Mikset ole ulkona nauttimassa kesästä
Kommentit (31)
Siis jäin sänkyyn räpläämään KÄNNYKKÄÄ eli roikkumaan netissä.
T. 20
Olen yksi Suomen kovimpia panomiehiä.
Lasken mahdollisuuksieni olevan paremmat kun availen täällä ketjuja lihavista ja vanhoista naisista kuin se, että lähtisin ulos etsimään omaa mummoa.
Täältä terassilta palstailen siiderin ääreltä. Kohta jatkan istutuksia.
Minä olen jo ollut ulkona nauttimassa lämmöstä, auringonpaisteesta ja lintujen laulusta. Nyt olen sisällä. Koristelin juuri suklaatäytekakun, jonka valmistin eilen. Pursotin päälle kermavaahtoa ja ripottelin tummaa suklaarouhetta. Illalla syön sitä Euroviisujen karsintaa katsellessani.
Mä olen ollut nyt yli tunnin bikineissä ilman aurinkosuojaa
Teen freelancetöitä kotikoneelta, pidän ruokataukoa palstaa selaillen. Parin viikon päästä ehtii viettää päiväkäusia ulkona, kun vaan hyvät ilmat pysyisivät.
Koska naapureiden lapset huutaa ulkona.
Kotona välttelen töihin ryhtymistä palstailemalla. Jos olisin aloittanut heti aamusta, olisin jo päässyt ulos. Huoh! Freelance-töitä siis täälläkin.
Krapula ja kaikenkattava vitutus.
Mä tulin vasta nyt palstalle:)
Koko päivä oltu ulkona, ensin aamulla kävin uima-altaassa dippaamassa, sitten öljytty terassia ja pesty toista, ip tuli nuorisoa ja lapsenlapsi kylään ja juotiin äitienpäiväkahvit vähän förskottiin ulkona auringon paisteessa. Siinä vilahtikin koko ip ja syömään päästiin vasta vähän ennen kasia! Istuttiin miehen kanssa kaksin terassilla, syötiin, otettiin lasillisen viiniä, nautittiin laskevasta auringosta ja kukkivasta koristekirsikkapuusta joka avasi ensimmäiset kukat tänään. Ihana rauha kun kaikki olivat lähteneet kotiin!
Töissä 👎 paskaa