Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti yksin äitinsä luokse :(

Vierailija
08.05.2016 |

Äidille oli ostettu kukkia ja kortti, minulle ei mitään. Kiva. Meillä on puolivuotias vauva, ja hyvä kun sain pusun poskelle ennen kuin mies lähti. Miksi mä olen tuon idiootin kanssa... :(

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi vaimo, jonka mies ei muistanut viime synttäreillä mitenkään. Joka vuosi on sama virsi ennen äitienpäivää, ei mun tarvi mitään ostaa, kun et sä ole mun äiti. ☹

Vierailija
62/63 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se jännä kun monet äidit odottaa äitienpäivältä jotain "prinsessapäivää". Oman miehen pitäisi paapoa, lahjoa, kukittaa, kakuttaa, pusuttaa ym. ym. Mites on isänpäivänä? Onko samanmoinen karnevaali pystyssä silloinkin? Tiedän erään työttömän ja joutilaan äidin, joka pyrkii kaikin tavoin minimoimaan lapsensa kanssa viettämänsä ajan viemällä lapsen (jo vauvaikäisestä alkaen) päiväkotiin (viedään ekana, haetaan vikana) ja nyt äitienpäivänä pitäisi olla kauhean isot kekkerit tälle "sankariäidille". 

On, myös isänpäivänä isä saa hyvää ruokaa, kakkua ja lahjoja. En vaadi itselleni yhtään enempää kuin mitä annan miehelleni. Emme anna mitään isoja lahjoja, pieni muistaminen riittää. Lapset sitten antaa omat väkerryksensä, joita kilvan kehutaan. Mut joo, karnevaalit meillä on sekä äitienpäivänä että isänpäivänä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies lopulta ilmestyi kotiin irtokarkkipussin kanssa. Ei edes pyytänyt anteeksi häipymistään, äitinsä oli kuulemma ihmetellyt, miksi ei vauvan kanssa oltu mukana. Paiskasin kiukuissani karkit lattialle, mies vei ne roskiin ja lähti ulos. Että sellainen äitienpäivä.

Ap

Minkäslainen isänpäivä teillä oli? Miten huomioit miestä silloin? Ostitko edes sitä karkkipussia? Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan... Ehkä voisit jo pikkuhiljaa herätä aikuisen elämään niistä narsistisista prinsessa-ajatuksista, että muut ihmiset on luotu palvomaan ja miellyttämään sinua vain sukupuolesi takia. Järkkää jotain kivaa seuraavaksi isänpäiväksi, niin mieskin järkkää jotain kivaa äitienpäivänä.

Aah, tässähän se jo tulikin ekalla sivulla: "Isänpäivää ei vietetty mitenkään".

Niin että miehelle pitää järkätä isänpäivä jo ennen vauvan syntymää? Jos ei järkkää niin miehen ei tarvi järkätä äitienpäivää vauvan synnyttyä, koska miestä on kohdeltu niin epätasa-arvoisesti.

Olen itse ollut raskaana äitienpäivänä (lapsi syntyi kesäkuun alussa), eikä tullut kyllä mieleenkään, että olisin vaatinut lahjoja ja juhlia. En ollut silloin äiti, joten homma siirtyi seuraavaan vuoteen jolloin olin ihan oikeasti äiti. Eikä kyllä vietetty isänpäivääkään marraskuussa, vaikka silloinkin olin raskaana. Kyllä ne bileet alko pyöriä vasta siitä kun vauva syntyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä