Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko epäonnistunut ihminen, kun en ole ikinä maistanut Ben&Jerrys-jäätelöä, avokadopastaa enkä sushia?

Vierailija
07.05.2016 |

Kun saunaillassa tyttöjen kanssa puhuimme resepteistä ja ruuista yleensä, kävi ilmi että olen ainoa meistä seitsemästä joka ei ole maistanut mitään näistä. Ensin eivät meinanneet uskoa kunnes vakuutin että totta se on.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokadopasta on oikeasti hyvää, siinä maistuu tuore chili, sitruuna, valkosipuli, mustapippurirouhe ja juustot.

Vierailija
22/25 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mitenkään erikoista. Voittehan kavereiden kesken vaikka mennä sushipaikkaan! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti, mitä te ihmiset syötte? Valion jätskiä ja Karjalan paistia? Mun äärikonservatiivinen vanha rakas mummonikin on maistanut sushia.

Mitä vikaa on Karjalan paistissa? Ei vaan ole eteen tullut tilaisuutta maistaa sushia.

Karjalanpaisti on hyvä ja tykkään myös muistakin perinneruuista kuten talkkunasta. Silti minusta on kiva kokeilla uutta. Esim vaikka niitä erilaisia jäätelöitä. Eikö ole tullut koskaan fiilistä, että Hmm, millaistahan se kovasti mainostettu sushi on, taidanpa maistaa ja muodostaa oman mielipiteeni. Kyllä melkolailla kaikissa kaupungeissa on jokin paikka, josta saa sushia

Vierailija
24/25 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainittua jäätelöä olen kerran ostanut ja suurin osa jäi syömättä, kun oli niin äklömakeaa. Muitakin jäätelömerkkejä on kuin T&J ja Valio, jos ette sattuneet tietämään. Raakaa kalaa en saa menemään kurkusta alas johtuen eräästä epämiellyttävästä kokemuksesta. Söin aikoinani graavilohta, joskaan se ei koskaan ollut mikään herkku, mutta kerran sitten isomman porukan illallisella alkuruoka = graavilohi lisukkeineen oli katettu valmiiksi pöytiin hyvissä ajoin eli kala oli lämmennyt. Joku tumpelo oli lisäksi ollut veitsen varressa, sillä viipaleet olivat paksuja möykkyjä. Syömättä jäi eikä ole maistunut sen jälkeenkään. Avocadoa olen kyllä syönyt esim. salaatissa, mutta en ymmärrä, miksi sitä pitäisi sotkea pastan sekaan. Jos olen trendinuorten mielestä juntti, niin olen sitä ihan mielelläni Karjalanpaistia popsien.

Vierailija
25/25 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole, ei myöskään kiinnosta "trendiruuat" tai varsinkaan ottaa niistä kuvia someen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan