En halua miehen tyydyttävän minua
Ihan oikeasti, mitä mun pitäisi tehdä. Mulle tulee jotenkin kiusaantunut olo siitä, jos mies haluaa tyydyttää mut - oli se sitten sormin tai suulla. Minun on vaikea saada orgasmia ja tuntuu, että olen miehelle "vaivaksi" kun hän joutuu tyydyttämään minua. Vaikka ihan mielellään hän sen kai tekisi.. Olen 24, mies 28. Ollaan tapailtu nyt muutama kuukausi.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä joka asiasta niin ahdistuneita naisia.
Ja sä oot joku pikkupippelinen, huonoitsetuntoinen mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet epävarma kehostasi?
Olen ihan sujut kroppani kanssa, mutta ehkä tämä johtuu siitä, että minut on vaikea tyydyttää (se on välillä hankalaa itsekin) ja ahdistun sitten siitä, että vaikka mies kuinka yrittäisi ja kuinka haluaisi, hän ei saa minua tulemaan :(
Elikkäs joo, tuttu juttu. Kun miehesi vaikka nuolee sua, niin jonkun hetken kuluttua sulle tulee semmonen fiilis et no en mä tule kuiteskaan ja menetät halusi? Mun entisessä parisuhteessa oli noin, jos olin nuollut vaikka 10 min niin siihen se sitten loppuikin kun puoliso ei enää halunnut.
Sulla on päällä joku lukko joka vaikeuttaa rentoutumista, jos et o rentona orgasmin saanti voi olla haasteellista tai ylipäätään toisesta nauttiminen.
Jep, näin se jotakuinkin menee. Miten itse pääsit ongelmasta eroon? Ap
Olen siis mies ja puolisollani oli noita "ongelmia". Ei nyt kannata ajatella, että sulla on ongelma. Listasin tuossa yllä keinoja miten voisitte paremmin rentoutua yhdessä. En voi sun miehen puolesta sanoa, mutta moni meistä miehistä kyllä nauttii suuseksin antamisesta. Eikä siinä katsota aikaa tai orgasmia. Se on sen verran mielenkiintoista puuhaa ja orgasmi on kiva bonus. Tärkeintä on se rentoutuminen, estottomuus ja kontrollin menettäminen. Ole avoin ja kerro mikä tuntuu hyvältä, kosketelkaa ja tutkikaa, antakaa aikaa seksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ongelmien Vierailija]Olet epävarma kehostasi?
Olen ihan sujut kroppani kanssa, mutta ehkä tämä johtuu siitä, että minut on vaikea tyydyttää (se on välillä hankalaa itsekin) ja ahdistun sitten siitä, että vaikka mies kuinka yrittäisi ja kuinka haluaisi, hän ei saa minua tulemaan :(
Kuulostaa tutulta. Minulla on noiden ongelmien lisäksi huono itsetunto. En anna miehen tehdä minulle juttuja kauan vaan saatan työntää hänet pois. En vaan pysty keskittymään nauttimiseen koska ajattelen ärsyttääkö miestä esim hieroa hartioitani. Yleensä tyydytän miestä käsillä ja suulla ja sitten hän tulee sisälleni. Ollaan kyllä puhuttu yhdessä mutta sanon aina ettei asia haittaa. Silti murehdin tilannetta ja tuntuu että itsetuntoni on laskenut entisestään.
Kuulostaa sille, ettet tunne miehen oikeasti, aidosti ja varmasti välittävän sinusta, mutta ettei syy varsinaisesti ole miehen vaan jonkin asian sinun menneisyydessäsi. Siksi sitä on hankala korjata, jos mies toimii omasta mielestäänkin ihan välittävästi.
Kannattaa vain olla hankala ja jos mies sen kestää, niin silloinhan sä näet, että mies välittää sinusta aidosti (tai on vaihtoehtoisesti maailman pahin nyhverö, joka ei jätä kusipäänaista). Mutta jos epäilet miestä nyhveröksi, niin kysy miksi hän ei jätä sinua. Rakkaudesta vaiko pelosta.
Täällä sama homma. Kuudes vuosi suhdetta meneillään eikä auta vaikka leluja käytetty ja mitä yritetty.Lelulla tulee muttei miehen teoilla. Joku lukkohan se on. Tulee sellainen fiilis ettei pääsee siihen tilaan kun pitäisi osata nauttia vain itse. Pelkää että loppuu liian aikaisin eikä voo neuvoakaan kun muuten menee ensin fiilis ja siy mies tekee vain mitä neuvottu eikä se taas aina toimi kuin hetken ja pitäis olla kokoajan neuvomassa eikä voi taas keskittyä. sitten taas jos samaan aikaa tyydytetään esim 69 niin ei voi keskittyä koska tekee itse jotain ja myös mies innostuu liikaa liian nopeasti tässä. Aivot ei ole mukana jotenkaan.
En tiedä mikä avuksi mutta jos joku tietää niin seurailen mukana.
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama homma. Kuudes vuosi suhdetta meneillään eikä auta vaikka leluja käytetty ja mitä yritetty.Lelulla tulee muttei miehen teoilla. Joku lukkohan se on. Tulee sellainen fiilis ettei pääsee siihen tilaan kun pitäisi osata nauttia vain itse. Pelkää että loppuu liian aikaisin eikä voo neuvoakaan kun muuten menee ensin fiilis ja siy mies tekee vain mitä neuvottu eikä se taas aina toimi kuin hetken ja pitäis olla kokoajan neuvomassa eikä voi taas keskittyä. sitten taas jos samaan aikaa tyydytetään esim 69 niin ei voi keskittyä koska tekee itse jotain ja myös mies innostuu liikaa liian nopeasti tässä. Aivot ei ole mukana jotenkaan.
En tiedä mikä avuksi mutta jos joku tietää niin seurailen mukana.
Tää kuulostaa niin multa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä orgasmin saanti vaikeudet kertovat enemmän naisen ongelmista kuin miehen. Et halua saada orgasmia koska sen saadessasi itsekontrollisi katoaa. Et kehtaa voihkia ja kiemurrella orgasmin tullessa:D Miehestäsi olisi varmasti hauskaa katsoa ja kuulla kun tulet.
Olipa ilkeästi sanottu. Toivottavasti sinä saat kokea haluttomuutta tai sitä, ettei kumppanisi halua sinua jonakin päivänä. Varmasti saatkin, se on sen verran yleinen ongelma tänä päivänä. Onnea sille aikakaudelle! Kukaan tuskin tulee sinua säälimään!
Olen saanut tarpeekseni naisista joilla on ongelmia. Ei kannata ryhtyä suhteeseen naisen kanssa jolla on ongelmia edellisistä suhteista, vaikea nuoruus tai muuta henkistä epätasapainottomuutta.
Eikö kukaan muu ole sitä mieltä, että orgasmin vaikeus johtuu anatomiasta? Moni saa muilla keinoilla kuin seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä orgasmin saanti vaikeudet kertovat enemmän naisen ongelmista kuin miehen. Et halua saada orgasmia koska sen saadessasi itsekontrollisi katoaa. Et kehtaa voihkia ja kiemurrella orgasmin tullessa:D Miehestäsi olisi varmasti hauskaa katsoa ja kuulla kun tulet.
Olipa ilkeästi sanottu. Toivottavasti sinä saat kokea haluttomuutta tai sitä, ettei kumppanisi halua sinua jonakin päivänä. Varmasti saatkin, se on sen verran yleinen ongelma tänä päivänä. Onnea sille aikakaudelle! Kukaan tuskin tulee sinua säälimään!
Olen saanut tarpeekseni naisista joilla on ongelmia. Ei kannata ryhtyä suhteeseen naisen kanssa jolla on ongelmia edellisistä suhteista, vaikea nuoruus tai muuta henkistä epätasapainottomuutta.
Niin koska et itsekään ole mikään pakan tasaisimman lapsuuden saanut, niin ei tietenkään sun kannatakaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan muu ole sitä mieltä, että orgasmin vaikeus johtuu anatomiasta? Moni saa muilla keinoilla kuin seksissä.
En saa muullakaan tavoin, mutta se ei ole edes aloituksen pointti vaan se miltä seksi yleensäkin tuntuu. Saako siinä mitään, vai onko lähinnä toisen nautinnon mahdollistaja.
en ole ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa,mistä semmoisen naisen löytää jolla ei ole ongelmia?
Jos nainen on vaikkapa yh niin miksi se ei ole pystynyt miestään pitämään? Sinkkunainen taas ei ole miestä edes saanut. Eikö vaan.
täällä ois myös yksi ongelmainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa,mistä semmoisen naisen löytää jolla ei ole ongelmia?
Jos nainen on vaikkapa yh niin miksi se ei ole pystynyt miestään pitämään? Sinkkunainen taas ei ole miestä edes saanut. Eikö vaan.
Yh on voinut haluta antaa fudut miehelleen koska mies ei miellyttänyt. Olet täysin vapaa olemaan hänelle kumppani.
Miten teillä naiset joilla vaikeus nauttia kumppanin kanssa niin läheisyys ja harrastatteko spontaania seksiä? Vai toistuuko se kaavamaisesti tyyliin ilta, suihku, sängylle ja seksiä?
Oikeastaan tohon auttaa vaan rakkaus ja tosi tosi kärsivällinen kumppani, joka totuttaa sut luottamaan omiin käsiinsä ja osaa soittaa sua. Näitä on vaan vaikea löytää, tuskin vielä 28-vuotias osaa...