Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti yksin äitinsä luokse :(

Vierailija
08.05.2016 |

Äidille oli ostettu kukkia ja kortti, minulle ei mitään. Kiva. Meillä on puolivuotias vauva, ja hyvä kun sain pusun poskelle ennen kuin mies lähti. Miksi mä olen tuon idiootin kanssa... :(

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä outoa, että ei ottanut teitä mukaan .

Vierailija
2/63 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit joko sanoa suoraan, ettei nyt oikein natsannut.. tai sitten tehdä, kuten minä sietää sitä aikansa ja sitten kun se kuppi kunnolla lorahtaa yli, ottaa eron.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äitinsä on yhtään fiksu, kyselee kyllä pojaltaan, miten juhlisti päivää kanssasi. Mikset lähtenyt anoppilaan? Miten vietitte isänpäivän?

Vierailija
4/63 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ottanut teitä mukaan. Outoa on. No, mer sä muistamaan omaa äitiäsi.

Vierailija
5/63 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua todella. Aika ääliömäistä käytöstä mieheltä. Ei olisi tarvinnut mitään ihmeellistä järjestää kunhan olisi jollain tavalla muistanut. Ota vauva ja lähde vaikka kävelylle tai oman äitisi luo. Koeta viettää mahdollisimman mukava äitienpäivä kuitenkin.

Vierailija
6/63 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te olette jutelleet siitä, kuinka haluatte juhlia viettää, perheenä?

Vierailija
7/63 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja sitten teette vielä lapset näiden kanssa. Kusipäisyys ja itsekkyys tulee harvemmin täytenä yllätyksenä. Muista sitten ostaa isänpäivänä lahjat ja kakut sekä huolehtia aamiainen sänkyyn :)

Vierailija
8/63 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä outoa, että ei ottanut teitä mukaan .

Jotenkin oletin eilisestä asti, että mennään kaikki yhdessä. Ja että olisin saanut itsekin jotain. Mutta ei. Yks kaks mies vaan ilmestyi takki päällä sanomaan, että lähtee nyt.

Ap

Vierailija
9/63 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä miehes äiti ole.

Vierailija
10/63 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini asuu niin kaukana, ettei kannata lähteä käymään. Soitan onnittelut vähän myöhemmin etten herätä, ja pystyn varmasti puhumaan itkemättä.

Ap

Vierailija
11/63 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän sä miehes äiti ole.

Taas tämä älyvapaa kommentti. EI ole EI, MUTTA ap on kuitenkin ÄITI! Ja äitienpäivänä nyt on tapana juhlia ÄITEJÄ, noin yleensä!

Vierailija
12/63 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähdet lapsen kans omalle äidilles kylään ja pidät huolen että mies kotiutuu tyhjään huusholiin jossa EI ole ruokaa valmiina... siinähän ihmettelee.

Vierailija
13/63 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas pistän miehen yksin käymään äidillänsä viemään kukkapuskan. Lapset saa ottaa mukaan jos haluaa (yleensä ei halua).

Vierailija
14/63 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ap vaikka taksi ja lähde käymään lapsen kanssa kahvilassa, kaupungilla, syömässä, kaverilla - ja ei mitään kiirettä takaisin kotiin. Ota vaikka kylpylästä tai hotellista huone niin saat yhtäkkiä henmottelupäivän itsellesi, löytyy ravintolaa ja oleskelutilaa. Pyydä huone missä on kylpyamme.

Jos mies ihmettelee missä olette niin sano että ajattelit sinun ansaitsevan kivan päivän ja jonkun hemmotteluyllätyksen äitienpäivää juhlistamaan. Ja juu, juhlistatte päivää lapsen kanssa ja juhli sinä oman äitisi kanssa.

Vierailija
15/63 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te olette jutelleet siitä, kuinka haluatte juhlia viettää, perheenä?

Ei me mitään erityistä olla juteltu. Olisiko pitänyt? Isänpäivää ei vietetty mitenkään, koska vauva ei ollut silloin vielä syntynyt. Luulin, että mies muistaisi jotenkin, vaikka vain olisi toivottanut hyvää äitienpäivää, ja oltaisiin yhdessä menty hänen äitinsä luokse.

Ap

Vierailija
16/63 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehellä on takastullessaan joku kukkapuska sinullekkin.

Mun mies oli alkuviikosta menossa vaateostoksille, mutta reissu peruuntui. Se lähti äsken kaupoille ja sanoi nyt käyvänsä hakemassa ne vaatteet jotka jäi aiemmin ostamatta. Olisin voinut suuttua, että mitä vittua se äitienpäivänä lähtee ostamaan itselleen vaatteita vaikka eilen sovittiin, että mennään yhdessä leikkipuistoon eväsretkelle ja jutellaan kuntoilun aloituksesta ja ruokavalion siistimisestä ( tää oli siis mun lahjatoive).

Mä olen melko varma, että se käy hakemassa retkieväät ja kukkapuskan. Mä petyn vasta illalla jos joudun toteamaan, ettei tehtykkään mitää mitä toivoin.

Ja meillä siis mies kysyi perjantaina onko toiveita mitä haluan lahjaksi tai mitä haluan tehdä.

Vierailija
17/63 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ap vaikka taksi ja lähde käymään lapsen kanssa kahvilassa, kaupungilla, syömässä, kaverilla - ja ei mitään kiirettä takaisin kotiin. Ota vaikka kylpylästä tai hotellista huone niin saat yhtäkkiä henmottelupäivän itsellesi, löytyy ravintolaa ja oleskelutilaa. Pyydä huone missä on kylpyamme.

Jos mies ihmettelee missä olette niin sano että ajattelit sinun ansaitsevan kivan päivän ja jonkun hemmotteluyllätyksen äitienpäivää juhlistamaan. Ja juu, juhlistatte päivää lapsen kanssa ja juhli sinä oman äitisi kanssa.

No voi vitun pälli, juurihan ap kertoi että hänen oma äitinsä asuu niin helvetin kaukana ettei sinne ole mitään järkeä lähteä. Kannattaisiko vähän lukea ketjua, ennen kuin lähtee heittämään ilmoille "niin vitun hienoa ehdotustaan", jonka ap on jo todennut ettei ole mahdollista.

Vierailija
18/63 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi pitänyt menetellä? Olisitko halunnut lähteä miehesi mukaan katsomaan hänen äitiään? Koska kyllähän lapset yleensä äidilleen menevät käymään, kun on äitienpäivä. Itsekin lähdin yksin äidilleni käymään, koska mieheni ei päässyt mukaan ja se oli hänelle ok. Kai se mies tulee takaisin vielä tänään, niin voitte vielä kotosallakin juhlistaa sinun äitiyttäsi? Vaikka yleensähän lapset muistavat äitiään, eikä miehet vaimojaan. Korkeintaan puoliso voi vähän auttaa lapsia järkkäämään jotain perheen äidille.

Vierailija
19/63 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: sinä oletit aika paljon etkä huomannut puhua miehelle mitään!

Eikö olisi ollut helpompaa keskustella miehen kanssa siitä, mitä sinä toivot äitienpäivältä ja miten toivot, että juhlitaan tai ollaan juhlimatta. Minusta sinulla on oikeus loukkaantua vasta sitten, jos olette jutelleet yhdessä ja olet tuonut oman kantasi esiin, mutta siitä huolimatta mies noin vain haihtuu äidilleen selittelemättä mitään.

Tosin yhtenä syynä tuohon miehen käytökseen voi olla sekin, että olet tehnyt anopille selväksi, että jos ei sinun käskyjesi mukaan toimita, niin saat olla ämmä rauhassa. Jospa se mies halusi edes äitienpäivänä olla niin, että et ole mukana pahoittamassa hänen äitinsä mieltä?

Vierailija
20/63 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On outoa, ettei mies antanut sulle ees kukkia, vaikka äidilleen osti. Sinuna lähtisin lapsen kanssa äitienpäivän viettoon, niin kuin joku ehdotti. Mieheltä kysyisin, että onko hän sattunut huomaamaan, että hänen vaimonsakin on äiti ja ehkä isoäitikin olisi halunnut lapsenlastaan nähdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi