En halua miehen tyydyttävän minua
Ihan oikeasti, mitä mun pitäisi tehdä. Mulle tulee jotenkin kiusaantunut olo siitä, jos mies haluaa tyydyttää mut - oli se sitten sormin tai suulla. Minun on vaikea saada orgasmia ja tuntuu, että olen miehelle "vaivaksi" kun hän joutuu tyydyttämään minua. Vaikka ihan mielellään hän sen kai tekisi.. Olen 24, mies 28. Ollaan tapailtu nyt muutama kuukausi.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän mies kestä sen, että ei tyydytä sua
No mutta kun toisaalta taas haluaisin tulla tyydytetyksi. Menee vaikeaksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on vaikeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko varma, että oot 24 etkä 14?
Vierailija kirjoitti:
Olet epävarma kehostasi?
Ai mistä kehosta? Astraalikehostako?
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Olet epävarma kehostasi?
Olen ihan sujut kroppani kanssa, mutta ehkä tämä johtuu siitä, että minut on vaikea tyydyttää (se on välillä hankalaa itsekin) ja ahdistun sitten siitä, että vaikka mies kuinka yrittäisi ja kuinka haluaisi, hän ei saa minua tulemaan :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet epävarma kehostasi?
Ai mistä kehosta? Astraalikehostako?
Ap.
Tämä trolli ei ollut ap.
Terv. oikea Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei epävarmat miehet kestä, jos eivät saa naista tyydytetyksi. Jos on itsetunto kunnoossa, niin sitten se ei ole mikään ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet epävarma kehostasi?
Olen ihan sujut kroppani kanssa, mutta ehkä tämä johtuu siitä, että minut on vaikea tyydyttää (se on välillä hankalaa itsekin) ja ahdistun sitten siitä, että vaikka mies kuinka yrittäisi ja kuinka haluaisi, hän ei saa minua tulemaan :(
Elikkäs joo, tuttu juttu. Kun miehesi vaikka nuolee sua, niin jonkun hetken kuluttua sulle tulee semmonen fiilis et no en mä tule kuiteskaan ja menetät halusi? Mun entisessä parisuhteessa oli noin, jos olin nuollut vaikka 10 min niin siihen se sitten loppuikin kun puoliso ei enää halunnut.
Sulla on päällä joku lukko joka vaikeuttaa rentoutumista, jos et o rentona orgasmin saanti voi olla haasteellista tai ylipäätään toisesta nauttiminen.
Nämä orgasmin saanti vaikeudet kertovat enemmän naisen ongelmista kuin miehen. Et halua saada orgasmia koska sen saadessasi itsekontrollisi katoaa. Et kehtaa voihkia ja kiemurrella orgasmin tullessa:D Miehestäsi olisi varmasti hauskaa katsoa ja kuulla kun tulet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet epävarma kehostasi?
Elikkäs joo, tuttu juttu. Kun miehesi vaikka nuolee sua, niin jonkun hetken kuluttua sulle tulee semmonen fiilis et no en mä tule kuiteskaan ja menetät halusi? Mun entisessä parisuhteessa oli noin, jos olin nuollut vaikka 10 min niin siihen se sitten loppuikin kun puoliso ei enää halunnut.
Sulla on päällä joku lukko joka vaikeuttaa rentoutumista, jos et o rentona orgasmin saanti voi olla haasteellista tai ylipäätään toisesta nauttiminen.
Jep, näin se jotakuinkin menee. Miten itse pääsit ongelmasta eroon? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet epävarma kehostasi?
Lisään tähän vielä.
Kokeilkaa näitä. Opeta miehes kehumaan sua, rentoudut kun tiedät miehen tekevän sulle jotain ja nauttivan siitä itsekin. Kokeilkaa leluja, sen avulla voit näyttää miehelle miltä sun orgasmi näyttää. Aika, olette tapailleet pari kuukautta niin on hyvinkin yleistä ettei seksuaalisesti osata olla vielä avoimia. Ottakaa rauhassa, jos vaikka katsotte leffaa tai jotain ja olet kiihottunut päästä hänet sormeilemaan sua. Nauti silloin hetkestä vaikkei se johda orgasmiin.
Vierailija kirjoitti:
ongelmien Vierailija]Olet epävarma kehostasi?
Kuulostaa tutulta. Minulla on noiden ongelmien lisäksi huono itsetunto. En anna miehen tehdä minulle juttuja kauan vaan saatan työntää hänet pois. En vaan pysty keskittymään nauttimiseen koska ajattelen ärsyttääkö miestä esim hieroa hartioitani. Yleensä tyydytän miestä käsillä ja suulla ja sitten hän tulee sisälleni. Ollaan kyllä puhuttu yhdessä mutta sanon aina ettei asia haittaa. Silti murehdin tilannetta ja tuntuu että itsetuntoni on laskenut entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Nämä orgasmin saanti vaikeudet kertovat enemmän naisen ongelmista kuin miehen. Et halua saada orgasmia koska sen saadessasi itsekontrollisi katoaa. Et kehtaa voihkia ja kiemurrella orgasmin tullessa:D Miehestäsi olisi varmasti hauskaa katsoa ja kuulla kun tulet.
Olipa ilkeästi sanottu. Toivottavasti sinä saat kokea haluttomuutta tai sitä, ettei kumppanisi halua sinua jonakin päivänä. Varmasti saatkin, se on sen verran yleinen ongelma tänä päivänä. Onnea sille aikakaudelle! Kukaan tuskin tulee sinua säälimään!
Taas näitä joka asiasta niin ahdistuneita naisia.
Mulla on ihan sama ongelma, en oikeastaan saa itse seksistä mitään, olen siinä vain miehelle. Koen miehen naivan mua vain oma nautintonsa pääasiana ja niin se toisaalta kuuluu minusta ollakin. En minäkään jos saisin jaksaisi huolta kantaa siitä, että mies saa tavoilla, joista en itse tykkää. Siis jos mies ei saisi yhdynnässä niin en alkaisi ottaa suihin, koska en siitä itse tykkää.