Ihmettelen joskus vieläkin miten Brad Pitt on voinut haksahtaa Jennifer Anistoniin
Tämä on yksi elämän mysteereistä, mitä en ole onnistunut selvittämään.
Kommentit (38)
Pitthän ei ole minkään näköinen, ei älyllä loista ja lahjaton näyttelijäkin, Jenniferillä on kyllä nyt aivan kymppimies ja myös ansaitsee sellaisen.
Ja kaikkein kauheinta oli miksei se Jennifer suostunu tekemään Brad Pittin kanssa lapsia. Mä olisin voinu tehdä vaikka kymmenen ja unohtaa urani.
Onneksi Jenskulla on nykyään hottis mies valjun Pittin sijaan
Koska hän ei ole tutustunut ap:n kaltaiseen ihanuuteen, on pitänyt tyytyä sellaiseen mitättömyyteen kuin Aniston.
Aika tavallinen, jopa vähän miehekäs, kasvoiltaan tuo Jennifer, mutta muuten hyvä, hyvät hiukset ja kauniit sääret. Mutta frendeissä tienasi hyvin. Hyvä näyttelijä kyllä.
Ja mä ihmettelen miten Jennifer on joskus haksahtanut Bradiin. Elämä on ihmeellisyyksiä täynnä
Ainakin Frendeissä hauska, ehkä jopa yksityiselämässäkin!
Bradi tietää että Jenn ei ole hänen kanssaan rahasta (koska J:llä on sitä itselläänkin enemmän kuin tarpeeksi)
Samaa olen minäkin joskus ihmetellyt. Jennifer on aika ilmeetönkin.
Nykyajan naiset luulee, että kaikki miehet kiinnostutaan naisista, joilla on paviaanin perse huulien tilalla, kilo muovia silmissä ja tukassa ja pari kiloa kropassa. Aniston on kaunis, aito, FREESI nainen, nam.
Jennifer ehkä kutosen nainen, Angelina 10+.
Brad ihastui Jenniferriin kun katsoo frendejä ja nauroi tämän jutuille. Sitten pyysi vierailuosaa tavatakseen Jenniferin.
Eiköhän Angelina voittanut nussinto taidoissa niin selvästi että Bradin oli pakko vaihtaa häneen.
Vierailija kirjoitti:
Jennifer ehkä kutosen nainen, Angelina 10+.
Ihan väärin päin.
Jennifer taitaa olla aika seksikäs ja myös aika luonnollinen. Kaunishan hän ei ole, jopa miesmäinen kasvoiltaan. Monica oli Frendeissä se kaunotar, mutta ei seksikäs. Minun, naisen, mielipide. Ehkä Jenniffer ei ollut tarpeeksi nätti ja soma Pittille, kun Pitt oli silloin sellainen söpö poika, niin vaihtoi Jolieen joka taas on sitten h*&#@mainen.
Onko se Jenniferin nyxä muuttunnut sitten iän myötä kuumaksi kun häntä täällä niin ylistetään?Minä en nähkääs ole nähnyt häntä muutakun Mullan allassa.
No sitä ei sentään kukaan ihmettele miksi nykyinen mies löi hynttyytyhteen Jenin kanssa;)
Vierailija kirjoitti:
Brad ihastui Jenniferriin kun katsoo frendejä ja nauroi tämän jutuille. Sitten pyysi vierailuosaa tavatakseen Jenniferin.
Olivat jo naimisissa sen vierailuosan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitthän ei ole minkään näköinen, ei älyllä loista ja lahjaton näyttelijäkin, Jenniferillä on kyllä nyt aivan kymppimies ja myös ansaitsee sellaisen.
Hänen ulkonäöstään tai näyttelijänlahjoistaan saa olla mitä mieltä tahansa mutta ei hän tyhmä ole, Bradin älykkyyosamäärä on 129 eli ihan fiksu kaveri on.
nii