Kummallinen ihastus, tunnetietäjät auttakaa mistä tässä on kyse?
Olen nyt yli vuoden päivät miettinyt tätä miestä, joka on täysin erilainen kuin minä. Minä olen liberaali, korkeastikoulutettu, hieman huithapeli ja ailahteleva pääkaupunkilaisnainen, joka on saanut aina kaiken. Mies on konservatiivinen, käytännöllinen, hieman juntti, ammattitutkintopohjainen, mutta itseansaitusti hyvintoimeentuleva ja ahkera yrittäjä. Mies on maanläheinen ja minä taas tykkään pohtia suuria filosofisia kysymyksiä. Tiedän myös, että mies ei varsinaisesti tykkää kaltaisistani naisista, vaan pitää hillityistä ja "kunnollisimmista" naisista. Meillä on yhteisiä tuttuja ja olen todellakin mokannut itseni miehen silmissä liian usein, ollut mm. seksisuhteita hänen kaveripiirinsä muihin miehiin aiemmin.
Olemme välillä olleet tekemisissä viestittelemällä kuulumisia ja meillä ei juttu erityisemmin luista, ei ole kauheasti mitään puhuttavaa. Olemme ajautuneet kerran viestittelymme pohjalta harrastamaan seksiä, joka oli ok, mutta ei mitenkään kummallista. Meillä ei ollut mitenkään hauskaa keskenämme. Näen miehen kuvia somessa, mutta en pidä häntä mitenkään viehättävänä.
Kuitenkin mietin miestä lähes päivittäin ja näen hänestä unia. En voi ymmärtää miksi, koska mielestäni me emme edes sopisi yhteen. Enkä usko, että pitäisin miehestä, jos viettäisimme enemmän aikaa yhdessä. Ja toisaalta tiedän myös, että mikään suhde olisi todella hankala ja kiusallinen minun menneisyyteni takia. Miksi sitten en pääse eroon ajatuksistani? Voiko kysy olla jostain vastakohdat täydentävät toisiaan jutusta, jostain kemiallista hajuista, tai mahdottomasta tilanteesta, joka saa haluamaan? Tämän jälkeen en ole ihastunut kehenkään, vaikka varmasti ehdokkaita olisi, jos antaisin mahdollisuuden.
Kommentit (11)
Ymmärtäisin, jos edes seksi olisi ollut ok.
Vierailija kirjoitti:
Tällä tarkoitan siis hyvää, en "ok".
Mulla tulee mieleen, että olette yhdessä kun kumpikaan ei ole löytänyt ketään parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Seksi oli ok, mutta ei todellakaan mitenkään erityistä. Jouduin jopa sulkemaan silmäni sen takia, koska miehen maneerit olivat hieman häiritseviä ja juntteja makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee mieleen, että olette yhdessä kun kumpikaan ei ole löytänyt ketään parempaa.
Kun ei olla edes yhdessä olemme nähneet viimeksi viime syksynä ja viestitelleet sen jälkeen pari kertaa. Seuraamme toisiamme kyllä somessa.
Sulla on elämässäsi tunnetyhjiö ja olet täyttänyt sen tämän miehen avulla. Menee ohi, kun tapaat jonkun ja ihastut kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on elämässäsi tunnetyhjiö ja olet täyttänyt sen tämän miehen avulla. Menee ohi, kun tapaat jonkun ja ihastut kunnolla.
Itseasissa tämä kuulostaa hyvin loogiselta. Olen miettinyt, olenko jostain syystä vain kehittänyt tästä miehestä "mielikuvituspoikaystävän", koska en ole jaksanut tapailla ihmisiä eikä arjessani normaalisti edes tule ikäsiäni miehiä vastaan, joihon ihastua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasissa tämä kuulostaa hyvin loogiselta. Olen miettinyt, olenko jostain syystä vain kehittänyt tästä miehestä "mielikuvituspoikaystävän", koska en ole jaksanut tapailla ihmisiä eikä arjessani normaalisti edes tule ikäsiäni miehiä vastaan, joihon ihastua.
Jep. Niin käy teinitytöillekin jotka palvovat jotain teinipopparia julisteen äärellä huokaillen. Turvallinen kohde tunnetyhjiön täyttämiseen.
Oot rakastunut johonkin kuvitelmaasi. Et todellisuuteen. Go and live. Deittaile oikeita uusia tyyppejä. Joku löytyy kyllä, se oikea. Ihana kesä tulossa - mee Hankoon, mee Kotkaan, kaupungille....festareille. Turkuun ja Tampereelle
Vierailija kirjoitti:
Oot rakastunut johonkin kuvitelmaasi. Et todellisuuteen. Go and live. Deittaile oikeita uusia tyyppejä. Joku löytyy kyllä, se oikea. Ihana kesä tulossa - mee Hankoon, mee Kotkaan, kaupungille....festareille. Turkuun ja Tampereelle
Kuvitelmat ja turvalliset kohteetkin kuulostavat loogisilta. Siltä se mies on oikeastaan tuntunutkin pakonomaiselta kohteelta. Vapauttavaa kuulla tätä muilta ihmisiltä. Kesä tulossa ja työkiireet helpottavat, toivottavasti tulee hieman aidompia ihmiskohtaamisia vastaan. Nettideittailuissa ihmiset eivät vain oikeen tunnu miltään, jotta jaksaisi tavata.
Ja ennen kaikkea mitä minun pitäisi tälle tilanteelle tehdä, että pääsen eteenpäin?