Piti mennä vaateostoksille ja mies on kalassa.
Pojalle piti mennä ostaa vaatteita. Pojan kans ollaan nyt odotettu pari tuntia. Mies lähti kalaan 8.30 ja sanoi viipyvänsä pari tuntia. Edelleenkään ei ole tullut.
No, ei tässä enää kannata lähteäkään kun pitää käydä ruokakaupassa (piti käydä samalla reissulla) ja laittaa ruokaa.
Joka kesä sama homma.
Kommentit (26)
Niin, mies petti lupauksensa ja täällä nirhataan nainen, joka luotti häneen.
Toivotaan, että on uponnut kuin kivi tuommoinen minä minä mies.
Vierailija kirjoitti:
Ettei miehelle olisi sattunut jotain?
Aina voi toivoa!
Jos on sovittu että mennään vaateostoksille niin sillon sinne mennään sillon kun on sovittu! Vituttaa ainainen miesten puolustelu. On niin paljon omakohtaista kokemusta kun ei vaan viitsi vaivautua tulemaan sillon kun on sovittu. Ei edes vauvan rakenneultraan tullut vaikka itse väitti haluavansa ehdottomasti tulla. Pahimpia tilanteita on olleet ne kun on "vahdinvaihto" ja mun pitäis lähtee töihin, eikä miestä mailla halmeilla. Puhelimeen ei tietenkään voi vastata. Selitys on joka jumalan kerta samantyylinen -en huomannu kattoo kelloo tms.
Nykyään en sovi miehen kanssa enää mitään menoja. Tekis mieli itsekin tehdä edes kerran oharit ja mennä pusikkoon katselemaan kun mies pyörii hermostuneena pihassa ja kyttää kelloansa.
Vierailija kirjoitti:
Pojalle piti mennä ostaa vaatteita. Pojan kans ollaan nyt odotettu pari tuntia. Mies lähti kalaan 8.30 ja sanoi viipyvänsä pari tuntia. Edelleenkään ei ole tullut.
No, ei tässä enää kannata lähteäkään kun pitää käydä ruokakaupassa (piti käydä samalla reissulla) ja laittaa ruokaa.
Joka kesä sama homma.
Kannattaa kysellä josko sosiaalitoimi kustantaisi sulle henkilökohtaisen avustajan kun tuo oman tekemisen taso on avuttoman kolmevuotiaan luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mies petti lupauksensa ja täällä nirhataan nainen, joka luotti häneen.
Toivotaan, että on uponnut kuin kivi tuommoinen minä minä mies.
Jep. Isä ei koskaan pitänyt mitään lupauksiaan, oli vaikkapa sovittu että lähdetään johonkin tiettyyn aikaan eikä ukkoa näkynyt missään koko päivänä. Meni suunnitelmat pilalle kerran jos toisenkin.
Tämän kirjoitti ikuinen poikamies, Pertti 22 v, joka asuu vielä äidin passattavana.
Olipa oikein sopiva kommentti näin äitienpäivän aattona.