Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Piti mennä vaateostoksille ja mies on kalassa.

Vierailija
07.05.2016 |

Pojalle piti mennä ostaa vaatteita. Pojan kans ollaan nyt odotettu pari tuntia. Mies lähti kalaan 8.30 ja sanoi viipyvänsä pari tuntia. Edelleenkään ei ole tullut.
No, ei tässä enää kannata lähteäkään kun pitää käydä ruokakaupassa (piti käydä samalla reissulla) ja laittaa ruokaa.
Joka kesä sama homma.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä ikinä tule ottamaan itselleni sellaista naista joka vaatii täyden ylläpidon joka asiassa ennenkuin suostuu levittämään vittua ja persettä.

Tämän kirjoitti ikuinen poikamies, Pertti 22 v, joka asuu vielä äidin passattavana.

Olipa oikein sopiva kommentti näin äitienpäivän aattona.

Vierailija
22/26 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mies petti lupauksensa ja täällä nirhataan nainen, joka luotti häneen.

Toivotaan, että on uponnut kuin kivi tuommoinen minä minä mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei miehelle olisi sattunut jotain?

Aina voi toivoa!

Vierailija
24/26 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sovittu että mennään vaateostoksille niin sillon sinne mennään sillon kun on sovittu! Vituttaa ainainen miesten puolustelu. On niin paljon omakohtaista kokemusta kun ei vaan viitsi vaivautua tulemaan sillon kun on sovittu. Ei edes vauvan rakenneultraan tullut vaikka itse väitti haluavansa ehdottomasti tulla. Pahimpia tilanteita on olleet ne kun on "vahdinvaihto" ja mun pitäis lähtee töihin, eikä miestä mailla halmeilla. Puhelimeen ei tietenkään voi vastata. Selitys on joka jumalan kerta samantyylinen -en huomannu kattoo kelloo tms.

Nykyään en sovi miehen kanssa enää mitään menoja. Tekis mieli itsekin tehdä edes kerran oharit ja mennä pusikkoon katselemaan kun mies pyörii hermostuneena pihassa ja kyttää kelloansa.

Vierailija
25/26 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojalle piti mennä ostaa vaatteita. Pojan kans ollaan nyt odotettu pari tuntia. Mies lähti kalaan 8.30 ja sanoi viipyvänsä pari tuntia. Edelleenkään ei ole tullut.

No, ei tässä enää kannata lähteäkään kun pitää käydä ruokakaupassa (piti käydä samalla reissulla) ja laittaa ruokaa.

Joka kesä sama homma.

Kannattaa kysellä josko sosiaalitoimi kustantaisi sulle henkilökohtaisen avustajan kun tuo oman tekemisen taso on avuttoman kolmevuotiaan luokkaa.

Vierailija
26/26 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mies petti lupauksensa ja täällä nirhataan nainen, joka luotti häneen.

Toivotaan, että on uponnut kuin kivi tuommoinen minä minä mies.

Jep. Isä ei koskaan pitänyt mitään lupauksiaan, oli vaikkapa sovittu että lähdetään johonkin tiettyyn aikaan eikä ukkoa näkynyt missään koko päivänä. Meni suunnitelmat pilalle kerran jos toisenkin.