Naiset kysykääpä miehiltänne, että milloin viimeksi
Olet halunnut vierasta naista?
Tämä asiahan on niin, että niin naiset kuin miehetkin parisuhteessa ollessaan katselevat myös vieraita. Toiset enemmän toiset vähemmän. Esimerkiksi kaupungilla kulkiessaan ihiminen varmasti rekisteröi mielessään jos vastaan tulee komea/kaunis vastakkaisen sukupuolen edustaja... Tämä totuus voi tietysti olla jollekin ikävä "uutinen". mutta sanoisin, että kannattaa vain hyväksyä tosiasiat. Jos parisuhteen sääntöihin kuuluu, ettei toisten kanssa vehtailla, niin sitä sääntöä tietysti tulee kunnioitaa, mutta ei ihminen voi sille mitään millaisia ajatuksia hänen alitajuntansa tuottaa.
Itse keskustelen kumppanini kanssa avoimesti myös vieraista. En olisi valmis mihinkään avoimeensuhteeseen, mutta tietyllä tavalla on kiihottavaa jakaa kumppanin kanssa näitä seksuaalisia ajatuksia vieraista ihimisistä..
Kommentit (111)
Tämän ketjun luettuani otin vieraiden katsomisen/ajattelemisen puheeksi ja ainakin meillä se kannatti. Minulle ainakin tuli helpottunut olo kun olemme mieheni kanssa voineet käsitellä aihetta avoimesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän jo vastauksen, sillä hän ei ole halunnut vierasta naista ollenkaan. Olen parisuhteessa homomiehen kanssa, joka tunnusti asian pari vuotta sitten. Olemme yhdessä käytännössä pelkästään lastemme takia. Miehet hänellä lienee mielessä sitäkin enemmän.
Hyi hitto! Onko raskasta katsella sairasta miestä?
Jos joku on sairas, niin se olet kyllä sinä. Todennäköisempää on että olet tyhmä. Pelokas ressukka. Mulla on paljon homoseksuaaleja ystäviä ja tuttavia, eikä kukaan heistä ole sairas. Fiksuja ihmisiä- ovat sinun kaltaistesi pösilöiden tähden joutuneet ihan oikeasti pohtimaan, mikä elämässä on tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä asiahan on niin, että niin naiset kuin miehetkin parisuhteessa ollessaan katselevat myös vieraita. Toiset enemmän toiset vähemmän. Esimerkiksi kaupungilla kulkiessaan ihiminen varmasti rekisteröi mielessään jos vastaan tulee komea/kaunis vastakkaisen sukupuolen edustaja... Tämä totuus voi tietysti olla jollekin ikävä "uutinen". mutta sanoisin, että kannattaa vain hyväksyä tosiasiat. Jos parisuhteen sääntöihin kuuluu, ettei toisten kanssa vehtailla, niin sitä sääntöä tietysti tulee kunnioitaa, mutta ei ihminen voi sille mitään millaisia ajatuksia hänen alitajuntansa tuottaa.
Itse keskustelen kumppanini kanssa avoimesti myös vieraista. En olisi valmis mihinkään avoimeensuhteeseen, mutta tietyllä tavalla on kiihottavaa jakaa kumppanin kanssa näitä seksuaalisia ajatuksia vieraista ihimisistä..
Miksi kysyisin? Miksi haluaisin aiheuttaa itselleni pahaa mieltä tieten tahtoen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse keskustelen kumppanini kanssa avoimesti myös vieraista. En olisi valmis mihinkään avoimeensuhteeseen, mutta tietyllä tavalla on kiihottavaa jakaa kumppanin kanssa näitä seksuaalisia ajatuksia vieraista ihimisistä..Miksi kysyisin? Miksi haluaisin aiheuttaa itselleni pahaa mieltä tieten tahtoen?
Mitä sää nyt enään tämmösiä kommentteja kirjoittelet. Minusta ap:n pointti on aika hyvä: on normaalia, että ihmisillä on seksuaalisia ajatuksia vieraista JOTEN miksi näistä normaaleista ajatuksista ei voisi puhua oman puolison kanssa?
Aion ottaa tämän miehen kanssa puheeksi. Haluaisin avautua miehelleni fantasioistani. Pitänee alkaa varovaisesti tunnustelemaan.
Veikkaan että ihan viime aikoina. Myös minä himoitsen muita miehiä.
?