Varattu mies, kehen olen ihastunut, suuteli minua.
Varattu mies johon olen ollut ihastunut otti ja suuteli. Suuteli paljon ja nukkui vieressä. Alkoholilla oli tosin osuutta asiaan, mutta se oli varmaan se mikä vei loputkin estot. Järjetön kipinä meidän välillä mutta kumpikaan ei ole antanut sen perheiden vuoksi tulla esiin... Kunnes nyt. Sattuu vitusti. Niinkuin bensaa olisi heitetty liekkeihin. Kohtalontovereita?
Kommentit (12)
Tajusin juuri, että minulla taitaa olla paljon kokematta kun en lapsettomana sinkkunakaan ole ollut ryyppäjäisissä, joissa miehet ja naiset nukkuisi aivan sikinsokin ja kähmittäisiin kännissä varattuja tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies?
Hah, en 😂 epätoivoinen nainen vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies?
Hah, en 😂 epätoivoinen nainen vaan.
Sinäpä sen sanoit.
Tuo on minun haaveeni, joka ei tule varmaan koskaan toteutumaan. Kuinka kauan olette olleet toisiinne ihastuneita? Miten päädyitte tohon tilanteeseen?
Täällä on kohtalotoveri. Olemme molemmat perheellisiä. Tosin sillä erotuksella teidän tilanteeseen, että olemme viettäneet useampia öitä yhdessä. Kaipaus on tosi kova.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on minun haaveeni, joka ei tule varmaan koskaan toteutumaan. Kuinka kauan olette olleet toisiinne ihastuneita? Miten päädyitte tohon tilanteeseen?
En välttämättä ois halunnu että tää toteutuu, helpommalla olisin päässyt ilman. Olihan se aivan taivaallista siinä hetkessä ja muistelen sydän syrjällä jälkeenpäinkin. Mutta...
Työkavereita. Kumpikaan ei ole sanallisesti ilmaissut ihastumistaan mutta selvästi myös miehen puolelta on tunteita, joita ei tietenkään voi näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kohtalotoveri. Olemme molemmat perheellisiä. Tosin sillä erotuksella teidän tilanteeseen, että olemme viettäneet useampia öitä yhdessä. Kaipaus on tosi kova.[/q
Ymmärrän... Haluaisin vain kokea tuon uudestaan ja samalla tiedän ettei samanlaista tilaisuutta enää tule. Kaipaus kova myös täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kohtalotoveri. Olemme molemmat perheellisiä. Tosin sillä erotuksella teidän tilanteeseen, että olemme viettäneet useampia öitä yhdessä. Kaipaus on tosi kova.[/q
Ymmärrän... Haluaisin vain kokea tuon uudestaan ja samalla tiedän ettei samanlaista tilaisuutta enää tule. Kaipaus kova myös täällä.Meillä on välimatkaa n. 300 km, ja tapaamme muutaman kerran vuodessa harrastuksen merkeissä. En tiedä kestäisikö, jos tämä mies olisi työkaveri saati sitten asuisi samalla paikkakunnalla.
Ihan oikeasti minun täytyy tehdä ratkaisuja omassa elämässä, tällaista ei jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En välttämättä ois halunnu että tää toteutuu, helpommalla olisin päässyt ilman. Olihan se aivan taivaallista siinä hetkessä ja muistelen sydän syrjällä jälkeenpäinkin. Mutta...
Työkavereita. Kumpikaan ei ole sanallisesti ilmaissut ihastumistaan mutta selvästi myös miehen puolelta on tunteita, joita ei tietenkään voi näyttää.
Juuri tuota mietin, että kumpi on parempi, haaveilla vaan vai päästä hommassa pidemmälle.. Itsekin siis olen tulisesti ihastunut työkaveriini ja olen aika varma, että hän tuntee samoin.. Hän on kuitenkin tähän saakka ollut niin fiksu, että on vältellyt minua yhteisissä illanistujaisissa. Kohta näemme kuitenkin taas juhlien merkeissä ja mietin, että vältelläkö häntä vai antaa mennä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkavereita. Kumpikaan ei ole sanallisesti ilmaissut ihastumistaan mutta selvästi myös miehen puolelta on tunteita, joita ei tietenkään voi näyttää.Juuri tuota mietin, että kumpi on parempi, haaveilla vaan vai päästä hommassa pidemmälle.. Itsekin siis olen tulisesti ihastunut työkaveriini ja olen aika varma, että hän tuntee samoin.. Hän on kuitenkin tähän saakka ollut niin fiksu, että on vältellyt minua yhteisissä illanistujaisissa. Kohta näemme kuitenkin taas juhlien merkeissä ja mietin, että vältelläkö häntä vai antaa mennä..
Paljaalla vaan annat paukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Varattu mies johon olen ollut ihastunut otti ja suuteli. Suuteli paljon ja nukkui vieressä. Alkoholilla oli tosin osuutta asiaan, mutta se oli varmaan se mikä vei loputkin estot. Järjetön kipinä meidän välillä mutta kumpikaan ei ole antanut sen perheiden vuoksi tulla esiin... Kunnes nyt. Sattuu vitusti. Niinkuin bensaa olisi heitetty liekkeihin. Kohtalontovereita?
No muapa jo pani ja keväisessä luonnossa, ihana kesä tulossa. Arvaan.
Oletko mies?