Mitä ajattelet miehestä, joka vie perheensä äitienpäivänä ABC:lle syömään?
Kommentit (61)
Jos olisin hienostorouva Kaivarista niin vituttaisi. Kun olen lähiömutsi Kontulasta niin musta se olis ihan ok että joskus käy syömässä muuallakin kun mäkkärissä tai pizzalla. Eli riippuu vähän siitäkin mihin on tottunut.
Mieheni äiti ei nuukana ihmisenä muualle suostu. Joten mieheni vie sitten hänet sinne, vaikka itse suosiikin kyllä toisenlaisia paikkoja.
No riippuu, jos asuu jossain landella eikä muita ravintoloita ole mailla eikä halmeilla on tuo ABC:lle meno ihan kiva juttu.
Eikös toi ole lähiömutsille vuoden kohokohta päästä gourmeepöytään.
Ainakin hän yrittää.
Mies ei meillä huomioi äitienpäivää mitenkään, kun en ole äitinsä.
Minä tosin varasin pöydän ravintolasta ja tarjoan lounaan sekä lapselle että miehelle.
En nyt oikein ymmärrä tätä jokavuotista valitusta ABC:llä syömisestä. Jos sieltä saa sopivalla hinnalla sellaista ruokaa, mistä koko perhe tykkää, niin minkä pirun takia perhe ei saisi syödä ABC:llä?
Ihan ok valinta. Ei tarvitse olla mikään gourmet-ravintola varsinkin jos on pieniä lapsia.
Meillä kukaan ei tykkää syödä täyteen ahdetuissa ravintoloissa. Äitien ja isienpäivät lapset tekee kotona aterian tai käydään huoltoasemalla syömässä. Synttäreillä käydään sitten aina ravintolassa.
ABC.n ruoka on hyvin teollisen mautonta. Parempi voisi olla Mac tai Kebab tai Pizza.
Arvostan. On luultavasti pienituloinen, mutta siitä huolimatta haluaa muistaa vaimoaan ja lastensa äitiä ja tarjota heille ulkona syömisen kokemuksen. Jokainen varojensa mukaan.
Minun kaverini vie. Hän on lääkäri ja miehensä on yrittäjä. Ei lapsia. Kaveri vie äitinsä tosiaan Abc:lle. Se äiti on eläkkeellä oleva matikanopettaja ja sen mies on hammaslääkäri (kaverini isä).
Miehen äiti on kuollut, joten sitä ei tarvitse huomioida.
Eli tällainen on tänään viemässä.
Jokaisella paikkakunnalla tai naapurikunnissa on varmasti parempi ravintola kuin huoltoasema. Jos ei ole varaa siihen arvostaisin enemmän itse tehtyä kolmen ruokalajin lounasta kuin huoltoaseman laadutonta ja mautonta ruokaa. Se ilahduttaisi, vaivannäkö.
Minä lähtisin mielelläni. Pidän (myös) ABC:n ruoasta ja salaateista.
Jostain syystä kyseinen ravintola on joka ikisenä vuonna tylsänä ja ikävystyttävänä keskustelunaiheena.
"Olen ollut maailmanympärimatkalla, joten halveksin kaikkia teitä, jotka ette ole olleet" on täysin vastaava idioottimaisuus.
Suosittelen Uutta-Seelantia.
Kauniimpi ele mieheltä olisi tehdä itse ruokaa ja siivota keittiö aterian jälkeen. Itse tehden saa hyvin helposti parempaa ruokaa kuin ABC:n.
Vierailija kirjoitti:
Onko niissä tänään ruuhkaisaa?
Isommilla paikoilla on 500 asiakasta. Onko ruuhkaa, voi jokainen päätellä itse.
Koko ketjussa kävi viime vuonna äitienpäivälounaalla 35 000 asiakasta.
Ajellaan tänään pitkää matkaa kotiin, joten pysähdytään abc:llä syömässä. Lapset odottaa muusia ja lihapullia. Ihan hyvä ateria siellä varmasti saadaan, lasillinen kuohuvaa olisi tosin kiva lisä, mutta saan sen sitten kotona.
Katsoin huvikseen muutaman ravintolan äitienpäivämenuja ja hinnat olivat pöyristyttäviä 40-60 e/hlö ja lapsetkin vähintään 25 e.
Mennään ravintolaan toisena päivänä kun hinnat on normaalit taas.
Pala unelmaa. Imisin, kunnes huulet olisivat ruvella.
Mä en ikinä pääse huoltoasemalle syömään!
Mä oon varmaan erikoinen mutta mä rakastan niitä huoltsikoiden ruokia 😂 Lihapullat ja muusi ❤ Mies ei suostu ikinä siihen että mennään esim ABClle syömään. Tänään mennään mun porukoille mutta ens viikonloppuna voisin mennä lasten kanssa. Nyt kun minullakin on vihdoin ajokortti niin en ole enää riippuvainen miehen kyydityksistä.
Varmaan juontaa juurensa siitä kun lapsena aika usein käytiin viikonloppuisin just huoltsikoilla syömässä ja se oli kivaa.
Eli täällä on yksi mamma joka kadehtii niitä jotka sinne ABClle syömään tänään pääsee.
Ei minulle ainakaan. Ainakin äiti pääsee valmiiseen pöytään ja kaikki säästyvät kotitöiltä. Siellä on kohtuulliset hinnatkin. Seurakuntatalolleko pitäisi mennä?