Maantienharmaat hiukset platinablondiksi kerralla kampaamossa? ONNISTUUKO?
Kommentit (7)
No nyt oli hyvät lähtötiedot. Hiusten kunto, aiemmat värjäykset jne.? Mene kampaamoon ja kysy.
Omaan värjäämättömään maantienharmaaseen sai ainakin täyteen platina raitaa kun pyysin. Miksei sitten koko pääkin. Riippuu ja roikkuu kyllä kaikesta
Vierailija kirjoitti:
No nyt oli hyvät lähtötiedot. Hiusten kunto, aiemmat värjäykset jne.? Mene kampaamoon ja kysy.
Päälaki täynnä omaa maantienharmaata. Latvoissa kullanvaalea väri, jonka laitoin vuosi sitten. Olen siis vuoden ollut tekemättä mitään. Hiukseni ovat luonnostaan kuivat, joita suoristan välillä. Ihan ok kunnossa, mutta luonnollinen kuivuus hämää. Ristiselkään asti ovat.
Aikamoisen homman teki yhtenä keväänä luottokampaajani että sai minulle. Ja sitten tarvittiin hoitoainetta ja paljon.
Mä oon aina ihmetellyt näitä, jotka tulevat nettipalstoille kyselemään onnistuuko milloin mikäkin asia. Sä et voi koskaan tietää kuka täällä vastaa ja neuvookin väärin. Tämäkin asia ratkeaa joka tapauksessa vasta kun ap astelee kampaamoon, että joku NÄKEE hänen hiuksensa. Ihan turhaa udella täältä kun et saa kuin epävarmoja vastauksia. Kampaajatkaan eivät voi luvata vaalennuksissa 100 % varmaa lopputulosta, niin miten jollain palstalla voitaisiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päälaki täynnä omaa maantienharmaata. Latvoissa kullanvaalea väri, jonka laitoin vuosi sitten. Olen siis vuoden ollut tekemättä mitään. Hiukseni ovat luonnostaan kuivat, joita suoristan välillä. Ihan ok kunnossa, mutta luonnollinen kuivuus hämää. Ristiselkään asti ovat.
Oma värjäämätön hius vaalenee aina pääsääntöisesti hyvin. Keltaisuus on taitettava erikseen. Voi olla, että aiemmin vaalennettua hiusta joudutaan vaalentamaan asteen tai pari lisää, ja sen jälkeen vielä taitto. Varaudu, että hiuksista joudutaan leikkaamaam pituutta.
Miehet tykkää blondeista, platinat seksikkäimpiä