Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset kysykääpä miehiltänne, että milloin viimeksi

Vierailija
07.05.2016 |

Olet halunnut vierasta naista?

Tämä asiahan on niin, että niin naiset kuin miehetkin parisuhteessa ollessaan katselevat myös vieraita. Toiset enemmän toiset vähemmän. Esimerkiksi kaupungilla kulkiessaan ihiminen varmasti rekisteröi mielessään jos vastaan tulee komea/kaunis vastakkaisen sukupuolen edustaja... Tämä totuus voi tietysti olla jollekin ikävä "uutinen". mutta sanoisin, että kannattaa vain hyväksyä tosiasiat. Jos parisuhteen sääntöihin kuuluu, ettei toisten kanssa vehtailla, niin sitä sääntöä tietysti tulee kunnioitaa, mutta ei ihminen voi sille mitään millaisia ajatuksia hänen alitajuntansa tuottaa.
Itse keskustelen kumppanini kanssa avoimesti myös vieraista. En olisi valmis mihinkään avoimeensuhteeseen, mutta tietyllä tavalla on kiihottavaa jakaa kumppanin kanssa näitä seksuaalisia ajatuksia vieraista ihimisistä..

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kehittäisin riidan sinun pyynnöstäsi?

Vierailija
2/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään viimeksi, kuten joka päivä. Mutta en tietenkään vastaisi rehellisesti, jos vaimo kysyisi, vaan kiertelisin poliitikon lailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Varmaan kun on viimeksi nähnyt hyvän takapuolen? En minä tunne mitään erityistä halua keskustella mieheni kanssa tuollaisista asioista. Joskus saatan sanoa, että onhan kaunis nainen, tai olipa komea mies tms., mutta ei siitä sen enempää keskustella.

Vierailija
4/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän jo vastauksen, sillä hän ei ole halunnut vierasta naista ollenkaan. Olen parisuhteessa homomiehen kanssa, joka tunnusti asian pari vuotta sitten. Olemme yhdessä käytännössä pelkästään lastemme takia. Miehet hänellä lienee mielessä sitäkin enemmän.

Vierailija
5/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt pysty kysymään, mutta todennäköisin vastaus olisi en muista, mitä sitten?

Vierailija
6/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hyvin miesten pitäisi kysyä, milloin vaimo on viimeksi halunnut vierasta miestä. Luuletko että rehellisestä vastauksesta ei kehkeytyisi riitaa...

Vierailija
7/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kumppanille kuuluu mitä mielessä liikkuu? Ei kukaan omista toista, joten ei omista ajatuksiakaan. Vain teot ratkaissevat, eivät ajatukset. Ei minua häiritse vaikka hän ajattelisi sängyssäkin Angelikaa, saanhan minäkin ajatella Brad Pittiä, kun hän lykkii minua takaapäin.

Vierailija
8/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe mitään tarvetta kysyä, vaikka sinä jotain kiksejä siitä saisitkin.

Vierailija
9/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että jos on tyytyväinen, eipä paljon kiinnosta muualle katsella.

Sinkkumies

Vierailija
10/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän jo vastauksen, sillä hän ei ole halunnut vierasta naista ollenkaan. Olen parisuhteessa homomiehen kanssa, joka tunnusti asian pari vuotta sitten. Olemme yhdessä käytännössä pelkästään lastemme takia. Miehet hänellä lienee mielessä sitäkin enemmän.

Buahahaha.. onnea liittoonne.

Sinkkumies

Vierailija
11/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katsoo vierasta ihmistä, ei se välttämättä tarkoita että haluaisi häntä.

Vierailija
12/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä katson ihmisiä, kaikennäköisiä, ja joskus ajattelen mielessäni että ompas siinä hyvännäköinen, ja vaikka kyseessä olisi mies, en minä häntä halua. Ei se tarkoita samaa asiaa että jos katsoo niin haluaa, ei vaikka ajattelisi että ompa puoleensavetävä ihminen.

Minä en koskaan halua muita kuin miestäni, enkä kyllä miehestäkään usko että hän haluaa, ei ole kovin seksiorientoitunut ihminen, minä olen meistä se joka on aina puutteessa. Seksi on mulle todella tärkeää, mutta se kuuluu vain rakkaussuhteeseen.

En ymmärrä ihmisiä jotka kulkee ympäriinsä haluamassa ihmisiä vaan ulkonäön perusteella, minä en voisi rakastella ilman rakkautta. En muutenkaan tykkää kosketella vieraita ihmisiä, tai tuttujakaan, en halaile kuin pieniä lapsiani ja miestäni, inhoan kättelyäkin, se on kaikenlisäksi epähygieenistä.

Vierailija
13/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto! Onko raskasta katsella sairasta miestä?

Vierailija
14/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katselen mielelläni hyvännäköisiä ihmisiä, en silti halua seksiä heidän kanssaan. Mieheltä en nyt kysy koska nukkuu. Voin kuvitella että hän vastaisi suunnilleen "joka päivä". En tiedä, eikös miehet enemmän kelaile seksin kautta elämää??

Vierailija
15/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä hyvin miesten pitäisi kysyä, milloin vaimo on viimeksi halunnut vierasta miestä. Luuletko että rehellisestä vastauksesta ei kehkeytyisi riitaa...

Kyllä asvioliitossa pitäisi olla rehellisiä ja pystyä keskustelemaan mistä vain

Vierailija
16/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs sai kielteisestä suhtautumista osakseen tämä avaukseni.

Ihmettelen kovasti miten joillakin on todella noin välinpitämätön suhtautuminen oman elämänsä tärkeimpää ihmistä kohtaan. Siis "Mitä se kumppanille kuuluu mitä mielessä liikkuu" ja että teot ratkaisee ei ajatukset HUH HUH. Eikö todella ns. henkisellä yhteydellä ole mitään väliä? Itse en voisi kuvitellakkaan olevani yhdessä sellaisen ihmisen kanssa johon minulle ei ole voimakasta henkistä yhteyttä. Mielestäni tuota henkistä yhteyttä ei oikein voi saavuttaa, jos ei ole valmis kesksutelemaan esim. täysin luonnollisista haluistaan kumppaninsa kanssa avoimesti. Kyse on siitä osaako itse suhtautua avoimesti ja hyväksyvästi omaan kumppaniinsa. Tietysti jos ei osaa niin varmaan on riidan ainekset kasassa.

AP

Vierailija
17/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se kumppanille kuuluu mitä mielessä liikkuu? Ei kukaan omista toista, joten ei omista ajatuksiakaan. Vain teot ratkaissevat, eivät ajatukset. Ei minua häiritse vaikka hän ajattelisi sängyssäkin Angelikaa, saanhan minäkin ajatella Brad Pittiä, kun hän lykkii minua takaapäin.

Kyllä ne ajatukset nyt vaan merkitsee. 

Mitä jos mies mielessä miettii että miten sinut tappaisi? Kertoisi sen sinulle niin sinä olisit vaan että ei kuulu minulle?

Vierailija
18/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet halunnut vierasta naista?

Tämä asiahan on niin, että niin naiset kuin miehetkin parisuhteessa ollessaan katselevat myös vieraita. Toiset enemmän toiset vähemmän. Esimerkiksi kaupungilla kulkiessaan ihiminen varmasti rekisteröi mielessään jos vastaan tulee komea/kaunis vastakkaisen sukupuolen edustaja... Tämä totuus voi tietysti olla jollekin ikävä "uutinen". mutta sanoisin, että kannattaa vain hyväksyä tosiasiat. Jos parisuhteen sääntöihin kuuluu, ettei toisten kanssa vehtailla, niin sitä sääntöä tietysti tulee kunnioitaa, mutta ei ihminen voi sille mitään millaisia ajatuksia hänen alitajuntansa tuottaa.

Itse keskustelen kumppanini kanssa avoimesti myös vieraista. En olisi valmis mihinkään avoimeensuhteeseen, mutta tietyllä tavalla on kiihottavaa jakaa kumppanin kanssa näitä seksuaalisia ajatuksia vieraista ihimisistä..

Ääliö.

Vierailija
19/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kovasti miten joillakin on todella noin välinpitämätön suhtautuminen oman elämänsä tärkeimpää ihmistä kohtaan. Siis "Mitä se kumppanille kuuluu mitä mielessä liikkuu" ja että teot ratkaisee ei ajatukset HUH HUH. Eikö todella ns. henkisellä yhteydellä ole mitään väliä? Itse en voisi kuvitellakkaan olevani yhdessä sellaisen ihmisen kanssa johon minulle ei ole voimakasta henkistä yhteyttä. Mielestäni tuota henkistä yhteyttä ei oikein voi saavuttaa, jos ei ole valmis kesksutelemaan esim. täysin luonnollisista haluistaan kumppaninsa kanssa avoimesti. Kyse on siitä osaako itse suhtautua avoimesti ja hyväksyvästi omaan kumppaniinsa. Tietysti jos ei osaa niin varmaan on riidan ainekset kasassa.

AP

En koe että menettäisin henkisestä yhteydestä mitään vaikka mies ei haluaisi kertoa tai esim. osaisi (muistaisi) milloin on viimeksi halunnut vierasta naista. En koe että asia kuuluisi minulle, mutta ei toki haittaisi vaikka mies sen haluaisi kertoa. Meidän henkiseen tai fyysiseen yhteyteen ei kuulu se että mietittäisiin mitä toisen päässä milloinkin liikkuu.

Tärkeintä on se että puolisot haluaa toisiaan se haluaako tai herättääkö joku ulkopuolinen haluja vai ei oikein merkitse mitään. Vähän vaikea kuvitella että edes itse muistaisin parin päivän päästä mitä puoliso olisi mahtanut vasta kysymykseen.

Vierailija
20/111 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

En koe että menettäisin henkisestä yhteydestä mitään vaikka mies ei haluaisi kertoa tai esim. osaisi (muistaisi) milloin on viimeksi halunnut vierasta naista. En koe että asia kuuluisi minulle, mutta ei toki haittaisi vaikka mies sen haluaisi kertoa. Meidän henkiseen tai fyysiseen yhteyteen ei kuulu se että mietittäisiin mitä toisen päässä milloinkin liikkuu.

Tärkeintä on se että puolisot haluaa toisiaan se haluaako tai herättääkö joku ulkopuolinen haluja vai ei oikein merkitse mitään. Vähän vaikea kuvitella että edes itse muistaisin parin päivän päästä mitä puoliso olisi mahtanut vasta kysymykseen.

Muistiongelmiin saa kyllä apua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme