Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia ASUS-kannettavista?

Vierailija
08.05.2016 |

Löytyykö täältä joltain kyseisen merkin kannettavaa, kun itsellä on sellainen harkinnassa? Onko toiminut hyvin, ostaisitko saman merkkkisen uudelleen vai et?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 2-v vanha ASUS läppäri. Nyt alkanut tökkimään, esim, facebookissa ei kuvat aukea näytöllä, samoten sivut sulkeutuvat lähtemällä oikealla haamukuvana. Näyttö vilkkuu ja äänet koventuneet, ennen hiljainen. Kannattaako korjata, mikä vikana vai meneekö uusiin puihin?

Vierailija
42/44 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on 2 v. vanha sekä 3kk vanha ...molemmat pelaa kuin uutena. Näitä ennen oli toshiba yli 10v, kun otin w-10 käyttöön, niin se ei enää riittänyt siihen ja alkoi olla jo se w-7 muutoinkin tiensä päässä sekä kone myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten laadukas on, mutta jo vuosia kestänyt ilman ongelmia. Hp, lenovo, acer ja sitten joitain huippumerkkejäkin on ollut kaikki hajonneet yleensä takuuajan umpeuduttua, joitain on ehtinyt takuu-aikana korjauttaa, jotkut koneet matkustaneet  huolloissa maailmalla enemmän kuin itse olen. Asus on toiminut kuin junanvessa hidastunut hieman, mutta ei niin paljon että olisin edes viitsinyt tehdä mitään. Melko huolettomalla käytöllä ollut on välillä maannut työkoneena pitkiä aikoja pakkasessa autossa, kuumassa autossa joskus vähän käynnistynyt hitaanlaisesti sen takia koskaan ei ole jättänyt toimimatta Saattaa olla hyvää tuuriakin kuitenkin olen ollut tyytyväinen ei ehkä ominaisuuksiltaan paras, kuitenkin riittävän hyvä  tasapainoinen ja luotettava.

44/44 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkos kellään kokemusta noista kannettavista, joita pystyy käyttämään myös tablettina? Eli näytön voi esim. kääntää kokonaan ympäri. Vähän epäilyttää, että miten tuollainen kestää? Todella monessa keskihintaisessa ja sopivan kokoisessa kannettavassa näyttää tuo ominaisuus olevan.

Mutulla aika turha ominaisuus koneessa, vähän kuin 3D oli telkkareissa joskus vuosia sitten. Läppäri painaa sen verran jo, ettei sitä tee mieli tablettina käytellä. Mielummin läppäri normaalilla näytöllä ja tabletti sitten erikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi