Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sait äitienpäivälahjaksi?

Vierailija
08.05.2016 |

Minä kolmasluokkalasen virkkaaman kaulakorun, jossa puuhelmiä :)

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellon ja valkovuokkoja. Mieheni nämä tietysti hankki, vauva vasta puolivuotias, ei vielä osaa virkata :)

Vierailija
2/60 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. En kukkia, korttia, kahvia tai aamupalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, koska en ole äiti. Omalle äidille rakennan heidän takapihalle suihkulähteen.

Vierailija
4/60 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalan sänkyyn.

Vierailija
5/60 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Kuten en jouluna, syntymäpäivänä, nimipäivänä tai hääpäivänäkään. Just mietin, että pitää pyytää joku järkkäämään hautajaiseni, mies ei niitäkään tule saamaan aikaiseksi :)

Vierailija
6/60 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselta sain itsetehdyn korun. <3 Mieheltä en saanut lahjaa tai mitään onnentoivotusta, en kyllä mitään odottanutkaan.

Vierailija
7/60 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 cm munaa.

Vierailija
8/60 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukan.

Vierailija
9/60 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortteja auton laittamista varten, oikein mieluisat lahjat :)

Vierailija
10/60 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 cm munaa.

14 v nuoremmalta.

Vierailija
11/60 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20 cm munaa.

14 v nuoremmalta.

Lievä morkkis ja sattuu.

Vierailija
12/60 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gourmee-aamupalan, kiireettömän ja aurinkoisen aamun perheen kanssa, valkovuokkoja, onnittelukortteja, orvokkiamppelin, paidan lempikaupastani, lahjakortin vaatekauppaan. Toi lahjakortti ja orvokkiamppeli tuli mun mieheltä, muut lapsilta.

Vierailija
13/60 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehty kaulakoru ja kortit lapsilta, mieheltä toivottu imuri! Niin ja aamupalan kakkuineen tietysti. Olen oikein tyytyväinen. :)

Vierailija
14/60 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään kun en teinille muistanut etukäteen mainostaa. Mutta eipä haittaa, syödään myöhemmin jotain hyvää + minikakku.

Vierailija
15/60 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, lapsi on vasta 1 v ja mies on hajamielinen. Ostin itselleni kakun ja sain nukkua pidempään (klo 9.30, jee).

En mlta odottaa, että lapsi on siinä iässä, että tuo ihania itsetehtyjä lahjoja ja sanoo "äiti mä rakastan sua" :)

Hyvää äitienpäivää, äidit!

Vierailija
16/60 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20 cm munaa.

14 v nuoremmalta.

Lievä morkkis ja sattuu.

Mä olin niin erosta ahdistunut ja sekaisin. Lapsenvahti oli. Join liikaa viiniä ja tansdin. About baarin parhaimman näköinen mies lähti saattamaan. Ja yllätys oli melkoinen. Nyt halpa oli. En tiedä miksi.

Vierailija
17/60 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan <3

Vierailija
18/60 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään, lapsi on vasta 1 v ja mies on hajamielinen. Ostin itselleni kakun ja sain nukkua pidempään (klo 9.30, jee).

En mlta odottaa, että lapsi on siinä iässä, että tuo ihania itsetehtyjä lahjoja ja sanoo "äiti mä rakastan sua" :)

Ihanan idyllinen kuva :D 5-vuotiaani aloitti kiukuttelun heti aamulla, karjui kurkku suorana kun tv-ohjelma jäi kesken kun olisi pitänyt äidille jotain järkätä. Aamu seitsemästä ollut kotona jäätävä tunnelma, itse keitin sitten kahvit ja söin nopeat myslit ja palasin sänkyyn koska en vain jaksa. Lahjaa ei ollut. Lapseni ei ole yleensä tälläinen... Kaikilla hermo ihan helvetin kireällä.

Vierailija
19/60 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan idyllinen kuva :D 5-vuotiaani aloitti kiukuttelun heti aamulla, karjui kurkku suorana kun tv-ohjelma jäi kesken kun olisi pitänyt äidille jotain järkätä. Aamu seitsemästä ollut kotona jäätävä tunnelma, itse keitin sitten kahvit ja söin nopeat myslit ja palasin sänkyyn koska en vain jaksa. Lahjaa ei ollut. Lapseni ei ole yleensä tälläinen... Kaikilla hermo ihan helvetin kireällä.

Mun mielestä aika realistinen kuva, toki oman kokemani perusteella. 

Vierailija
20/60 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalan sänkyyn, suklaata, kukkia, muumimukin. Syyllinen olo kun oon ihan paska äiti :(