Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset kysykääpä miehiltänne, että milloin viimeksi

Vierailija
07.05.2016 |

Olet halunnut vierasta naista?

Tämä asiahan on niin, että niin naiset kuin miehetkin parisuhteessa ollessaan katselevat myös vieraita. Toiset enemmän toiset vähemmän. Esimerkiksi kaupungilla kulkiessaan ihiminen varmasti rekisteröi mielessään jos vastaan tulee komea/kaunis vastakkaisen sukupuolen edustaja... Tämä totuus voi tietysti olla jollekin ikävä "uutinen". mutta sanoisin, että kannattaa vain hyväksyä tosiasiat. Jos parisuhteen sääntöihin kuuluu, ettei toisten kanssa vehtailla, niin sitä sääntöä tietysti tulee kunnioitaa, mutta ei ihminen voi sille mitään millaisia ajatuksia hänen alitajuntansa tuottaa.
Itse keskustelen kumppanini kanssa avoimesti myös vieraista. En olisi valmis mihinkään avoimeensuhteeseen, mutta tietyllä tavalla on kiihottavaa jakaa kumppanin kanssa näitä seksuaalisia ajatuksia vieraista ihimisistä..

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet halunnut vierasta naista?

Tämä asiahan on niin, että niin naiset kuin miehetkin parisuhteessa ollessaan katselevat myös vieraita. Toiset enemmän toiset vähemmän. Esimerkiksi kaupungilla kulkiessaan ihiminen varmasti rekisteröi mielessään jos vastaan tulee komea/kaunis vastakkaisen sukupuolen edustaja... Tämä totuus voi tietysti olla jollekin ikävä "uutinen". mutta sanoisin, että kannattaa vain hyväksyä tosiasiat. Jos parisuhteen sääntöihin kuuluu, ettei toisten kanssa vehtailla, niin sitä sääntöä tietysti tulee kunnioitaa, mutta ei ihminen voi sille mitään millaisia ajatuksia hänen alitajuntansa tuottaa.

Itse keskustelen kumppanini kanssa avoimesti myös vieraista. En olisi valmis mihinkään avoimeensuhteeseen, mutta tietyllä tavalla on kiihottavaa jakaa kumppanin kanssa näitä seksuaalisia ajatuksia vieraista ihimisistä..

Koska sinä saat tuosta kicksejä niin muidenkin pitäisi saada? No minä en koe samoin enkä siis koe tarvetta kysellä tuollaisia. Ei se olisi uutinen, jos (kun) mies vastaisi, että eilen klo 12:20 x-tilanteessa, mutta minusta jotkut asiat on lupa pitää yksityisinä. En minäkään kerro hänelle milloin olen halunnut vierasta miestä.

Vierailija
42/111 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on pelottava tapaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on pelottava tapaus

Mikä tekee sinun mielestäsi hänestä pelottavan? Siis aikuiset ihmiset juttelevat keskenään omista ajatuksistaan...

Vierailija
44/111 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoi, että ei muista, kai joskus 10 v sitten. Nuorena kuulemma enempi, mutta enää ei oikeastaan huomioi naisia sillä tavalla, ei jaksa seurata ihmisiä yleensäkään, eikä kiinnosta. Mies on kohta 50 v.

Mulla taas vähän päinvastoin, nykyään katselen paljon enemmän miehiä kuin nuorempana ja kyllä joskus ajattelen, millaista olisi seksi jonkun komistuksen kanssa. En viitsi tuota miehelle kuitenkaan sannoa, tiedän ettei tykkäisi, on mustasukkaisempi kuin minä.

Vierailija
45/111 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rohkeaa menoa tuntuu ap:n suhteessa olevan. Meillä kyllä keskustellaan joskus fantasioista ja kuvaillaan niihin liittyviä henkilöitä, mutta ei varsinaisesti puhuta kenestäkään oikeasta vieraasta osapuolesta. En kyllä kehtaa pamauttaa ap:n kysymystä suoraan ukolleni, mutta ehkä pienen tunnustelun jälkeen voisin kysyäkin.. Itseäni kyllä kiinnostaa tällainen avoimmuus näissä asioissa ja uskon että se on hyväksi suhteelle pidemmän päälle..Nainen 28 v

Vierailija
46/111 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, koska kysyin tätä viimeksi tänään mieheltäni. Hän sanoi, että joskus fantasioi toisista naisista, mikä minusta on ihan normaalia ja sallittua. Kuka nyt edes jaksaisi aina fantasioida yhdessä ja samasta naisesta (vaikka tämä olisi yhtä ihana ja seksikäs kuin minä). Hän sanoi, että tykkää ajatella lähikaupan myyjää välillä :) Meillä mies on kuitenkin paljon lojaalimpi minua kohtaan kuin minä häntä. Olen muutamia kertoja esimerkiksi ehdottanut miehellle puolitosissani, että voitaisiinko kerran harrastaa seksiä jonkun muun kuin toistemme kanssa, mutta hän ei halunnut. En koskaan pettäisi miestäni, mutta olen aika varma, että fantasioin useammin vieraista miehistä kuin hän vieraista naisista. Miehelläni on ollut helpompaa kuin minulla sitoutua siihen yhteen ja ainoaan "oikeaan". Mies on jotenkin niin rakastunut minuun ja kiihottuu minusta aina ja kovin helposti, että hyväksyn ilomielin hänelle omat fantasiat ja "pettämiset" ajatuksen tasolla. 

Vierailija
47/111 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tämä asia on todella kiinnostava ehkä siksi, että tässä on aivan selvä ristiriita. Siis ilmeisesti kaikki (tai ainakin melkein kaikki) ovat sitä mieltä, että on normaalia ja luonnollista, että myös suhteessa olevilla on seksuaalisia ajatuksia suhteen ulkopuolisista mutta samaan aikaan moni pitää niistä keskustelemista oman kumppanin kanssa pidetään vahvana tabuna...

En tietenkään halua, että kenenkään suhteessa aletaan riidellä minun avaukseni takia tai ainakaan niin, ettei tuo riitely/yhdessä asioiden läpikäyminen tuo mitään hyvää suhteeseen. Minä samoin kuin kumppanini uskomme siihen, että mitä avoimempi suhde on ja mitä paremmin tuntee oman kumppaninsa, niin sitä parempi on suhde. Tämä on kyllä vain meidän käsityksemme ja meillä tämä on toiminut hyvin..

Itse en kyllä ole oikein perillä psykologiasta, mutta olen ymmärtänyt, että esim. traumat paranevat tai lievenevät ihan sillä, että niistä puhuu jollekkin.. No en nyt sanoisi, että seksuaaliset kiinostuksen kohteet/fantasiat olisi taraumoja, mutta minusta tuntuu jotenkin siltä, että oloni on vapautuneempi kun käyn näitä asioita kumppanin kanssa lävitse. Minusta on todella vapauttavaa, kun voin jakaa seksuaalisia ajatuksiani kummanin kanssa ilman pelkoa siitä, että tarvitsisi pelätä tulevansa tuomituksi..

Olisi kiva kuulla onko tämä ketju herättnyt keskustelua joidenkin suhteissa ja onko asia mennyt riitelyksi vai onko keskustelu ollut rakentavaa?  Onhan tämä on arka aihe, joten varmasti kannattaa edetä hitaasti jos aiheesta ei ole aiemmin keskuteltu. En tietenkään tarkoittanut, että avaukseni otsikossa olevaa kysymystä kenellekkään tosta noin vain pamautettaisiin, jos ei aiheesta ole suhteessa aikaisemmin keskustelutu.

AP

Vierailija
48/111 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP_ kirjoitti:

Mielestäni tämä asia on todella kiinnostava ehkä siksi, että tässä on aivan selvä ristiriita. Siis ilmeisesti kaikki (tai ainakin melkein kaikki) ovat sitä mieltä, että on normaalia ja luonnollista, että myös suhteessa olevilla on seksuaalisia ajatuksia suhteen ulkopuolisista mutta samaan aikaan moni pitää niistä keskustelemista oman kumppanin kanssa pidetään vahvana tabuna...

En tietenkään halua, että kenenkään suhteessa aletaan riidellä minun avaukseni takia tai ainakaan niin, ettei tuo riitely/yhdessä asioiden läpikäyminen tuo mitään hyvää suhteeseen. Minä samoin kuin kumppanini uskomme siihen, että mitä avoimempi suhde on ja mitä paremmin tuntee oman kumppaninsa, niin sitä parempi on suhde. Tämä on kyllä vain meidän käsityksemme ja meillä tämä on toiminut hyvin..

Itse en kyllä ole oikein perillä psykologiasta, mutta olen ymmärtänyt, että esim. traumat paranevat tai lievenevät ihan sillä, että niistä puhuu jollekkin.. No en nyt sanoisi, että seksuaaliset kiinostuksen kohteet/fantasiat olisi taraumoja, mutta minusta tuntuu jotenkin siltä, että oloni on vapautuneempi kun käyn näitä asioita kumppanin kanssa lävitse. Minusta on todella vapauttavaa, kun voin jakaa seksuaalisia ajatuksiani kummanin kanssa ilman pelkoa siitä, että tarvitsisi pelätä tulevansa tuomituksi..

Olisi kiva kuulla onko tämä ketju herättnyt keskustelua joidenkin suhteissa ja onko asia mennyt riitelyksi vai onko keskustelu ollut rakentavaa?  Onhan tämä on arka aihe, joten varmasti kannattaa edetä hitaasti jos aiheesta ei ole aiemmin keskuteltu. En tietenkään tarkoittanut, että avaukseni otsikossa olevaa kysymystä kenellekkään tosta noin vain pamautettaisiin, jos ei aiheesta ole suhteessa aikaisemmin keskustelutu.

AP

Kysyn ja vastaus oli vähän epämääräinen, että ehkä joskus kauan sitten ja sitäkään en oikein muista. Eli ei mennyt riitelyksi, mutta eipä keskustelu aiheesta oikein edennytkään.. Ei tainnut olla tälläkertaa ihan rehellinen vastaus mutta ehkä ajan kanssa... M25

Vierailija
49/111 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP_ kirjoitti:

AP

En oikein usko että fantasioista puhuminen useimmissa parisuhteissa olisi tabu vaikka ihan varmasti on suhteita joissa niistä puhuessa saisi riidan aikaiseksi vaikka joka kerta.

Omassa suhteessani ainakin pidän asiaa niin vähän kiinnostavana että asian nostaminen esille esim. tällä tavoin tuntuu hyödyttömälle.

Oman puolison kanssa keskusteluissa paljon kiinnostavampana kuin se milloin hän viimeksi halusi vierasta näen esim. sen minkä tyyppiset asiat häntä kiihottavat, mihin asioihin hän kiinnittää huomiota, mitkä asiat fantasioissa ovat merkityksellisiä.

Vierailija
50/111 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein usko että fantasioista puhuminen useimmissa parisuhteissa olisi tabu vaikka ihan varmasti on suhteita joissa niistä puhuessa saisi riidan aikaiseksi vaikka joka kerta.

Omassa suhteessani ainakin pidän asiaa niin vähän kiinnostavana että asian nostaminen esille esim. tällä tavoin tuntuu hyödyttömälle.

Oman puolison kanssa keskusteluissa paljon kiinnostavampana kuin se milloin hän viimeksi halusi vierasta näen esim. sen minkä tyyppiset asiat häntä kiihottavat, mihin asioihin hän kiinnittää huomiota, mitkä asiat fantasioissa ovat merkityksellisiä.

Jos aivan tarkkoja ollaan, niin en kyllä sanonut, että fantasioista puhuminen olisi yleensä tabu. Olen kanssasi samaa mieltä siitä, että fantasioista keskusteleminen on varmasti kiinnostavampaa ja varmaan tärkeämpääkin kuin vieraista puhuminen. Siitä huolimatta pidän myös tätä aloituksessani esille nostamaani kysymystä ja siihen liittyvää mielenkiinotisena. Pitkässä parisuhteessa on onneksi aikaa jutella kaikesta maan ja taivaan väliltä. On myös niin, että jos jostain aloittaa keskustelun, niin koskaan ei tiedä mihin se päättyy ja mitä mielenkiintoisia asioita siinä keskusteltaessa nousee esiin.

AP

Vierailija
51/111 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin, mutta enpä tainnut saada itsekkään kovin rehellistä vastausta, jotain epämääräistä muminaa.. N29

Vierailija
52/111 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin, mutta enpä tainnut saada itsekkään kovin rehellistä vastausta, jotain epämääräistä muminaa.. N29

Näin se meni tääläkin..

Vierailija
53/111 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä hyvin miesten pitäisi kysyä, milloin vaimo on viimeksi halunnut vierasta miestä. Luuletko että rehellisestä vastauksesta ei kehkeytyisi riitaa...

Kyllä asvioliitossa pitäisi olla rehellisiä ja pystyä keskustelemaan mistä vain

Tietäähän sen nyt ihan jokainen että kaikki katselevat kauniita/ komeita ihmisiä ja kuvittelevat miltä seksi tuntuisi tuon tai tuon kanssa.

Siihen se onneksi useimmilla jääkin.

Miksi pitäisi kaivaa verta nenästään ja keskustella tästä asiasta?

En haluaisi kuulla että mies katselee hoikempi vyötäröistä naista mielellään tai mies että katselen lihaksikkaampia käsivarsia miehillä kuolaten.

Sehän on vain sellaista hupia, ei tositarkoituksella.

Ei kaikki kyllä tuota tee. Minun pitää tuntea ihminen ja olla ihastunut, että saatan moista ajatella. En kenestä tahansa kadulla vastaantulevasta. Saatan kyllä ajatella, että onpas mielenkiintoisen näköinen ihminen, mutta siihen se sitten jää.

Vierailija
54/111 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään vielä, ettei minusta ainakaan ole yhtään kiihottavaa tietää, jos mies ajattelisikin toisin kuin minä. Aihe on tosiaan sellainen josta ihan mielelläänkään ei tiedä toisesta mitään. Olen tyytyväisimmilläni uskoessani että mies ajattelee ainoastaan minua ja parhaiten se toteutuu kun hän ei kerro mitään tuollaisia. Tai jos olisin tyytyväisimmilläni uskoessani, että miestä haluttaisi muut naiset mutta on silti syystä X kanssani niin tietämättä miten asia on voin ajatella siten kuin minulle on mieluisinta, eikä mies ole sotkemassa mukavia ajatuksiani asiasta.

Vierailija
55/111 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ainakin sanonut miehelle että senkun katselee muita naisia kaupungilla. Jos tekee mieli niin kipaisee sitten kotiin ja nautitaan kaksistaan. Eli katselu ok kunhan ei koske.

Olin välillä työpaikassa jossa näin exääni aina välillä. Kysyin häiritseekö miestäni. Ei häirinnyt mutta kyseli usein olenko nähnyt ja jos olin niin tuntui kiihottavan miestäni. Siinä kohden oli aavistus mustasukkaisuutta kun ex yhden kerran ovea minulle avatessaan tarkoituksella hipaisi olkapäätäni ja kerroin sen miehelleni. Ei syyttänyt minua mutta sanoi kanssa että katselu ok koskeminen ei. Mutta tosiaan meillä nämä vain piristi suhdettamme.

Vierailija
56/111 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiat on eri asia kuin se, että on valmis menemään panemaan jotain randomia.

Kai hyvinkin moni on joskus fantasioinut jostain komeasta filmitähdestä tai naapurin tytöstä, mutta jos jonkun henkilön nähdessään on valmis oikeasti panemaan, niin en näe kovinkaan hyvänä.

Mieheni on tästä samaa mieltä ja niinpä myös tiedän, että jos kysyisin onko halunnut panna muita, hän vastaisi suoraan ei. Saattaa olla, että valehtelisi, mutta senpä takia en kysykään.

Vierailija
57/111 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kysyn, koska ei mua yksinkertaisesti kiinnosta.

Vierailija
58/111 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minä sillä tiedolla teen? 

Itsekin välillä haluaisin vierasta munaa

Vierailija
59/111 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me harvemmin haastatellaan toisiamme vaan puhutaan ja kuiskitaan omia haaveita ja fantasioita silloin kun tilanteeseen sopii. Silloinkaan en itsekään erota fantasiaa ja todellisuudessa nähtyä ja mietittyä toisistaan. En tiedä, miten mieheni omat fantasiansa luo, eikä mun tarvitsekaan tietää. Otan ilon irti niistä.ja annan hänen jakaa sen verran kuin itse tahtoo.

Vierailija
60/111 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin eilen, kun puhuttiin kimppakivasta :D Me ollaan kummatkin nuoria miehen kanssa, niin minusta olisi luonnotonta ettei sellaiset ajatukset pyörisi päässä, minullakin pyörii.. Tulen kylläkin kateelliseksi ja kumppaninikin tulee jos katson jotakuta, tai esimerkiksi jos kuulee että joku miespuolinen on pummannut mulle tupakan tmv. Eli minun mielestäni sellaiset seksuaalinen-vetovoima-tunteet ovat normaaleja, mutta samanaikaisesti oman "reviirin" puolustaminenkin on. Paras voittakoon! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi