Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu, että ihmiset jäävät "tuijottamaan" minua hyvin lempeästi?

Vierailija
07.05.2016 |

Laitoin "tuijottamaan" lainausmerkkeihin, sillä mielestäni tuijottamisella on vähän negatiivinen kaiku.
Ihmiset siis jäävät usein katsomaan minua niin lempeästi, että se on jo melkein liikuttavaa. Siitä tulee hyvä mieli. He näyttävät jotenkin niin levollisilta ja onnellisilta katsoessaan minua.

Tiedättekö te, mistä se voisi johtua?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on lapsenomaiset kasvot ja vähän hukassa oleva ilme? Herätät vanhemmillisia tunteita ihmisissä. 

Vierailija
22/33 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytätkö ujolta tai aralta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin tehdä vaik tälläsen provon.

Olen niin kade Sinulle Ap Oikeasti.

Vierailija
24/33 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hupsun näköinen?

Vierailija
25/33 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie oon huomannut, että katson yleensä lempeästi ihmisiä jos ne näyttää söpöiltä, onnellisilta, hymyilee eli niistä välittyy sellainen onnellisuus mikä tarttuu muihin :)

Jos oot sinut ittes kanssa ja näytät onneas ulospäin niin varmasti tarttuu muihin :)

Oot varmasti ihana persoona ja kattoisin suakin varmasti lempeästi hymyillen vaikka nainen olenkin :)

Vierailija
26/33 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai näytätkö kenties sairaalta ja ihmiset säälivät sua? Sä vaan kuvittelet että katsovat lempeästi kun olet niin enkelimäinen omasta mielestäsi.

Vierailija
27/33 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todennäköisesti niin miellyttävännäköinen ihminen (iloisen ja/tai tosi söpön näköinen) ja helpostilähestyttävän oloinen. Ainakin minulle tulee sellaisista ihmisistä vastaavanlainen olo.

Vierailija
28/33 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan suloisen näköinen? :)

Vierailija
29/33 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai näytätkö kenties sairaalta ja ihmiset säälivät sua? Sä vaan kuvittelet että katsovat lempeästi kun olet niin enkelimäinen omasta mielestäsi.

Joku katkera ja kateellinen huutelee siellä :D Sä oot varmaan tosi yrmeen näköinen ettei kukaan ees viitti vilkaista? ;D

Vierailija
30/33 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku katkera ja kateellinen huutelee siellä :D Sä oot varmaan tosi yrmeen näköinen ettei kukaan ees viitti vilkaista? ;D

Ai kateellinen siitä et jengi töllää sua ku mykkä pillua? Just... Ärsyttää vaan tällaiset "kylläpä olen ihana ja nätti" aloitukset.

Vierailija
31/33 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät elämään eksyneeltä kehitysvammaiselta ja ihmisiltä tulee luontainen sääli ja empatia kun näkevät vammaiset kasvosi. Tsemppiä elämään.

Vierailija
32/33 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ole tyytyväinen. Itsekin saan usein kateellisia katseita.

Sinkkumies

Vierailija
33/33 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinua Ap kukaan katso tai tuijota. Elät harhoissasi. Psykoosi.