Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset kysykääpä miehiltänne, että milloin viimeksi

Vierailija
07.05.2016 |

Olet halunnut vierasta naista?

Tämä asiahan on niin, että niin naiset kuin miehetkin parisuhteessa ollessaan katselevat myös vieraita. Toiset enemmän toiset vähemmän. Esimerkiksi kaupungilla kulkiessaan ihiminen varmasti rekisteröi mielessään jos vastaan tulee komea/kaunis vastakkaisen sukupuolen edustaja... Tämä totuus voi tietysti olla jollekin ikävä "uutinen". mutta sanoisin, että kannattaa vain hyväksyä tosiasiat. Jos parisuhteen sääntöihin kuuluu, ettei toisten kanssa vehtailla, niin sitä sääntöä tietysti tulee kunnioitaa, mutta ei ihminen voi sille mitään millaisia ajatuksia hänen alitajuntansa tuottaa.
Itse keskustelen kumppanini kanssa avoimesti myös vieraista. En olisi valmis mihinkään avoimeensuhteeseen, mutta tietyllä tavalla on kiihottavaa jakaa kumppanin kanssa näitä seksuaalisia ajatuksia vieraista ihimisistä..

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on ap?

Puhutko täysin avoimesti kaikesta muustakin?

Ihailet naapurin fiksua ja pystyvää rouvaa / miestä että kuinka aikaansaapa on ja miten paljon paremmin tämä hoitaa kaikki asiat kuin oma kumppani?

Kyllähän maailmasta löytyy " parempia" ihmisiä vaikka kuinka paljon kuin oma kumppani puhumattakaan itsestä.

Mitä järkeä on kaikkea totuuksia laukoa ääneen?

Vaikka ei yhtään valehtelisi tai liiottelisi niin kyllä toiselle saisi lopulta katkeran mielen jos kaikki oksentaisi toisen päälle mitä mielessä liikkuu.

Sama pätee kyllä seksin suhteen.

Sitä haluaa olla ihailtu ja haluttu kumppaninsa silmissä .

Alkaa nakertaa haluja jos toinen kovin avoimesti ja koko ajan ihailee muita.

Olemme puhuneet kyllä mieheni kanssa näistä jonkin verran ja fantasioissa kuvaillaan miestä / naista joka on touhussa mukana.

Tiedän myös muutamia naisia joita hän on joskus ihaillut. Ilokseni he ovat aika samanlaisia ulkonäöltään kuin minä.

Varmasti on asioita joita hän ei fiksuna miehenä kerro kun ymmärtää että minun täytyy saada tuntea olevani hänen silmissään kaunis. Näen kyllä peilistä itsekin etten ole mikään missi mutta seksihalut häipyvät jos tulee tunne että kelpaan paremman puutteessa.

Olisin lapsellisen jos kuvittelisin että olen ainoa jonka kanssa hän voisi harrastaa seksiä ja ettei hän katselisi muita tuolla liikkuessaan.

Kun minuakin katsellaan päivittäin vaikken edes ole mikään suuren luokan kaunotar.

Ei ole kuitenkaan pettänyt tai jäänyt kiinni tämän palstan tuntien pitää mainita.

Mitä yritän sanoa on se että olisi hyvä säilyttää joku illuusio siitä että" sinä olet maailman ihanin" jos haluaa että seksielämä pitkässä suhteessa jatkuu.

Vierailija
62/111 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap nainen?

Minä olen nainen ja olen joskus ajatellut olevani ns. tunneköyhä. Kokisin kuvailemasi keskustelut kiusallisiksi ja tukaliksi. Tulee mieleen aloittelevat ja innokkaat psykanopiskelijat. En jaksaisi kuvailemaasi "avoimuutta" vaan kaipaisin omaa tilaa ja vapautta.

Tunnen toki paljon, värikkäästi ja elävästikin mutta en aina osaa puhua tunteista ja ajatuksistani, koska sisäinen maailmani elää jatkuvasti. Esim. tosielämän haaveet sekoittuvat fantasiaan, enkä osaisi myöhemin kertoa miten mikäkin fantasia on saanut alkunsa tai millaiseksi se on kehittymässä. Jostain tuoksusta, kuulemastani keskustelunpätkästä vai unesta?

Mielenkiintoista kuitenkin.

Oman kokemukseni mukan kyse on ennemmin yksilöstä kuin sukupuolesta.

# 59

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet halunnut vierasta naista?

Tämä asiahan on niin, että niin naiset kuin miehetkin parisuhteessa ollessaan katselevat myös vieraita. Toiset enemmän toiset vähemmän. Esimerkiksi kaupungilla kulkiessaan ihiminen varmasti rekisteröi mielessään jos vastaan tulee komea/kaunis vastakkaisen sukupuolen edustaja... Tämä totuus voi tietysti olla jollekin ikävä "uutinen". mutta sanoisin, että kannattaa vain hyväksyä tosiasiat. Jos parisuhteen sääntöihin kuuluu, ettei toisten kanssa vehtailla, niin sitä sääntöä tietysti tulee kunnioitaa, mutta ei ihminen voi sille mitään millaisia ajatuksia hänen alitajuntansa tuottaa.

Itse keskustelen kumppanini kanssa avoimesti myös vieraista. En olisi valmis mihinkään avoimeensuhteeseen, mutta tietyllä tavalla on kiihottavaa jakaa kumppanin kanssa näitä seksuaalisia ajatuksia vieraista ihimisistä..

Voisin sitten vastavuoroisesti kertoa, että koska minua on joku nainen himottanut. Ja joku mies. Ja sitten voisimme jatkaa onnellisina parisuhdettamme?

Onneksi meillä on parempaa tekemistä elämässämme. :D

Vierailija
64/111 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on ap?

Puhutko täysin avoimesti kaikesta muustakin?

Sanoisin, että kaikesta. Kuten tuolla edellä kirjitin, niin mielestäni jokaisella kuuluu olla yksityisyyttä, mutta mitä luottamuksellisempi suhde on niin sitä ohuempi tuo yksityisyys tarvitsee minun mielestäni olla. Emme mekään varmasti kaikkia ajatuksiamme jaa, mutta yritin tässä miettiä olisko jokin sellainen aihe, mitstä emme oikeastaan voi puhua, mutta en keksinyt sellaista..

Ihailet naapurin fiksua ja pystyvää rouvaa / miestä että kuinka aikaansaapa on ja miten paljon paremmin tämä hoitaa kaikki asiat kuin oma kumppani?

Kyllähän maailmasta löytyy " parempia" ihmisiä vaikka kuinka paljon kuin oma kumppani puhumattakaan itsestä.

No tässä puhutaan nyt jo kyllä aivan eriasiasta.. Kyse on siitä onko seksuaalisia ajatuksia vieraista ja en kyllä suoranaisesti ymmärrä miten käytännön asioiden hoito tähän liittyy.. Olen samaa mieltä kanssasi, että parempia ihmisiä löytyy, varsinkin itseäni parempia. Mutta löytyiskö parempaa elämänkummpania? Väittäisin, että ei. Olemme olleet yhdessä vuosikymmenen ja tutustuneet toisimme ja meillä on yhteistä elämää ja kokemuksia niin paljon takana lapsista puhumattakaan, ettei parempaa kumppania kyllä löytyisi.. Olemme tästäkin asiasta puhuneet ja molemmat olemme sitä mieltä, että olisi hirveää ruveta rakentamaan liittoa jonkun kanssa alusta.. Suhteemme voi hyin emmekä todellakaan kaipaa uusia elämänkumppaneita.. Tietysti jos liittomme päättyisi niin varmasti molemmat löytyäisi hyvät kumppanit joiden kanssa ehkä vuosien jälkeen elämä voisi olla parempaakin kuin nyt.. En kyllä osaa sanoa mitä elämästämme nyt puuttuisi.. 

En kyllä ole koskaan ajatellut että onpas tuo "naapuri" niin pystyvä ja hyvä asioiden hoitaja ja muutenkin ihana, että haluaisin vaihtaa hänet omaani..

Mitä järkeä on kaikkea totuuksia laukoa ääneen?

Mitä järkeä olisi vaieta niistä?

Vaikka ei yhtään valehtelisi tai liiottelisi niin kyllä toiselle saisi lopulta katkeran mielen jos kaikki oksentaisi toisen päälle mitä mielessä liikkuu.

Keskustelu kumppanin kanssa ja kumppanin päälle oksentamien ovat mielestäni eri asioita. Minusta tämän koko ketjun pointti/kiinnostavin asia on se minkä olen jo edellä sanonut, eli valtaosan mielestä on normaalia, että kiihottuu seksuaalisesti suhteen ulkopuolisista ja samaan aikaan huomattava osa ei pidä tästä keskustelemista oman elämänkumppaninsa kanssa soveliaan. Melko iso ristiriita? Ei siis olisi soveliasta puhua oman kumppaninsa kanssa normaalista ja luonnollisesta asiasta?

Sama pätee kyllä seksin suhteen.

Sitä haluaa olla ihailtu ja haluttu kumppaninsa silmissä .

Alkaa nakertaa haluja jos toinen kovin avoimesti ja koko ajan ihailee muita.

Tietysti jokainen haluaa olla ihailtu ja haluttu ja itse todellakin koen niin. En nyt tiedä tarkoitatko tuolla ihailulla samaa asiaa, mitä edellä, siis ihailee siten että haluaisi ko. henkilön omaksi kumppanikseen.. No varmasti menee halut ja joutaa kyllä mennä koko suhdekkin historiaan jos toinen haaveille että vaihtaisi kumppaniaan. Tiedän, että minulla on aika ronkeli maku ja en syty seksuaalisesti peruskomeasta miehestä vaan siihen tarvitaan jotain muutakin.. En kyllä ole pitänyt kirjaa mutta itselleni tulee näitä sytyttäviä tapauksia vastaan ehkä 1-2 kuukauden välein ja jos niistä vaikka puolesta kertoisin kumppanilleni niin onko se kokoajan? Kertoisin kyllä kaikki, jos kysyy/sattuu tulemaan puheeksi, mutta ei mekään tästä nyt aivan joka päivä puhuta...

JATKUU..

Vierailija
65/111 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme puhuneet kyllä mieheni kanssa näistä jonkin verran ja fantasioissa kuvaillaan miestä / naista joka on touhussa mukana.

Tiedän myös muutamia naisia joita hän on joskus ihaillut. Ilokseni he ovat aika samanlaisia ulkonäöltään kuin minä.

Myös kumppanini pitää kauniina itseni tyypisiä naisia, mutta monesti vieraat joista hän kiihottuu seksuaalisesti ovat sellaisia, että ne ovat jotenkin hänen fantasioihinsa sopivia.. Itselläni nuo sytyttävätä tapaukset ovat myös melkein pääasiallisesti noihin fantasioihini liittyviä.

Varmasti on asioita joita hän ei fiksuna miehenä kerro kun ymmärtää että minun täytyy saada tuntea olevani hänen silmissään kaunis. Näen kyllä peilistä itsekin etten ole mikään missi mutta seksihalut häipyvät jos tulee tunne että kelpaan paremman puutteessa.

Minusta sinun ei tarvitsisi tuntea alemmuutta siitä, että miehesi kiihottuisi jostain vieraasta. Se ei tee sinusta yhtään rumempaa tai huonompaa. Itse ajattelen niin, että maailma on täynnä hyvännäköisiä ja seksikkäitä naisia, mutta minä olen myös sisäisesti niin kaunis, että kumppanini haluaa jakaa elämänsä minun kanssani haluistaan huolimatta.

Olisin lapsellisen jos kuvittelisin että olen ainoa jonka kanssa hän voisi harrastaa seksiä ja ettei hän katselisi muita tuolla liikkuessaan.

Kun minuakin katsellaan päivittäin vaikken edes ole mikään suuren luokan kaunotar.

Ei ole kuitenkaan pettänyt tai jäänyt kiinni tämän palstan tuntien pitää mainita.

Mitä yritän sanoa on se että olisi hyvä säilyttää joku illuusio siitä että" sinä olet maailman ihanin" jos haluaa että seksielämä pitkässä suhteessa jatkuu.

Ymmärrän kyllä ajattelu tapasi oikein hyvin. Itse en oikein pidä ajatuksesta, että elämäni yksi tärkeimmistä asioista perustuisi illuusiioon Meillä asiaa ajatellaan näin, että jokaisella ihmisellä on seksuaalisia ajatuksia kanssa ihimisistä, eivätkä ne häviä mihinkään kun ihiminen löytää elämänkumppaninsa. Elämänkumppanuudessa on kyse siitä, että kaksi ihimistä haluavat jakaa koko elämänsä toistensa kanssa ja huolehtia ja rakastaa toisiaan. Näin vahvan kumppanuuden tiellä eivät voi olla seksuaaliset ajatukset vieraista. 

AP

Vierailija
66/111 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap nainen?

Minä olen nainen ja olen joskus ajatellut olevani ns. tunneköyhä. Kokisin kuvailemasi keskustelut kiusallisiksi ja tukaliksi. Tulee mieleen aloittelevat ja innokkaat psykanopiskelijat. En jaksaisi kuvailemaasi "avoimuutta" vaan kaipaisin omaa tilaa ja vapautta.

Tunnen toki paljon, värikkäästi ja elävästikin mutta en aina osaa puhua tunteista ja ajatuksistani, koska sisäinen maailmani elää jatkuvasti. Esim. tosielämän haaveet sekoittuvat fantasiaan, enkä osaisi myöhemin kertoa miten mikäkin fantasia on saanut alkunsa tai millaiseksi se on kehittymässä. Jostain tuoksusta, kuulemastani keskustelunpätkästä vai unesta?

# 59

Kyllä olen nainen. Vaikka minä kerron miten meillä tehdään ja perustelen täällä ajattelu tapaani, niin ei se tarkoita että ajattelisin niin että tämä on ainoa oikea tapa. Jos sinusta tuntuu että tarvitset yksityisyyttä niin sitten vain otat sitä.. Itse kyllä kokoisin jonkinlaista luottamuspulaa kumppaniani kohtaan, jos hän ei minulle kertoisi esim fantasioistaan.

Ei sillä ole minusta mitään väliä mikä on fantasiaa ja mikä tosielämän haavetta omia ajatuksia on vain hauska tutkiskella ja jakaa kumppaninen kanssa..

AP

Vierailija
67/111 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulemma muista. :'D

Vierailija
68/111 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin viestin, mutta se ei mahtunut yhteen viestiin. Kun kopioin osan viestistä toiseen viestiin, niin korostukset hävisivät viestistä 65. Laitan nyt viestin uudelleen, korostusten kanssa

Myös kumppanini pitää kauniina itseni tyypisiä naisia, mutta monesti vieraat joista hän kiihottuu seksuaalisesti ovat sellaisia, että ne ovat jotenkin hänen fantasioihinsa sopivia.. Itselläni nuo sytyttävätä tapaukset ovat myös melkein pääasiallisesti noihin fantasioihini liittyviä.

Minusta sinun ei tarvitsisi tuntea alemmuutta siitä, että miehesi kiihottuisi jostain vieraasta. Se ei tee sinusta yhtään rumempaa tai huonompaa. Itse ajattelen niin, että maailma on täynnä hyvännäköisiä ja seksikkäitä naisia, mutta minä olen myös sisäisesti niin kaunis, että kumppanini haluaa jakaa elämänsä minun kanssani haluistaan huolimatta.

Ymmärrän kyllä ajattelu tapasi oikein hyvin. Itse en oikein pidä ajatuksesta, että elämäni yksi tärkeimmistä asioista perustuisi illuusiioon Meillä asiaa ajatellaan näin, että jokaisella ihmisellä on seksuaalisia ajatuksia kanssa ihimisistä, eivätkä ne häviä mihinkään kun ihiminen löytää elämänkumppaninsa. Elämänkumppanuudessa on kyse siitä, että kaksi ihimistä haluavat jakaa koko elämänsä toistensa kanssa ja huolehtia ja rakastaa toisiaan. Näin vahvan kumppanuuden tiellä eivät voi olla seksuaaliset ajatukset vieraista. 

AP

Vierailija
69/111 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin, että luomme ja kehittelmme yhdessä fantasioita. Emme vaan lähde liikkeelle esimerkkitapauksistaa vaan tilanteen mukaan edeten. En koe jääväni mistään paitsi, päinvastoin. Luottamuspulaa ei ole, vaan vapaus.

Vierailija
70/111 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä ap se sama, joka halusit noin vuosi sitten toista miestä ja kävit hänen kanssaan kahvilla ja miehesi sai vain seurata vieressä, että päädyttekö panemaan vai ei? Vai oliko se niin päin, että miehesi toimi noin, eli halusi sutinaa jonkun toisen naisen kanssa ja sinusta oli ihan ok kannustaa miestä menemään? Erota et halunnut nimenomaan siksi, ettei tarttisi rakentaa enää samanlaista syvää suhdetta uudelleen jne. Sitten vain lopetit vastaamasta enää ketjuun.

Vaikutat kyllä nyt aika idiootilta, jos taas on menossa miehen keväinen muiden naisten perään kuolaaminen ja sulle on tärkeää hönkiä siinä perässä, että "ketä sä nyt katselet, kulta, oih, kovettuuko?" Mutta kukin toki tavallaan.

Vierailija
71/111 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä ap se sama, joka halusit noin vuosi sitten toista miestä ja kävit hänen kanssaan kahvilla ja miehesi sai vain seurata vieressä, että päädyttekö panemaan vai ei? Vai oliko se niin päin, että miehesi toimi noin, eli halusi sutinaa jonkun toisen naisen kanssa ja sinusta oli ihan ok kannustaa miestä menemään? Erota et halunnut nimenomaan siksi, ettei tarttisi rakentaa enää samanlaista syvää suhdetta uudelleen jne. Sitten vain lopetit vastaamasta enää ketjuun.

Vaikutat kyllä nyt aika idiootilta, jos taas on menossa miehen keväinen muiden naisten perään kuolaaminen ja sulle on tärkeää hönkiä siinä perässä, että "ketä sä nyt katselet, kulta, oih, kovettuuko?" Mutta kukin toki tavallaan.

Eih, en ole se sama "idiootti" vaan yksi toinen. Oliko jotain rakentavaa sanottavaa?

Kuulisin kyllä mielelläni sinunkin kantasi tähän ristiriitaan, josta tässä ketjussa kesksutellaan

AP

Vierailija
72/111 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta mitä viestissä 68 kirjoitan, niin tuli mieleen tällainen, että kumpi ajattelutapa on teistä kestävämpi?

A) Kumppanini on minun kanssaan, koska olen maailman seksikkäin ja haluttavin ihiminen.

Kritiikki: Onko kumppanisi tavannut kaikki maailman ihmiset. Hyppäisikö siis kumppanisi heti toisen matkaan jos tämä olisi sinua seksikkäämpi?

B) Olen kumppanini mielestä seksikäs ja haluttava ihminen. Kumppanini näkee ajoittain myös minua seksikkäämpiä ihmisiä. Koska liitomme perustuu rakkauteen, luottamukseen ja henkiseen yhteyteen. Ei kumppanini pettäisi minua vaikka hän tapaisi minua 100 kertaa seksikkäämmän ihmisen.

Kritiikki: ???

AP

Vierailija
73/111 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta mitä viestissä 68 kirjoitan, niin tuli mieleen tällainen, että kumpi ajattelutapa on teistä kestävämpi?

A) Kumppanini on minun kanssaan, koska olen maailman seksikkäin ja haluttavin ihiminen.

Kritiikki: Onko kumppanisi tavannut kaikki maailman ihmiset. Hyppäisikö siis kumppanisi heti toisen matkaan jos tämä olisi sinua seksikkäämpi?

B) Olen kumppanini mielestä seksikäs ja haluttava ihminen. Kumppanini näkee ajoittain myös minua seksikkäämpiä ihmisiä. Koska liitomme perustuu rakkauteen, luottamukseen ja henkiseen yhteyteen. Ei kumppanini pettäisi minua vaikka hän tapaisi minua 100 kertaa seksikkäämmän ihmisen.

AP

Mä vastaisin

C) En ole maailman seksikkäin ihminen, mutta haluan olla sitä kumppanini mielessä. Jos kumppanini kertoo minulle tavanneensa mielestään minua seksikkäämmän ihmisen, pahoitan mieleni.

Miksi haluaisin olla jonkun kanssa, joka pahoittaa mieleni?

t. Se joka epäili sinua idiootiksi

Vierailija
74/111 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Mä vastaisin

C) En ole maailman seksikkäin ihminen, mutta haluan olla sitä kumppanini mielessä. Jos kumppanini kertoo minulle tavanneensa mielestään minua seksikkäämmän ihmisen, pahoitan mieleni.

Niin ja C kohdan kritiikki: Haluaisit olla jotain sellaista kumppanisi mielestä, jota et oikeasti ole. Ei vaikuta jotenkin loogiselta.. On ikävää, että ihiminen pahoittaa mielensä, mutta näkisin, että sellaisista asioista, jotaka ovat luonnollisia ja osa elämää ei kannattaisi pahoittaa mieltään. Voisitko muuttaa ajatteluasi niin, ettet pahoittaisi mieltäsi. Ehkä voisit jatkaa muuten täydellistä liittoanne onnellisena..

Vierailija
75/111 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Mä vastaisin

Niin ja C kohdan kritiikki: Haluaisit olla jotain sellaista kumppanisi mielestä, jota et oikeasti ole. Ei vaikuta jotenkin loogiselta.. On ikävää, että ihiminen pahoittaa mielensä, mutta näkisin, että sellaisista asioista, jotaka ovat luonnollisia ja osa elämää ei kannattaisi pahoittaa mieltään. Voisitko muuttaa ajatteluasi niin, ettet pahoittaisi mieltäsi. Ehkä voisit jatkaa muuten täydellistä liittoanne onnellisena..

Miten niin ei ole loogista haluta olla jotain sellaista, mitä ei ole?

Ja miksi minun pitää mitenkään muuttaa ajatteluani? Minulle se, etten ole mieheni mielessä se haluttavin tarkoittaa, ettei hän myöskään välitä minusta kovinkaan paljoa. Vaan että hän välittää (tai ainakin haluaisi saada välittää) sitten enemmän sitten niistä, jotka ovat haluttavampia. Häntä tuskin kiinnostaa jaksaa oikoa minun näkemyksiäni, koska hän saattaisi loukkaantua puolestaan siitä, että ajattelen noin, eikä jaksa vannoa minusta välittämistä, koska sen pitäisi olla itsestäänselvyys. No, näin se on sitä.

Vierailija
76/111 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Niin no minä olen ollut mieheni kanssa jo yli 30 vuotta ja seksiä on edelleen useita kertoja viikossa.

Onhan tuolla ulkona valtavasti kauniita naisia eli en tunne mitään alemmuutta vaan pikemminkin olen realistinen arvaillessani että aika monikin on kauniimpi kuin minä nykyään.

Silti minuakin katsotaan sillä silmällä edelleen, oman ikäluokan miehistä nämä löytyy.

Saan Facebookiin säännöllisesti ystäväpyyntöjä ja viestejäkin oman ikäluokkani miehiltä.

Mutta silti näin kauan yhdessä ja seksi toimii, vaatii kyllä sitä mielikuvitusta ja illuusiota ihan kummaltakin.

Ja aika vapaasti puhumme seksin aikana fantasioista ja toteutamme pikku näytelmiä ja niissä muitakin me , siis mielikuvituksessa.

Mutta nämä ovat ihan eri asioita kuin että sanoisin miehelleni että olisi monta yksityiskohtaa jonka toivoisin olevan toisin.

Ei se tuntuisi mukavalta. Sitähän se käytännössä olisi jos kovin avoimesti kertoilisin millaiset miehet minua kiihottaa. Ja sama minulla, uskon kyllä sanomattakin että on paljon naisia joilla on parempi se tai tämä ruumiinosa mutta ei se minua kohottaisi kuulla niistä.

Odota kun vanhenet.

Vierailija
77/111 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi minun pitää mitenkään muuttaa ajatteluani? Minulle se, etten ole mieheni mielessä se haluttavin tarkoittaa, ettei hän myöskään välitä minusta kovinkaan paljoa. Vaan että hän välittää (tai ainakin haluaisi saada välittää) sitten enemmän sitten niistä, jotka ovat haluttavampia. Häntä tuskin kiinnostaa jaksaa oikoa minun näkemyksiäni, koska hän saattaisi loukkaantua puolestaan siitä, että ajattelen noin, eikä jaksa vannoa minusta välittämistä, koska sen pitäisi olla itsestäänselvyys. No, näin se on sitä.

Et nyt oikein ymmärtänyt. On loogista, että minä itse haluan, että minä olen miljonääri. Mutta ei ole loogista, että minä haluan, että minun kumppanini pitää minua miljonäärinä koska en ole.. Ymmärsitkö?

Minä kunnioitan jokaisen ajatuksia tästä aiheesta olivatpa ne millaisia tahansa. Sinun ei pidä muuttaa sinun ajatteluasi jos et halua. Ajattelin vain tuoda esille omaa näkökantaani, että eikö elämä olisi helpompaa jos hyväksyisi tosiasiat.

AP

Vierailija
78/111 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et nyt oikein ymmärtänyt. On loogista, että minä itse haluan, että minä olen miljonääri. Mutta ei ole loogista, että minä haluan, että minun kumppanini pitää minua miljonäärinä koska en ole.. Ymmärsitkö?

Minä kunnioitan jokaisen ajatuksia tästä aiheesta olivatpa ne millaisia tahansa. Sinun ei pidä muuttaa sinun ajatteluasi jos et halua. Ajattelin vain tuoda esille omaa näkökantaani, että eikö elämä olisi helpompaa jos hyväksyisi tosiasiat.

AP

Sinä puhut nyt haluamisesta olla. En minä halua olla maailman seksikkäin (tai miljonääri), mutta haluan ehkä sitten pitää itseäni sellaisena miehelle, että mies pitää minua seksikkäimpänä itselleen. Huijatkoon sitten vaikka siinä itseäänkin, että hänellä on seksikkäin kumppani, jos onkin oikeasti sitä mieltä, ettei ole, mutta ei tartte mulle kertoa, etten ole seksikkäin. Näin sen koen.

Jos mun mies on tyytyväinen suhteessa mun kanssa vaikkei hän voi pitää minua seksikkäimpänä niin olisin hiukan pettynyt kyllä. Mun on helppo pitää miestäni seksikkäimpänä koska mulle sen tekee se, että tunnemme toisemme. Ei siinä ulkonäöllä kukaan kiilaa väliin ja jos kiilaisi niin sitten mulla olisi jo aika paljon tunteita tätä toista kohtaan.

Vierailija
79/111 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Sinä puhut nyt haluamisesta olla. En minä halua olla maailman seksikkäin (tai miljonääri), mutta haluan ehkä sitten pitää itseäni sellaisena miehelle, että mies pitää minua seksikkäimpänä itselleen. Huijatkoon sitten vaikka siinä itseäänkin, että hänellä on seksikkäin kumppani, jos onkin oikeasti sitä mieltä, ettei ole, mutta ei tartte mulle kertoa, etten ole seksikkäin. Näin sen koen.

Jos mun mies on tyytyväinen suhteessa mun kanssa vaikkei hän voi pitää minua seksikkäimpänä niin olisin hiukan pettynyt kyllä. Mun on helppo pitää miestäni seksikkäimpänä koska mulle sen tekee se, että tunnemme toisemme. Ei siinä ulkonäöllä kukaan kiilaa väliin ja jos kiilaisi niin sitten mulla olisi jo aika paljon tunteita tätä toista kohtaan.

Niin sanoin, että haluta olla jotain on loogista, mutta se että haluaa toisen olevan jotain selliasta mieltä asiasta, joka ei pidä paikkaansa ei ole loogista.. Kuten itsekkin sanot, että valehdelkoot sitten vaikka itselleen.. niin tämä ei ole kyllä loogista... Minusta alkaa tuntua sittenkin siltä, että emme välttämättä ole näkemyksissämme niin kaukana toisistamme.

Siis jos vaihtaisit tuon sanan seksikkäin tilalle esim. rakkain niin olisimme jo melkenin samaa mieltä. Ymmärän viestisi niin, että pidät tämän "seksikkyyden" perustana sitä että tunnette toisenne ja uskot, ettei kukaan tule ulkonäöllään teidän väliin.. Minä olen aivan samaa mieltä asioista ainut ero, että en käytä tuosta suhteen perustasta nimeä "seksikkyys" vaan jonkinlainen "henkinen yhteys". Mielestäni suhteen perusta on juuri toisen tunteminen ja luottamus, ei seksi. Seksi toki kuuluu vahvasti suhteeseen, mutta minusta se ei ole loppupeleissä suhteen persuta.

Vierailija
80/111 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap nainen?

# 59

Kyllä olen nainen. Vaikka minä kerron miten meillä tehdään ja perustelen täällä ajattelu tapaani, niin ei se tarkoita että ajattelisin niin että tämä on ainoa oikea tapa. Jos sinusta tuntuu että tarvitset yksityisyyttä niin sitten vain otat sitä.. Itse kyllä kokoisin jonkinlaista luottamuspulaa kumppaniani kohtaan, jos hän ei minulle kertoisi esim fantasioistaan.

Ei sillä ole minusta mitään väliä mikä on fantasiaa ja mikä tosielämän haavetta omia ajatuksia on vain hauska tutkiskella ja jakaa kumppaninen kanssa..

AP

Et ajattele, että on ainoa oikea tapa mutta silti sivukaupalla todistelet teidän tapanne paremmuutta? Ja annat ymmärtää, että ihminen, joka ei jaa fantasioitaan, ei ole luotettava? Sanasi (kirjoituksesi) ja tekosi ovat pahasti ristiriidassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi