Piti mennä vaateostoksille ja mies on kalassa.
Pojalle piti mennä ostaa vaatteita. Pojan kans ollaan nyt odotettu pari tuntia. Mies lähti kalaan 8.30 ja sanoi viipyvänsä pari tuntia. Edelleenkään ei ole tullut.
No, ei tässä enää kannata lähteäkään kun pitää käydä ruokakaupassa (piti käydä samalla reissulla) ja laittaa ruokaa.
Joka kesä sama homma.
Kommentit (26)
Ei hitto jotkut osaavatkin tehdä elämästä vaikeata.
Nainen haluaa vain shoppailla, kun mies on hommaamassa ruokaa pöytään.
Mies on hankkimassa särvintä pöytään.
Totetuttaa alkukantaisimpia viettejään.
Toki menisin mutta pitäisi mennä kahdella bussilla sekä kävellä pitkiä matkoja js minulla on selkä huonossa kunnossa enkä saa kantaa. Taksiin ei ole varaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aika hiton huonoa ajankäyttöä, jos puolen päivän työllä saa pari sinttiä.
Olisko kannattanu soittaa sille jo muutama tunti sitten? Vai eikö ottanut puhelinta mukaan?
Kyllä taas naisia mustamaalataan. Onko ap:llä hauskaakin?
Vierailija kirjoitti:
Toki menisin mutta pitäisi mennä kahdella bussilla sekä kävellä pitkiä matkoja js minulla on selkä huonossa kunnossa enkä saa kantaa. Taksiin ei ole varaa.
Ap
Niinpä niin.
Meette bussilla, vaatteet ei paljoa paina ja käytte pojan kanssa jossain syömässä. Käytte sitten myöhemmin miehen kanssa ruokakaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hiton huonoa ajankäyttöä, jos puolen päivän työllä saa pari sinttiä.
Aattelepa sitä! Ennen tuo on ollut elinehto. Aina ei ole välttämättä saatu mitään.
Ja niin vain on selvitty. Aikamoinen laji tämä ihminenkin.
Mä oon misun kanssa ostoksilla makutuomarina. Rintsikoita kokeilee.
Mikäs tässä nyt on se ongelma? Tuskin se mies koko kesää siellä järvellä pönöttää.
Mä en kyllä ikinä tule ottamaan itselleni sellaista naista joka vaatii täyden ylläpidon joka asiassa ennenkuin suostuu levittämään vittua ja persettä.
Aloittajan lompakko, henkilökohtainen avustaja ja yksityinen kuljettaja on siis ottanut omaa aikaa?
Törkeää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vaatekaupat on auki vielä monta tuntia. Mikä ongelma jos käytte vaateostosten lomassa jossain ravintolassa tai pikaruokapaikassa?
Ettei miehelle olisi sattunut jotain?
Voi mies parkaa. Toivottavasti se saa edes hyvän saaliin järvestä.
Ja vaatekauppaan ei pääse muina päivinä kuin tänään?
No mene sen pojan kanssa kahdestaan sinne vaatekauppaan ja ruokakauppaan. Ei tarvii olla avuton vaikka on parisuhteessa.