Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mustapäät pois olkapäästä??

Vierailija
07.05.2016 |

Vähän outo ongelma, mutta... Minulla on ollut jo kuukausikaupalla toisessa olkapäässäni kaksi pientä, parin sentin levyistä rykelmää mustapäitä. Ne ovat vähän koholla, ja jos niitä puristaa niin mönjä kyllä tulee ulos, mutta näpyt eivät katoa, ja musta töhnä palaa takaisin pian. Peseminen, kuoriminen, naamiot, yms. on kokeiltu, mutta tuossa ne vain möllöttävät. Harmittaa, kun eivät millään tunnu lähtevän. Missään muualla minulla ei mustapäitä sitten olekaan. Vinkkejä, neuvoja?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut sitruunaa?

Vierailija
2/9 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi saada puristettua niin että se "juuri" tulee ulos, niin ne eivät enää kerää tät ns. mönjää. Välillä todella vaikeaa. Oletko koittanut puhdistaa niitä puristamisen jälkeen jollakin puhdistusjutulla? jos ei muu auta niin kosmetologille/iholääkärille että saa ne pois jos ne haittaa paljon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tulla puristamaan ne.

Vierailija
4/9 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puhdistellut puristamisen jälkeen kasvovedellä, ja kokeillut myös teepuuöljyä (Body Shopin), jonka pitäisi kuivattaa epäpuhtaudet. Ei mitään muutosta. Ja vaikka se musta osa lähtisi, niin se "kolo" jää jäljelle. Vähän ällöttävän näköistä. :/ Eihän nuo kovin suuri ongelma ole, mutta itseä vain häiritsee. Kosmetologilla kävin kerran sellaisessa mekaanisessa puhdistuksessa, mutta ei ratkaissut ongelmaa. Ehkä pitää yrittää uudelleen jotain toista tekniikkaa. 

Vierailija
5/9 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä kannattaisi etsiä ennaltaehkäisevää hoitoa, eikä hoitaa oireita. Tässä en valitettavasti osaa auttaa, mutta ruokavalio noihin vaikuttanee. Kokeile esim. pari viikkoa matalan GI:n ruokia, jos helpottaisi.

Vierailija
6/9 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein mustapäät kyllä tulevat takaisin eli täyttyvät uudelleen, ihan sama missä osassa vartaloa ne ovat. Apteekista saa ilman reseptiä erilaisia salisyylihappoa sisältäviä ihonhoitotuotteita, ehkä sellaisesta voisi olla apua.

Vierailija
7/9 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko ne siihen kohtaan missä rintaliivin olkaimet menevät/toppi menee? 

Vierailija
8/9 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko ne siihen kohtaan missä rintaliivin olkaimet menevät/toppi menee? 

Juuri siihen. Veikkaan että rintaliivien ja/tai toppien olkaimet jotenkin "tukkivat" noita ihohuokosia, ja sen takia siihen kertyy niitä epäpuhtauksia eikä ongelma parane. Olkaimettomia rintaliivejä olen käyttänyt jonkin verran juuri tämän takia, mutta ne ovat aika epämukavat isorintaisella ihmisellä.

Vierailija
9/9 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesetkö liivit käsin vai koneessa? ajattelin vain että minulle tulee selkään missä liivit menee monesti epäpuhtauksia jos käyttää liian kauan samoja liivejä, isorintainen myös joten liivit on pakolliset 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi