vanha menee yhä kaupaksi yli puolella ostohinnasta.

Vierailija
12/44 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos kellään kokemusta noista kannettavista, joita pystyy käyttämään myös tablettina? Eli näytön voi esim. kääntää kokonaan ympäri. Vähän epäilyttää, että miten tuollainen kestää? Todella monessa keskihintaisessa ja sopivan kokoisessa kannettavassa näyttää tuo ominaisuus olevan.

Vierailija
13/44 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesti 3,5 vuotta, oma moka että hajosi. Ihan tyytyväinen olin halvahkoksi läppäriksi oli ihan mukavat tehot, vaikkei kaikkia pelejä pystynytkään pyörittämään. Ihan perus netti/työkäyttöön sopiva.

Vierailija
14/44 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asus on laadukas ja luotettava.

Vierailija
15/44 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ASUS voittaa kaiken. Luotettava ja rehellinen. Hoitaa kyllä hommansa!

Vierailija
16/44 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1x asuksen pöytäkone ja 2x läppäriä käyttäneenä voin suositella. Tällä hetkellä 13" zenbook käytössä. Kevyt ja näppärä. Onhan ne kalliita, mutta hyvälaatuisia myös.

Vierailija
17/44 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1x asuksen pöytäkone ja 2x läppäriä käyttäneenä voin suositella. Tällä hetkellä 13" zenbook käytössä. Kevyt ja näppärä. Onhan ne kalliita, mutta hyvälaatuisia myös.

Paljonko sun zenbookki maksoi?

Asus on kyllä seuraavankin läppärin merkki, nyt reilut 4v ollut käytössä keskihintainen asus k55vd ja toiminut täysin ongelmitta. Nyt alkaa akku olla aika lopussa ja akkuteho on heikentynyt, joten akku kannattaisi uusia. 

Suosittelen ehdottomasti. :)

Vierailija
18/44 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää aika monella Asuksen omistajalla olevan yksi pieni mutta tämän merkin kohdalla jos ongelmia ilmenee;

"Vika on itse aiheutettu, takuu ei korvaa'

Omasta puoli vuotta vanhasta pimeni näyttö, näytönohjain oli pimahtanut ja ei todellakaan ole itse aiheutettu.

Tällä toiminnalla varmistivat, että oli viimeinen Asus minkä ostin...

Vierailija
19/44 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs nuo acerit?onko Acer nitro 5 hyvä

Vierailija
20/44 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä on. Kolme vuotta ollu käytössä. Ainoa vika se, että langaton hiiri ei toimi tässä!Missä lie vika. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi