Mitä olet syönnyt tänää? Painosi ja pituutesi??
Ite söin aamulla: kolme paistettua munaa, 5 leikkele makkaraa, 2 vehnä sämpylää, yhden keitetyn muna sekä jogurtin.
Aamupäivällä: mega-ateria hesessä + jäätelö
Välipala: mustikka piirakkaa 2 palaa sekä vanilijakastiketta.
Iltapäivän ruoka: kokonainen lenkkimakkara ja itse rasvassa keitettyjä lohkoperunoita.
Välipala:
Kinkkukolmio leipä, 2 kourallista sipsejä.
Puolikas lenkkimakkara.
Jotain iltapalaa ajattelin vielä tehdä.
Painoni on 98 (kiloa äsken punnittu)
Ja pituus 179cm.
Kommentit (96)
Puolen päivän aikaan söin sämpylän ja smoothien (aamupalaksi).
Päivälliseksi spagettia ja jauhelihakastiketta sekä jälkiruoaksi päärynän.
Syön varmasti vielä jotain iltapalaksi tänään.
162/56
aamulla vettä 0,5l
päivällinen yksi omena
illallinen elovena puuro
iltapala 2 kuppia teetä
pituus165cm paino 48kg
- Aamulla 1,5 munan munakas ja pekonia, leipäpala, tuoremehua ja maitokahvia
- Lounaaksi Lidlin maalaiscroissant, hilloa ja maitokahvia
- iltapäivällä pizzapala, täytekakkua 2 palaa, maitokahvia, pari mansikkaa ja karhunvatukkaa
- illallinen savulohta, 2 uutta perunaa, voita, lasi punaviiniä
- karkkia 50g
163/63, viikonloppuna voi herkutella ja äitienpäivää vietettiin jo tänäänkin.
Kaksi paahtoleipää juustosiivuilla, pienen tonnikalasämpylän, sitruunajugurtin ja pari appelsiinilohkoa söin. Kahvia kermalla, neljä isoa kuppia join. Ja vettä meni pari litraa ainakin.
171cm ja 60kg.
aamupala: kaksi kauraleipää juustolla ja levitteellä, mustikkarahka 2dl (rahka, meito, mustikka, ei kermaa) ja kahvi maidolla
lounas: salaatti ja porsaankyljys, kahvi maidolla
välipala: rasvaton mansikkarahka, 2 ruisleipää levitteellä, 2 persikkaa
päivällinen: makaronilaatikkoa 3dl, 2 dl light-limsaa
iltapala: 2 parapähkinää, mysliä 1dl, kaakao veteen, 1 leipä; leikkelettä ja levitettä päällä
yöpalaksi ehkä vielä leipä, margariinia ja paistettu muna kun on vielä nälkä vähän ja aion valvoa.
Oisit kysynyt eilen, söin suklaata 100g normaalin ruuan päälle :)
172cm/71kg
Aamupala: Mannapuuro kevytmaitoon ja itsetehty 100% kaurasämpylä ilman päällisiä
Lounas: itsetehtyä mysliä iso kulhollinen ja maitorahkaa 350g purkki, iso kourallinen suolaamatonta pähkinäsekoitusta
Välipala: banaani, lusikallinen tahinia ja puolikas avocado
Liikaa napostelua koko päivänä ja kunnon lämmin ruoka ei maistu yhtään
Pituus: 177cm, paino 66kg
7.30: maitokahvia, pullaviipale, pari toffeekarkkia. Puolikas banaani.
11.00: Lihapullakeitto, ruispala, juustosiivu, salaatinlehti. Maitokahvi, porkkanapiirakan pala, pari palaa fazerin sinistä.
12.00: Maitokahvi, iso pala omenahyvettä vaniljakastikkeella.
17.30 Peruna, poronkäristystä, pari viipaletta tomaattia ja kurkkua, pieni perunarieska.
Loppuilta napostelua: 1 juustosiivu, 2kookospalleroa, pari suklaapisarakeksiä, pari toffeekarkkia, pari mukia maitokahvia.
170cm 90kg
Kaurajogurttia ja vadelmia
Viinirypäleitä
Banaanijätskiä (pakastetuista banaaneista blenderissä) ja mustikoita
Kikhernecurrya ja riisiä, parsa- ja lehtikaalia
Kaurapuuroa mantelimaidolla ja chiasiemeniä
Paahtoleipä tahinilla
170/54
Miten ihmeessä te epäsäännöllisesti syövät ja pieniruokaiset elätte tommosilla määrillä :( Missä ravintoaineet?
Aamulla kaksi paahtispalaa, joiden välissä sulatejuustolevite, pari siivua salamia ja juustosiivu. Lisäksi cortado-kahvi.
Iltapäivällä tuplaespresso ja sen kanssa kinkku-juustocroissant.
Illalla syön kurpitsapähkinäsämpylän lisukkeineen ja tomaattia.
Leffailta, siis sen kunniaksi pähkinäsuklaata.
160 cm/60 kg.
Ja tänään ei ollut normipäivä, yleensä iltapäivällä keittoa tjms.
Kaksi ruispalat oivariinilla ja goudalla, 2 palloa nugaajäätelöä, lasi kuoharia, savulohikolmioleipä (savulohta, salaattia, kokojyväleipää). Huonot syömiset tänään, liikaa leipää ja jäätelöä. Olen kipeänä ja tänään siksi näin. 168/noin 65 kg. Aloitin juuri jokavuotisen dieetin, jolla saan pari kiloa pois kesäksi. Talvella ne kilot sitten taas tulee takaisin. Mulla on järjetön ruokahalu yleensä ja syön hirveesti sokeria. Kun luen muiden syömisiä, niin ihmettelen, ettei painoa ole tullut reippaasti enemmän. Aina nälkä, vaikka söisin suositusten mukaan. Laihiksella pyrin 1500 kaloriin, lisäksi paljon vaunulenkkeilyä. Sillä paino on aiemmin pudonnut, jos vaan olen tuossa pysynyt. Saas nähdä nyt toisen lapsen jälkeen, kilot on varmaan aika tiukassa reisissä.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä te epäsäännöllisesti syövät ja pieniruokaiset elätte tommosilla määrillä :( Missä ravintoaineet?
Olen kyllä syönyt melko säännöllisesti vaikkakin niukasti. Tarvittavat ravintoaineet on tulleet ihan ruuasta... ja kyllä minä edelleen olen elossa vaikka tällä viikolla onkin tarkoituskin ollut että energiaa ravinnosta tulee vähemmän kuin mitä on kulutus.
- kaurapuuroa raejuustolla ja mustikkakeitolla
- croissant, suklaapatukka
- iso salaatti, jossa paljon kanaa, kvinoaa, fetaa, siemeniä, loraus oliiviöljyä ja paljon kasviksia
- Classic-jäätelö
- pala kauraleipää, keitettyä parsakaalia ja pieni kanapihvi, olut
169 cm / 62 kg
Ruispuuroa ja puolukoita, pari lasia vettä
Kaksi maitokahvia
Pinaattikeittoa ja kananmuna
2 kauranäkkäriä ilman päällisiä
pari lasia vettä
Keitettyä kukkakaalia, kesäkurpitsaa, kurkkua, tomaattia, babypinaattia ja puoli purkkia tonnikalaa
pari lasia vettä
lisäksi 1.5 litraa mansikkavissyä
160/82
Aamulla kuppi kahvia rasvattomalla maidolla ja lääkkeet
Välipala: sämpylä ja kaurareissari (eli 4 viipaletta leipää) floralla ja polar-juustoa 6 siivua
Alkuiltapäivä: eilistä pizzaa pala (kinkku, pepperoni, tonnikala, juusto) ja kuppi kahvia mustana
Päivällinen: Gin tonic vitutukseen ja ruoanlaiton lomassa. Valkoista riisiä ja kana-kasviskastiketta itämaisella vivahteella. Pala kinuskikakkua eiliseltä ja kuppi kahvia mustana.
Loppuilta: tortillasipsejä ja dippiä, jotain hedelmää.
Vettä olen juonut liian vähän, noin litra.
Maanantaina palaan ruotuun. Koko viikonloppu (pe-su) ollut yhtä juhlaa. On ollut hääpäivä, äitienpäivä. No, tänään ei juhlia, mutta en viitsinyt heivata kakkua ja pizzaa roskiinkaan.
- Nainen 178cm 90 kg
En ole vielä ehtinyt/muistanut syömään, usein käy näin ettei ole nälkä kuin vasta illalla :/ Näkkäriä ja kurkkua ehkä kohta. N43
Banaanin, myslipatukan,2dl mannapuuroa, 3dl perunavelliä, nokareen marjapaistosta, itsetehtyä pitsaa palasen, 3dl muroja mansikoilla, 50g rruissipsejä ja varmaan 20kpl viinirypäleitä. Ja pienen kourallisen kuivattuja hedelmiä. Oon yrittäny karsia herkkuja, aikaisemmin niitä meni oikeasti ihan tolkuton määrä. Turhaa sokeriahan tuossa vielä on ja proteiinista puutetta.. No tänään meni näin turhaapa selittelen:D. 165/57
Pari ruisleipää (juustoa ja paprikaa päällä), kalaa, bataattia, paistettuja vihanneksia, karjalanpirakan ja munavoita, pari banaania, salaattia, jäätelötuutin, ainakin 5 keksiä...en muista onko muuta.
162/45-46
Aamulla söin puuroa
Lounaaksi söin lihapullia, makaroonia ja porkkanaa
Jälkkäriksi liitulakuja, salmiakkia, suklaata
Juuri äsken söin grillattua kanaa, makkaraa, kesäkurpitsaa ja paprikaa. Lisäksi fetasalaattia ja perunasalaattia.
Kohta kakkua :):) nam nam
Pituus 163, paino 56!!