Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia ASUS-kannettavista?

Vierailija
08.05.2016 |

Löytyykö täältä joltain kyseisen merkin kannettavaa, kun itsellä on sellainen harkinnassa? Onko toiminut hyvin, ostaisitko saman merkkkisen uudelleen vai et?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta pakettikonetta vaan kasaa itse!

Vierailija
22/44 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läppäri.

Pässi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatko kasata läppärin osto-osista?

Vierailija
24/44 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkos kellään kokemusta noista kannettavista, joita pystyy käyttämään myös tablettina? Eli näytön voi esim. kääntää kokonaan ympäri. Vähän epäilyttää, että miten tuollainen kestää? Todella monessa keskihintaisessa ja sopivan kokoisessa kannettavassa näyttää tuo ominaisuus olevan.

Mulla on. Aluksi se oli ihan hauska, mutta sitten se oli aika turha: on helpompi laittaa näppäimistö kiinni ja kirjoittaa sillä. Ja jos näppäimistö on kiinni, kosketusnäytöllä ei tee oikeastaan mitään, koska asento on aika epäergonominen. Mulla alkoi kosketusnäyttö ottamaan haamukosketuksia juuri kun takuu loppui, joten kytkin koko kosketusominaisuuden pois päältä. Samalla hinnalla olisi saanut perusläppärin. Vikaostos minulla. :(

Vierailija
25/44 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asus on laatuvalmistaja, antavat usein 3-5vuoden takuita siinä missä muut antaa 1-2vuoden, eli jos ei kestä takuuaikaa peruskäytössä niin saat uuden, eisiinä sen ihmeempää tarvitse valkkailla, mutta ota läppäri vain jos matkustelet paljon tai esim kouluun, pöytäkone aina parempivaihtoehto koska helpompi uusia yksittäisiä osia takuuajan jälkeen, elä missään tapauksessa heitä hajonnutta konetta poies, vaan käytä ensin jollain nörtillä joka löytää viallisen osan, säästä toimivat osat j laita vaikka yksitellen myyntiin jos et halua uusia yksittäisiä osia itse

Vierailija
26/44 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältä acer ja hp:n kuluttajatuotteita.

Vierailija
27/44 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä on. Kolme vuotta ollu käytössä. Ainoa vika se, että langaton hiiri ei toimi tässä!Missä lie vika. :(

Puuttuiskohan ajurit?

Vierailija
28/44 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuksen kannettavalla tämänkin kirjoitan. Mukava, nöyrä kone tälläiselle surffailijalle. Nörtti-mies ei ole yhtä ihastunut. Esim. viime kesänä yritti vaihtaa joitakin osia, mutta ei onnistunut. Takakannen auki saanti konetta rikkomatta liki mahdotonta ja komponentit sijoitettu niin, että niiden vaihtaminen konetta rikkomatta liki mahdotonta.

Vierailija
29/44 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin kaikki työpaikan kannettavat jokeen. Ostivat sitten kunnolliset oikeat koneet.

Sinkkumies

Vierailija
30/44 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asukselta löytyy hyviä koneita ja hyvälaatuisilla näytöillä varustettuna (ainakin hintahaitarin yläpäästä).

Jos hakee äärimmäisen hyvää akkukestoa (luokkaa 10h) niin sitten Asus ei ehkä ole ykkösvalinta. 

Vierailija
31/44 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m85 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä on. Kolme vuotta ollu käytössä. Ainoa vika se, että langaton hiiri ei toimi tässä!Missä lie vika. :(

Puuttuiskohan ajurit?

mikä on ajuri? sori oon tyhmä näiden kanssa

Vierailija
32/44 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamala kone. 3 vuotta vanha 1300€ maksanut touch-versio. HDMI-portti pätkii, samoin kuulokeliitäntä ja pienikin liike katkaisee yhteyden tai välillä itsestään ilman syytä. Näppiksessä osa kirjaimista ei enää toimi. Touch-versio tekee välillä omiaan... Wifi pätkii, vaikka muilla laitteilla ei ole ongelmia. Pitää välillä myös viitata, jotta katkenneen wifi-yhteyden saa toimimaan.

Tulee usein Lenovoa ikävä. Edelliset koneet olleet paljon kovemmalla käytöllä ja kestäneet pidempää.

Vierailija
33/44 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

GL553VD:llä aivan järkyttäviä ongelmia Windowsin viimeisimpien päivitysten kanssa. Ei yhteensopivia Asuksen ajureiden kanssa ja Asuksella kesti puoli vuotta päivittää ne. Jouduin asentamaan uuden Windowsin tikulta, kun jopa Asuksen recovery antoi blue screenin. En edes tajua miten se on mahdollista-

Yhteensä olen tämän kanssa tapellut blue screenejä vastaan varmaan sellaisen 40 tuntia. Viimeksi toissapäivänä 3 tuntia, että sai kaiken asennettua (piti tehdä manuaalisesti rekisteriin muutoksia jotta siirtyminen Nvidiasta Intellin ei kaataisi koko konetta joka v*tun kerta) ja viimein eroon blue screeneistä.

Ap ei ollut peliläppärin perässä, mutta tässä varoitus jollekin joka haluaa Asus ROG:in. Älä osta tätä mallia jos haluat Windowsin päivitysten olevan ongelmatonta.

Vierailija
34/44 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä osta, asuksen koneissa pelkkiä ongelmia. Tämä läppäri Asus A55V. Tälläkään hetkellä ei vasen shif näppäin toimi. Joitakin aikoja sitten mitkään näppylät eivät toimineet. Nummelan pittinikkari ilmoitti ettei auta muu kuinkovalevyn vaihto, 250 €. Japienempi kuin entinen.

Viimevuonna tapeltiin 3 usb liittimien kanssa. kytkiessä laitteen takana olevaan liittimeen kone seikosi täysin. monien soittojen ja takuu todistus myyjätä, hobbyhall . kahteen kertaan vaihtoivat koneeseen Ruotsissa emolevyn ennen kuin saivat toimimaan .

Vierailija
35/44 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan Asuksen läppäri. Maksoi 2000e. Näyttis hajos just takuuajan umpeuduttua. Asus ei suostunut korvaamaan vahinkoa. Sama ohjain oli käytössä tuolloin myös Applen koneessa. Apple laajensi takuuta näyttiksen osalta viiteen vuoteen. Paska merkki siis. En suosittele mrkkiä edes pahimmalle vihamiehelle.

Vierailija
36/44 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut Asuksen läppäri jo 10 vuotta ja vielä toimii hyvin! Eihän tämä enää niin supernopea ole kuin aiemmin mutta nopea kuitenkin edelleen. Näytönohjain on menossa ehkä piakkoin rikki (?) mutta muuten ei valittamista. Suositttelen.

Vierailija
37/44 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sasa,smmsd

Vierailija
38/44 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin ostaa Asus vivobook 15, vaikuttaa hyvältä koneelta kouluhommiin ja netissä surffailuun:)

Vierailija
39/44 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on Asus kannettava toiminut hyvin.

Pyyhin tosin märällä rätillä näytön reunoja ja vesi "imeytyi" lcd-näytön sisään. Sama ongelma lienee kaikissa kannettavissa eli reunat eivät ole vedeltä suojatut

Uuden näytön sain muutamalla kympillä ebaystä ja vaihto oli helppo.

Neropatti :D. Ei sen rätin tarvitse olla märkä.

Vierailija
40/44 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ASUS TOSI HUONO TIETOKONE,  EI TOIMI IKINÄ, AINA JUMISSA. EN OSTA IKINÄ ASUSTA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan