Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mun laihis menee aina samalla tavalla? Aloitan terveellisen syömisen ja parin päivän kuluessa alkaa päänsärky, joka

Vierailija
06.05.2016 |

voimistuu päivä päivältä. Sinnittelen pari viikkoa, ja kun en enää jaksa päänsärkyä, vetäisen jotain rasvaista ruokaa ja karkkia, ja päänsärky lähtee pois. Ja muutaman päivän päästä taas sama alusta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin sitten vatsa ei oikein toimi kunnolla kun syön terveellisemmin. Sitten taas kroppa lähtee käyntiin kun syön jotakin paskaruokaa

Vierailija
2/7 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Pää tulee kipeeks nälästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierotusoireita aspartaamista ym. mönjistä? Tai psykosomaattista?

Vierailija
4/7 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerin puute aiheuttaa sitä. Eli aloita se terveellinen ruokavalio vähentämällä sokeria vähitellen, älä kerralla. 

Vierailija
5/7 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolan puute teki minulla tämän Fitfarmin superdieetillä. Kun muistin ottaa ohjeenmukaisen määrän suolaa päivässä, loppui särky.

Dieettihän on itsetehtyine aterioineen hyvin suolaton ja vettä juodaan paljon. Suolaa ei tule unohtaa.

Vierailija
6/7 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee heti, jos tulee joku viikonloppu syötyä enemmän makeaa. Alkuviikosta pää kipeä ja ärtynyt olo.

Vierailija
7/7 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerin ja hiilarien vähentäminen yleisesti tekee mulle myös päänsärkyä ja huonoa oloa. Keho tottuu jossain määrin, mutta huomaan edelleen vointini kohenevan kun tempaisen naamaan pussillisen Karkkia. Olen onnistunut silti laihduttamaan tavoitteeseeni, painon tässä pitäminen vaan tuntuu vaikealta kun tuntuu, että kroppa pistää vastaan.