Ihastus Tinderissä pelkän kirjoittelun perusteella. Huomenna olisi treffit ja mua ahdistaa!
Niin, eli tosiaan olen varmaan kohta kuukauden kirjoitellut yhden Tinderissä tapaamani miehen kanssa, ja olen ihan hirvittävän ihastunut. Meillä on kummallakin siellä useampia kuvia, mutta minun kuvani ovat kyllä edustavia ja olen ihan varma, että ihastukseni pettyy ja karvaasti minut nähdessään. Olen tavannut tätä kautta viitisen miestä, kaikki treffit on sovittu max. 2 päivän viestittelyn jälkeen, eikä mua ole kertaakaan edes hermostuttanut. Minusta tuntuu, että kukaan aiemmin tapaamistani miehistä ei ole meinannut tunnistaa minua luonnossa, eikä pyyntöjä uusille treffeille ole tullut kuin yksi. Olen pilannut kaiken tällä pitkällä viestittelyllä. Huomaan, että tämä mieskin on todella ihastunut minuun ja meillä on niin paljon yhteistä. Ollaan samantyylisellä alalla töissä, harrastetaan samoja juttuja ja hän vain sanoo niin paljon semmoisia asioita, joita olen itsekin aina ajatellut.
Nyt kaipaisin vertaistukea ja kokemuksia vastaavasta. Voiko tästä tulla mitään, vai pitäisikö minun peruuttaa koko tapaaminen? Enhän minä voi mitenkään vastata sen ihmisen odotuksia, kun hän on saanut kuukauden maalailla minusta haavekuvaa. Niin ja tosiaan olen päälle kolmikymppinen eronnut, lapsellinen ihminen, enkä kestä sydämen särkymistä :(
Kommentit (42)
Onko miehellä iso peenis, annoitko jyystää paljaalla?
Tulin vain kertomaan, että kannatti uskaltaa. Tavattiin perjantaina ja tänä aamuna hän lähti. On todella ihastunut olo - puolin ja toisin :)