Mikset ole ulkona nauttimassa kesästä
Kommentit (31)
Mäkin makaan nurtsilla, lapset touhuu tossa vieressä ❤️
Mitä nauttimista tuolla on? Tulee vain paha mieli, kun näkee iloisia ihmisiä kavereidensa kanssa
Siitepölyallergia pitää sisällä. Toivon sadetta.
Olen ulkona. Lojun mökkirannassa korituolissa katsellen järvelle ja nauttien auringonpaisteesta.
Opiskelen ja välillä vilkaisen palstaa. Välissä olen tehnyt muutakin, kuten hengaillut poikaystävän kanssa. Uloskin olisi ihan kiva mennä, mutta enemmän sitä tulee tehtyä kun ei enää ole allergiaoireita.
Koska pitäisi siivota ennen töihin lähtöä eikä oikein huvita.
Kesä on perseestä. Kuuma ja hiostavaa, mitään voi tehdä kyllä ulkona. Yäk
Oli bileet eilen. Illemmalla ulos.
Allergia! Olin ulkosalla ja piti lähteä vielä lenkillekin vauvan kanssa mutta sain niin pahan allergiakohtauksen että katsoin paremmaksi lukittautua sisään.
Tilin just sisälle kahville. 9100 askelta otettu, kahvit ja vielä kävelylle. Niin kivaa!
Ei huvita yksin, en keksi siellä mitään tekemistä
En pidä auringosta enkä lämpimästä säästä. Tuolla paistaa arska ja on melkein 20 astetta lämmintä. Päätä alkaa särkeä pelkkä ajatuskin.
Haluaisin olla, mutta iskeny aivan järkyttävä flunssa kuumetta 38 astetta ja päätä särkee :'( Onneksi on sentään netti kaverina
Olen auringolle allerginen eli pilvinen ilma on suosikkini koska vain silloin aurinkovoiteen spf50 on riittävästi. En jaksa olla vesikelloja ja palaneen ihon parantelua.
Rupes väsyttä se ulkona olo, olen ollut 10 asti, nyt vedän tirsat ja menen taas.
Olen nukkunut koko työviikon 5-6 h yöunia ja nyt kun nukuin melkein 10 h ja jäin tuntikausiksi sänkyyn räpläämään niin on sekava olo ja päätä särkee. :( Yleensä olo helpottuu vasta toisen kunnolla nukutun yön jälkeen, joten menen sitten huomenna ulkoilemaan.
Olen ulkona, otan aurinkoa ja kirjan lukemisen lomassa välillä palstailen puhelimellani.