Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei rakasta minua kuten kuuluisi

Vierailija
01.01.2025 |

Olen aiemminkin yrittänyt tästä kirjoittaa, mutta en ole saanut vastauksia. Minulla ei ole ystäviä, joiden kanssa käydä asiaa läpi. 

Mieheni erosi ensirakkaudestaan, jonka kanssa oli yli 10 vuotta ja panosti valtavasti suhteeseen. Siivosi, osteli lahjoja, teki kaiken exänsä mieliksi tai vuoksi. Oli jopa vähän kynnysmatto silti. 

Minun kanssani hän ei panosta mitenkään suhteeseen. Olen todella onneton, vaikka mies on arjessa hyvä puoliso. Hänellä oli hirveä kiire eronsa jälkeen löytää uusi suhde, ja nyt uskon hänen katuvan, mutta hän pelkää yksinoloa. 

Tuntuu, kuin olisin näkymätön. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pitäisi puhua tästä tuon miehen kanssa ja sinun pitää kertoa mitä haluat. Ei se mies muuten tiedä.

Vierailija
2/11 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä pitäisi puhua tästä tuon miehen kanssa ja sinun pitää kertoa mitä haluat. Ei se mies muuten tiedä.

Ongelma on se, että mies kieltää koko asian. Ei tee elettäkään osoittaakseen, että merkkaisin hänelle. Se näkyy välillä päivittäin, mutta varsinkin kaikissa isommissa asioissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko tekoja, älä sanoja. Rakkautta ei tarvitse pyytää.

Vierailija
4/11 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään rakasta. Sinä olet laastari.

Vierailija
5/11 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on se, että mies kieltää koko asian. Ei tee elettäkään osoittaakseen, että merkkaisin hänelle. Se näkyy välillä päivittäin, mutta varsinkin kaikissa isommissa asioissa.

Eihän tässä ole muuta ratkaisua kuin lopettaa suhde ja aloittaa alusta jonkun muun kanssa myöhemmin.

Vierailija
6/11 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään rakasta. Sinä olet laastari.

Näin olen ajatellut. Ja että nyt katuu, kun alkuinnostus loppui. Silloin jaksoi esittää kiinnostunutta asioistani ja minusta

Vierailija
7/11 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero

Vierailija
8/11 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, pelkääkö hän että suhde menee pilalle siitä, jos hän miellyttää sinua mitenkään. Kun menee se noinkin pilalle. Pitäisi löytää kultainen keskitie mielistelyn ja piittaamattomuuden väliltä.

Vierailija
9/11 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kertaakaan vienyt shoppaileen Dubaihin,tai edes lähemmäs,kuten Pariisiin.

Luulen että miehellä narsismi taustalla.

Vierailija
10/11 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta kissa pöydälle

Vierailija
11/11 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ymmärsi ensimmäisen kierroksen jälkeen kuinka typerää on panostaa ylimääräistä yhteiskunnallisesti hyväksyttyyn prostotuution muotoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä