Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidit! ikimuistoisimmat lasten äitienpäivämuistamiset?

Vierailija
07.05.2016 |

Mulla poika vajaa 5v oli päättänyt tuoda äitille aamupalan vuoteeseen. Oli paahtoleipä jonka päällä varmaan puol senttiä margariinia, keskelle istutettu puolikas tomaatti ja leipää koristi mustat oliivit joita oli tykittänyt tomaatin ympärille 😍. Tää poika on jo 17v nykyään, mun muru ❤

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tää ollutkaan mammapalsta?

Vierailija
2/4 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies otti pojan mukaan ostamaan ruukkuruusua minulle. Poika ei ollut tykännyt ruukkukukasta vaan oli ostattanut ison kimpun ruusuja. Sen jälkeen poika oli käskenyt isän Pentikille, josta miehen piti ostaa isoin tarjoilulautanen. Mies naureskeli jälkeen päin, että tulipa kallis reissu.

Pojalla oli ikää 5 v ja hän oli kanssani käynyt Pentikillä edellisellä viikolla, kun kävin siellä lapsen kanssa muilla ostoksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies otti pojan mukaan ostamaan ruukkuruusua minulle. Poika ei ollut tykännyt ruukkukukasta vaan oli ostattanut ison kimpun ruusuja. Sen jälkeen poika oli käskenyt isän Pentikille, josta miehen piti ostaa isoin tarjoilulautanen. Mies naureskeli jälkeen päin, että tulipa kallis reissu.

Pojalla oli ikää 5 v ja hän oli kanssani käynyt Pentikillä edellisellä viikolla, kun kävin siellä lapsen kanssa muilla ostoksilla.

Ihana ❤ . Ap

Vierailija
4/4 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä äitejä enää ollenkaan?