Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko epäonnistunut ihminen, kun en ole ikinä maistanut Ben&Jerrys-jäätelöä, avokadopastaa enkä sushia?

Vierailija
07.05.2016 |

Kun saunaillassa tyttöjen kanssa puhuimme resepteistä ja ruuista yleensä, kävi ilmi että olen ainoa meistä seitsemästä joka ei ole maistanut mitään näistä. Ensin eivät meinanneet uskoa kunnes vakuutin että totta se on.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vain epäluuloinen tai erikoisuudentavoittelija, joka yrittää poiketa valtavirrasta olemalla kaikkia muoti-ilmiöitä vastaan.

Vierailija
2/25 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit macarons -leivokset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ehkä riippuu missä asut ja mitä teet. Ei noi ole itsestäänselvyyksiä kaikkialla, omassa kaveripiirissäni on kyllä. Eniten ihmettele sushia... Ja eikö sun tee koskaan mieli kokeilla erilaisia ruokia? :)

Vierailija
4/25 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushia olen syönyt useasti. En kovasti edes pidä, mutta kun on tarjottu. En itse ostaisi. Avokadopastaa sen sijaan en. Tytär tarjoutui sitä kerran tekemään, mutta jotenkin jäi. 

Minulla on vain vähän ystäviä ja hekään eivät ole ns. trendikkäitä, joten välistä jäänyt. Tuosta jäätelöstä olen joskus kuullut, mutta jäätelö kuin jäätelö? Tuskin mitään olen jäänyt paitsi. 

En koe, että olen epäonnistunut. Jos sinä koet, niin ehkä se on tietty syrjäytymisen tunne. Jos itsetunto on heikko, niin takertuu tuollaisiin pinnallisiin epäolennaisuuksin. Ei kai sinulla ole?

Vierailija
5/25 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole ja ihan tavallinen sosiaalinen nuori nainen olen :)

Vierailija
6/25 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoitko sitten kovaäänisesti kaikkiin näihin "Minä en ainakaan ole maistanut tuollaista!" Toinen lähestymistapa olisi voinut olla "Kuulostaa hyvältä, täytyykin kokeilla joskus". Mutta taidat ollakin sellainen ihminen, joka tekee itsestään numeron?

Vierailija
7/25 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä olen maistanut vain Ben &Jerry's- jätskiä, en koskaan sushia, avokadopastaa tai macaronseja 😊. Ei vaan kiinnosta enkä ole epäonnistunut ihminen sen vuoksi, tuskin sinäkään. Raaka kala ei uppoa, avokadon maun tiedän ( yök), siksi ei sitä pastaakaan ja macaronsit..no suklaa on varmaan parempaa.

Vierailija
8/25 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole syönyt näitä ruokia, ja ihan sosiaalinen, trendikäs ja hieno elämän omaava tyttö :) (kyllä haluaisin maistaa kaikkia!)

Vierailija
9/25 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä tuota jäätelöä minään juttuna, mutta on erikoista, ettet ole koskaan edes "joutunut" tilanteeseen, jossa tarjotaan sushia tai avokadopastaa.

Vierailija
10/25 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole noita maistanut, ikää 23 vuotta!

Vierailija
11/25 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään! Avocadopasta on kyllä pitkään ollut aikeissa kokeilla.

Tippaleipääkin söin ensimmäistä kertaa tänä vappuna.

Vierailija
12/25 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä siksi olen varovainen uusien ruokien kanssa koska olen allerginen useille ruoka-aineille. On siis turvallisempaa pysytellä niissä ruuissa joiden tiedän sopivan minulle. Nyt kun olen raskaana, on puhjennut vielä aivan uusia allergioita. Kohtasin kuitenkin sellaista silmien pyörittelyä, että luulen että ajattelivat minusta että elän jossain menneisyydessä.

Ap

Vierailija
13/25 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushi on pahaa, mutta ilmeisesti tämän mielipiteen omaaminen on pyhäinhäväistys. Kimbapista kyllä tykkään (korealainen versio sushista).

Vierailija
14/25 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, mitä te ihmiset syötte? Valion jätskiä ja Karjalan paistia? Mun äärikonservatiivinen vanha rakas mummonikin on maistanut sushia.

Vierailija
15/25 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä siksi olen varovainen uusien ruokien kanssa koska olen allerginen useille ruoka-aineille. On siis turvallisempaa pysytellä niissä ruuissa joiden tiedän sopivan minulle. Nyt kun olen raskaana, on puhjennut vielä aivan uusia allergioita. Kohtasin kuitenkin sellaista silmien pyörittelyä, että luulen että ajattelivat minusta että elän jossain menneisyydessä.

Ap

Sulla on ihan syy sitten. Jos ei ole allergioita tai muita esteitä, saattaisin itse pitää parikymppistä (?) hieman jännänä, jos ei ole koskaa mitään edellä luetelluista edes maistanut. Missä on halu ja kiinnostus kokeilla asioita? Nauttia laajasti ruojavalikoimista?

Vierailija
16/25 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti, mitä te ihmiset syötte? Valion jätskiä ja Karjalan paistia? Mun äärikonservatiivinen vanha rakas mummonikin on maistanut sushia.

Mitä vikaa on Karjalan paistissa? Ei vaan ole eteen tullut tilaisuutta maistaa sushia.

Vierailija
17/25 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanaa ja riisiä, makaronia ja jauhelihaa? ;) Ei vais, on se ruokavalio vähän laajempi.

Kävin kerran jopa sushibuffetissa, mutta sushin hygieenisyys epäilytti. :D

Vierailija
18/25 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole avokadopastaa. En usko että se on mitään ihmeellisen hyvää. Sushi on parhaimmillaan hyvää, joskus taas mautonta ja kuivaa. Ben&Jerrys on ylikallista, halvemmallakin saa hyvää ja parempaa jätskiä. Pirkan macaroneja olen syönyt, ei mitään ihmeellisiä nekään että tulisi uudestaan ostettua. Ehkä jotkut laatumacaronit ovat parempia.

Vierailija
19/25 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo asiat vaikuta onnistumiseesi ihmisenä. Outo kysymyksen asettelu.

Pikemminkin olet vailla makuelämyksiä joita voit saada mainitsemistasi tuotteista. 

Sushi on trendiruokaa suurimmissa asutuskeskuksissa, pienillä paikkakunnilla ei ole edes tarjolla missään ravintoloissa, pitäisi itse valmsitaa. Ben&Jerry on harvoja jäätelöitä joissa ei ole kaikenmaailman E koodeja, siksi perheenmme suosikkijäätelö, maku myös taivaallisen hyvää.

Avokado-pasta on todella hyvää.

Kaikki on kokeilemisen arvoisia.

Vierailija
20/25 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis tässä taitaa olla klassinen tapaus ihmisestä, joka tekee allergiastaan numeron. Se on ihan ok ja normaalia, ettet ole noita ruokia syönyt. Mutta se ei, että sinun täytyy siitä joka välissä sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme