Mikä joitakin nykyäitejä vaivaa? Toi sushinainen
Lapsen ruokailu ei maksa mitään, äiti käy paikalla ja antaa kakaran viskoa ruoat lattialle. Ensin naureskelee instagramissa miten "suurin osa" sushia meni lattialle, sitten kun toisella kerralla ravintolan mitta on täynnä ja kyvytön äiti laitetaan ruotuun, mitä tekee nainen?
Menee iltalehtiin. Siis vittu iltalehteen.
Mulla ei olis kyllä pokkaa mennä lehteen valittamaan, jos itse olisin se ongelma.
Ällöttää.
Kommentit (134)
#Meidännäkemysasiasta #todistaja #suurinosaeiyhtäkkiämennytkäänlattialle
Mulla ei ole lapsia, mutta eikö se oikeesti ole ravintolan tehtävä siivota sotkut?? Kyllähän aikuisetkin sotkee! Toki jos joku lapsi "tahallaan" viskoo ruokaa ympäriinsä, eikä vanhempi saa mitään kuria, on iha ok osallistua vähän siivoamiseen tai ottaa lapselta ruoka pois, jos se menee kaikkialle paitsi suuhun. Mutta aika tökeröä ravintolalta mennä joka välissä huomauttelemaan sotkuista... Siinähän menee ruokarauha, eli en menis minäkään enää sellaiseen ravintolaan!
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole lapsia, mutta eikö se oikeesti ole ravintolan tehtävä siivota sotkut?? Kyllähän aikuisetkin sotkee! Toki jos joku lapsi "tahallaan" viskoo ruokaa ympäriinsä, eikä vanhempi saa mitään kuria, on iha ok osallistua vähän siivoamiseen tai ottaa lapselta ruoka pois, jos se menee kaikkialle paitsi suuhun. Mutta aika tökeröä ravintolalta mennä joka välissä huomauttelemaan sotkuista... Siinähän menee ruokarauha, eli en menis minäkään enää sellaiseen ravintolaan!
Joo kyllä on ravintolan asia seisoa vieressä kun #marakatti harjoittelee sormiruokailua eli pudottelee sushipaloja lattialle.
Tietty niitä ei voi nostaa sieltä itse, vaan pitää antaa max kauan aikaa muille liukastua niihin.
Eikun niin, äitihän ois tietty siivonnut ;) Olisi toki.
Paljonko siinä oli sushia heitetty lattialle ja oliko muut asiakkaat häiriintyneet siitä, että taapero naputtaa tikulla lautasta.
Nuo pitäisi tietää, ennen kuin voi arvioida, ylireagoiko tarjoilija vai oliko äiti itsekäs ja piittaamaton.
Minusta on aika uskomatonta miten te täällä taas kuvittelette tietävänne, mitä siellä tapahtui.
Luette asiaa aivan oman agendanne mukaisesti. Äitejä ja lapsia inhoavat "tietävät", että lattialle on lapioitu eurokaupalla sushia ja äiti vaan hakee tiskistä lisää. Äitejä puolustavat taas "tietävät", että tarjoilija oli kohtuuton nipo.
Mistä vimmanne aggressiivisesti tuomita ihmisiä tapausta todellisuudessa tuntematta kumpuaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin saman uutisen ja mietin ekana, onko tämä nyt ihan tosissaan :D
Syömään opettelevat taaperot sotkevat PALJON. Voidaan miettiä, että onkohan ravintolan linjaus tullut siitä, että osa vanhemmista hipsii pois ja jättää sotkut tarjoilijoiden siivottavaksi.
Itsepalvelukulttuuri on mennyt jo aika pitkälle, jos asiakkaan tehtävä on siivota jälkensä ravintolassa maksetun aterian jälkeen?
Ainahan se on niin ollut muissa kun hienoissa ravintoloissa.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko siinä oli sushia heitetty lattialle ja oliko muut asiakkaat häiriintyneet siitä, että taapero naputtaa tikulla lautasta.
Nuo pitäisi tietää, ennen kuin voi arvioida, ylireagoiko tarjoilija vai oliko äiti itsekäs ja piittaamaton.
Minusta on aika uskomatonta miten te täällä taas kuvittelette tietävänne, mitä siellä tapahtui.
Luette asiaa aivan oman agendanne mukaisesti. Äitejä ja lapsia inhoavat "tietävät", että lattialle on lapioitu eurokaupalla sushia ja äiti vaan hakee tiskistä lisää. Äitejä puolustavat taas "tietävät", että tarjoilija oli kohtuuton nipo.
Mistä vimmanne aggressiivisesti tuomita ihmisiä tapausta todellisuudessa tuntematta kumpuaa?
No tää äiti on ihan oma-aloitteisesti mennyt mm. instagramiin julistamaan, miten suurin osa meni lattialle. Khihi.
No tässähän oli pääpointtina tietysti julistaa Iltalehden avulla koko Suomelle, kuinka meidän ihmelapsi rakastaa sushia. Voi helvetti...
Sushi buffet on siitä hyvä että jos taapero tiputtaa ruoat lattialle voi huoletta hakea lisää. Olisikohan ensin kannattanut ottaa take away sushia ja harjoitella kotona, ei kun se tulee liaan kalliiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä vimmanne aggressiivisesti tuomita ihmisiä tapausta todellisuudessa tuntematta kumpuaa?No tää äiti on ihan oma-aloitteisesti mennyt mm. instagramiin julistamaan, miten suurin osa meni lattialle. Khihi.
kihihi... niin mistä määrästä? Meinaat ihan selvin päin, että toki äiti on ladannut taapero eteen aikuisten setin makeja? Eikä yhden rullan, josta suurin osa meni lattialle.
Oikeasti. Sä tai mä emme tiedä. Siksi on idioottimaista vetää tuollaisia nettikilareita ja haukkua nuoria naisia, äitejä ja lapsia sen perusteella mitä itse haluaa KUVITELLA tapahtuneen.
Mulla ei ole tähän lisättävää. Mitään, mitä tähän yritän sanoa järjenkäytön puolesta ei teidän kotkotustanne hillitse.
Minä en ymmärrä tätä kohua. Syömään opettelu on toki hyvä juttu, mutta sitähän voi opetella kotona vaikka joka aterialla. Jos lapsi on niin pieni, ettei osaa syödä viskelemättä ruokaa lattialle, niin miksei häntä voi sitten syöttää silloin kun ollaan muualla kuin kotona syömässä? Eikös tässäkin tapauksessa tarjoilija halunnut että äiti olisi syöttänyt lasta? Miksi tämä äiti ei sitten syöttänyt? Halusiko hän lapsensa aiheuttavan sotkua?
Omat lapseni ovat jo aikuisia, ja hyvin nuo syömään oppivat, vaikka monesti ravintolassa ja kylässä ollessamme minä syötin heitä. Ei mulle tullut edes mieleen antaa vaan sotkea! Minusta olisi epäkohteliasta mennä taaperon kanssa kylään sotkemaan! Ei niitä kyläilyjä ja ravintolareissuja niin usein ollut, ettei lapset olisi oppineet syömään vaikkeivat saaneetkaan vapaasti sotkea.
Vierailija kirjoitti:
No tässähän oli pääpointtina tietysti julistaa Iltalehden avulla koko Suomelle, kuinka meidän ihmelapsi rakastaa sushia. Voi helvetti...
Sä et nyt ymmärrä. Kyseessä ei ollut kuka tahansa lapsi vaan KIRSIN lapsi.Vähän eri asia. Kyllä hänen asiat kuuluvatkin lehtiin.
Meanwhile iltalehti jätti uutisoimatta Haagan autokoulun supersekstistisestä "mainoksesta". Tää kyllä (eli miten ilmaista sushia ei saatu heittää lattialle) julkaistaan.
Ravintola joutuu nostamaan hintoja meille mAksaville asiakkaille jos lapset saa viskoa ruuat lattialle. 1/2 h aika viskoo kyllä paljon.
Miksi mamma ei nosta sitä samaa palaa viskottavaksi aina uudelleen?
Mamman työnantaja meni myös just boikottiin. Ei mitään kiinnostusta tehdä töitä yrityksen kanssa, jossa työskentelee vastaavia vatipäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä vimmanne aggressiivisesti tuomita ihmisiä tapausta todellisuudessa tuntematta kumpuaa?No tää äiti on ihan oma-aloitteisesti mennyt mm. instagramiin julistamaan, miten suurin osa meni lattialle. Khihi.
kihihi... niin mistä määrästä? Meinaat ihan selvin päin, että toki äiti on ladannut taapero eteen aikuisten setin makeja? Eikä yhden rullan, josta suurin osa meni lattialle.
Oikeasti. Sä tai mä emme tiedä. Siksi on idioottimaista vetää tuollaisia nettikilareita ja haukkua nuoria naisia, äitejä ja lapsia sen perusteella mitä itse haluaa KUVITELLA tapahtuneen.
Mulla ei ole tähän lisättävää. Mitään, mitä tähän yritän sanoa järjenkäytön puolesta ei teidän kotkotustanne hillitse.
Iltalehden mukaan "muutama" rulla meni lattialle (ja tietty niiden tilalle haetaan #marakatille aina lisää, ilmaseks kun lähtee!), eiköhän toi mamma oo saanu ihan kivasti hukattua ton ravintolan ruokaa. Siksi meni buffettiin eikä a la carteen.
Voi rakas ihminen, ole hyvä ja mieti kuka tässä on vetänyt nettikilarit, kuka on haukkunut ketä ja onkohan ehkä, siis vain ehkä, sushihullu valinnut itse tämän asian.
Eiku ainiin, ei saa haukkua äitejä (jotka siis ovat homogeenistä massaa ja ansaitsevat synnytettyään vapaan kortin köyttäytyä miten huvittaa). Äidit ovat puollustuskyvyttömiä lapsosia.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Kirsi? Joku julkkis?
Ainakin sitä varmaab toivoo, kun näkee tälläisissä asioissa rakonsa tunkea julkisuuteenhttp://m.iltalehti.fi/uutiset/2016050621519457_uu.shtml
Molemmissa on vikaa, mutta kaikki asiakaspalvelussa tietää, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Tuollaisella marmattavalla tyylillä ei saa asiakkaita yhteistyöhaluisiksi.
Mua niin huvittaa toi miten iltalehden jutusssa mainitaan, miten kyseinen maaimmannapamamma ja pikkukeisari ovat käyneet jo "pari kolme kertaa" paikassa.
Niin, eli nyt oli tullut mitta täyteen kun ruokailu tarkoitti lattialle tiputtelua. Siitähän mamma hurjistui, kun hänen sormiruokailijansa PITÄÄ saada käyttää (ilmaista) sushibuffettia harjoittelupaikkanaan.
Öö, mitä välii niinku jos joku liukastuu loheen?? MINUN lapseni opettelee sormiruokailua, se on tässä pääasia.