Aah, mies varasi taas pöydän ABC:lta. Mitä laittais päälle?
On se ihana. Lupas, että juokin tänään vain yhen mäyräkoiran, et pääsee sit freesinä huomen paikalle.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ääliö huumoria.
Se kirjoitetaan yhteen: ääliöhuumoria.
oi ihana.! me oltiin siis viime vuonna apsilla äiskän päivänä ja mä tuskailin sillo ihan samaa et mitä mä pukisin päälleni! laitoin sit valkoiset leggarit ja pinkin tuubitopin, siniset rintsikat ja violetit groksit. mieheni kehui koko reissun ajan tissejäni jotka tursahtivat topin alta vähän väliä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luin otsikon, että 'mies varasti pöydästä ..' no joo, hieman väsyttää,,
Mä luin, että mies varasti taas pöydän ABC:lta... :D Melkonen sankari!
Reipas sisustusintoinen mies. Vahvakin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääliö huumoria.
Se kirjoitetaan yhteen: ääliöhuumoria.
Tahi pilkulla: ääliö, huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä ole varaa edes apsille mennä, pitää kakaroille ostaa uudet pyörät ja punkkirokotukset ja kesälomareissu on varattu kesäkuun alkuun, pitäis vähän laittaa sivuun että on sitten viikon reissussa varaa käydä ravintolassa useamman kerran syömässä. Ja joo, mä tarvisin uudet crocsit, ja käytän legginsejä ja tunikoita, mutta en polta enkä koskaan ole värjännyt kulmiani tai tehnyt niille mitään muutakaan eikä mies juo kaljaa, viimekesäiset on vieläkin jääkaapissa. Mies on yövuorossa töissä, ja minä olen putsannut kukkapenkkejä, olis ihan kiva jos mentäis apsille syömään huomenna, ei tarvis mun laittaa ruokaa.
Osta hyvä ihminen feikki kroksit sieltä Halpa-Hallista tai Tokmannilta! Kukaan ei huomaa eroa aitoihin ja voit vaikka ostaa niihin vielä koristeitakin! Linkkasin vielä koristeista kuvan.
https://www.google.com/search?q=punkkien+levinneisyys&source=lnms&tbm=i…
Ap tässä. Ihan pettymys koko päivä. Pistin tosiaan viimesen päälle glitterit ja systeemit, mut mies ei viitsinyt panostaa yhtään. Ei meinannu laittaa eka ees paitaa päälle (kun on niin kuuma…), mut suostu sit sentään pistään hihattoman t-paidan. Se on nyt siinä mielessä ihan jees, et se tatska, mis oon mä ja mun nimi, näky kokonaisuudessaan. Huomasin kyllä, kun jotkut kotkat katto sitä tosi kateellisena. Mut siis fiilis meni siitä, et moni muukaan ei ollut viittiny panostaa yhtään. Yhelläkin muijalla oli sellanen tasaraita-t-paita. Voisko epäseksikkäämpää olla ja sentään äitienpäivä, jolloin pitäis olla hehkeimmillään. Huomasinkin, et sen äijä katto mun antavaa tissivakoa herkeemättä. No mun mies mökötti koko ajan, kun en antanut sen ottaa tasottavaa kaljaa enkä syödä makkaraa. Et sellasta. No mut onneks ens vkonloppuna pääsee baariin tyttöjen kans.
harmi, että ukkos oli noin aasi :/ älä masistele kuitenkaan, vetäkää tyttöjen kanssa kunnon perseet baarissa ens vklp niin unohtuu tollaset äitienpäivä mokat:)
Niin mulle kyllä ABC:n ruoat maittaa hyvin ja en jaksa huomioida onko jollakin narutoppi, tekotukka vai tatska.