Ihmettelen joskus vieläkin miten Brad Pitt on voinut haksahtaa Jennifer Anistoniin
Tämä on yksi elämän mysteereistä, mitä en ole onnistunut selvittämään.
Kommentit (38)
Angelina Jolie on ihan luurankon näköinen hullu itsensä viiltelijä.
Jennifer oli minusta liian hieno nainen bradille.
Jenniferillä on mahtava luonne. Oikeasti todella mukava muija.
Jennifer on hevosnaamainen, kilometrileukainen, kyömynenäinen, lattaperseinen rumilus. Todellakin ihmettelen.
Jennifer on hauska vahva nainen. Eikä tehnyt Bradin painostuksessa lasta.
Brad nappas sitten heikon, lapsia keräävän narkomaanin.
Perheestä oli kyse, alfana olemisesta. Ei muusta.
Vierailija kirjoitti:
Jenniferillä on mahtava luonne. Oikeasti todella mukava muija.
Kuinka monen youtube haastattelun kokemuksella tuon meille kerrot?Kuulostaa niin vakuuttavalta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitthän ei ole minkään näköinen, ei älyllä loista ja lahjaton näyttelijäkin, Jenniferillä on kyllä nyt aivan kymppimies ja myös ansaitsee sellaisen.
Hänen ulkonäöstään tai näyttelijänlahjoistaan saa olla mitä mieltä tahansa mutta ei hän tyhmä ole, Bradin älykkyyosamäärä on 129 eli ihan fiksu kaveri on.
Kerrottiinko toi netflixissä?ei ku siis wikipediassa?
Angelina Jolie on ainakin täys äijä. Jennifer on paljon tätä naisellisempi ruuminrakenteeltaan ym. Jolie ei olisi edes lainkaan kaunis, jos lihottaisi itseään 10-15kg. Angelinalla on äijämäiset piirteet hartiota myöten, keskivartalokin tasapaksu, kaiken kaikkiaan siinä on Anistonia rumempi ja huomattavasti räväkämpi ja räävittömämpi mimmi kyseessä, joka nykyään yrittää lähinnä epätoivoisesti leikkiä ladyä. Sitä paitsi Brad Pitt on nykyisin melko ruma ja kulahtunut pullaposki & Pitt's glory days are gone forever.
Ai, musta Brad Pitt on tylsän ja tavanomaisen näköinen, jos siis yrität viitata siihen että Pitt on jotenkin liian tasokas Anistonille.
Vierailija kirjoitti:
Jennifer ehkä kutosen nainen, Angelina 10+.
http://celebmafia.com/wp-content/uploads/2016/01/jennifer-aniston-2016-…
http://www.aceshowbiz.com/images/wennpic/angelina-jolie-20th-annual-cri…
No jaa...
Vierailija kirjoitti:
Jennifer on hevosnaamainen, kilometrileukainen, kyömynenäinen, lattaperseinen rumilus. Todellakin ihmettelen.
Ettet vain puhuisi SJP:sta?
Joo itse ihmettelen samaa. Brad on täysi 10. Samaa olen myös Beckhameista ihmetellyt. David on ihan omaa luokkaansa ja olisi saanut kenet tahansa. Victoria on ihan hirveen näköinen. Vihaisen ja luisen näköinen aina.
Yleisesti kauniina pidetyt miekkoset eivät pakosti etsi toisia kuvankauniita kumppaneikseen. Ei tarvitse todistella omaa vetovoimaa. Tavallisempi, persoonaltaan valloittava nainen voi hyvinkin olla heille se valinta.
Basbarduu90 kirjoitti:
Joo itse ihmettelen samaa. Brad on täysi 10. Samaa olen myös Beckhameista ihmetellyt. David on ihan omaa luokkaansa ja olisi saanut kenet tahansa. Victoria on ihan hirveen näköinen. Vihaisen ja luisen näköinen aina.
Victoria oli ihana nuorena, kaunis, iloinen ja sydämellinen. Jotenkin tahtoo näyttää ulospäin 'jäänaiselta', en tiedä onko sitä nykyään oikeastikin.
Minä taas ennemminkin kunnioitan ihmisiä, joilla on rutkasti valinnanvaraa, ja arvattavasti arvostavat parinvalinnassa muitakin meriittejä kuin täydellistä ulkonäköä. Tuskin ne pitkät parisuhteet yhtään helpommaksi muuttavat, mitä pinnallisemmin arvoin ovat perustettuja.
Mika kirjoitti:
Angelina Jolie on ihan luurankon näköinen hullu itsensä viiltelijä.
Jennifer oli minusta liian hieno nainen bradille.
Öh, b-luokan hömppäsarjoissa näyttelevä Aniston hienompi nainen kuin kriitikoiden ylistämä Oscar-palkittu Jolie? Joopa!
Lisäksi Jolie on ohjaaja, käsikirjoittaja ja tuottaja. Aniston ei ole mitään näistä.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi Jolie on ohjaaja, käsikirjoittaja ja tuottaja. Aniston ei ole mitään näistä.
Itse asiassa on...
Bradin exiä ovat mm. Juliette Lewis ja Gwynteh Paltrow. Mielenkiinnosta, ovatko he ap:n mielestä paljon Jenniferiä kauniimpia?
Oma mielipiteeni on että Jennifer Anistonissa on sitä mystistä "jotain", vaikkei kaikkia kauneusstandardeja täytäkään.