Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastus Tinderissä pelkän kirjoittelun perusteella. Huomenna olisi treffit ja mua ahdistaa!

Vierailija
06.05.2016 |

Niin, eli tosiaan olen varmaan kohta kuukauden kirjoitellut yhden Tinderissä tapaamani miehen kanssa, ja olen ihan hirvittävän ihastunut. Meillä on kummallakin siellä useampia kuvia, mutta minun kuvani ovat kyllä edustavia ja olen ihan varma, että ihastukseni pettyy ja karvaasti minut nähdessään. Olen tavannut tätä kautta viitisen miestä, kaikki treffit on sovittu max. 2 päivän viestittelyn jälkeen, eikä mua ole kertaakaan edes hermostuttanut. Minusta tuntuu, että kukaan aiemmin tapaamistani miehistä ei ole meinannut tunnistaa minua luonnossa, eikä pyyntöjä uusille treffeille ole tullut kuin yksi. Olen pilannut kaiken tällä pitkällä viestittelyllä. Huomaan, että tämä mieskin on todella ihastunut minuun ja meillä on niin paljon yhteistä. Ollaan samantyylisellä alalla töissä, harrastetaan samoja juttuja ja hän vain sanoo niin paljon semmoisia asioita, joita olen itsekin aina ajatellut.

Nyt kaipaisin vertaistukea ja kokemuksia vastaavasta. Voiko tästä tulla mitään, vai pitäisikö minun peruuttaa koko tapaaminen? Enhän minä voi mitenkään vastata sen ihmisen odotuksia, kun hän on saanut kuukauden maalailla minusta haavekuvaa. Niin ja tosiaan olen päälle kolmikymppinen eronnut, lapsellinen ihminen, enkä kestä sydämen särkymistä :(

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä pysty menemään. Laitoin juuri viestin ja peruin tapaamisen. Mies ei ole vastannut mitään. Minusta ei vain ollut siihen. Ei vain ollut :(

Vierailija
22/42 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt illalla mieheltä tuli tosi pettynyt vastausviesti. Kerroin sitten rehellisesti, että minua rupesi huolestuttamaan, etten ole hänen odotustensa mukainen ja sanoin, että kun ei ole tullut puheeksi vaikka se, että minulla on pikkuisen ylipainoa. Olen saanut pari lyhyttä vastausta, mutta jotenkin tuntuu, että mieheltä meni maku. Oma häpeä, mokasin tän homman ihan itse ja nyt alkaa kaduttaa. Toisaalta ajattelen myös koko ajan, että kyse tähän kaiken pilalle menemiseen on siinä, että sanoin mulla olevan ylipainoa :(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei kai se enää voi tulla kenellekään yllätyksenä, että someen laitetaan vain ne parhaat otokset, tuskin sille miehellekään. Missä ovat kaikki ne huippukauniit ihmiset, joiden kuvia olen itse nähnyt netissä ylipäätään? Mä vaan kysyn. :)

24/42 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vain yksinkertaisesti kerro miehellesi pituuttasi ja nykyistä painoa? Ihmisillä on erilainen näkemys ihannepainosta: Toinen tykkää anorektikoista, toinen taas vähän pyöreämmistä.

Vierailija
25/42 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/42 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoit itse itsellesi pakit. Mies olisi voinut tykätä sinusta, ja teillä olisi voinut olla vaikka kuinka kivaa. Surullista. Opettele pitämään itsestäsi. Elämä on ihan tarpeeksi vaikeaa jo muiden ihmisten takia, älä itse vaikeuta sitä lisää. Voi olla, että mieheltä meni maku ohareiden takia, niin minultakin olisi ehkä mennyt. Olisit voinut ajatella siltäkin kannalta, että kun sovit jotain, pidät sen. Nyt mies on ainakin pettynyt.

Vierailija
27/42 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole pahempaa turnoffia kuin joku pullukka joka on pistänyt tinderin naamakuvia täyteen, sitten treffeillä saa miettiä että onko se toi. Ja nuo "vähän pullea" tyylin lausunnot tarkoittaa kokemuksien perusteella jotain 20kg ylipainoa. 

Vituiksi menossa. Sori.

Kuka tällaista kirjoittaa ja peukuttaa? Joku onneton luuseri, joka ei itse ikinä pääse treffeille saati saa seksiä? Helvetin urpot. Onko nyt kiva, kun AP jätti menemättä treffeille? Ihmiset on ihan pimeitä. Minä en ole ikinä valinnut treffikumppaneitani painon perusteella. Ilmankos treffejä ja seurustelukumppaneita on riittänyt.

Vierailija
28/42 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä miehet eivät tunnista, jos nainen on ylipainoinen. Ainakaan, jos on lyhyt nainen, jolla muodot oikeissa paikoissa. Olisit mennyt vaan.

Vierailija
29/42 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi kerran noin, paitsi toisinpäin. Viestittelin aika pitkään yhden miehen kanssa ja kun tapaaminen tuli puheeksi, hän lähetti minulle ("muuten vaan" töissä otetun) kuvan itsestään, jossa näytti AIVAN erilaiselta kuin tinder-kuvissaan. Varsinaisen tapaamisen hän lopulta perui varttia ennen, eikä sen jälkeen oltu enää yhteydessä. Sääli, sillä painoin alun perinkin sydäntä hänen esittelytekstinsä, en kuviensa perusteella.

Minullakin maku meni juurikin niistä ohareista.

Vierailija
30/42 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Olisit nyt vain mennyt treffeille! Voihan sitä itse miettiä vaikka mitä, mutta nyt päätit miehen puolesta, mitä hän (muka) ajattelee. Mistä sinä tiedät, vaikka hän olisi pitänyt sinua kauniimpana kuin kuvissa?

Jos teillä on ollut hyvä fiilis viesteissä jo noinkin pitkään, niin miksi se muuttuisi tapaamisessa? Nyt ehkä mies ajattelee, että tuo on joku tekosyy, ettet halua tavata häntä. Teit ikävät oharit.

Vierailija
31/42 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt illalla mieheltä tuli tosi pettynyt vastausviesti. Kerroin sitten rehellisesti, että minua rupesi huolestuttamaan, etten ole hänen odotustensa mukainen ja sanoin, että kun ei ole tullut puheeksi vaikka se, että minulla on pikkuisen ylipainoa. Olen saanut pari lyhyttä vastausta, mutta jotenkin tuntuu, että mieheltä meni maku. Oma häpeä, mokasin tän homman ihan itse ja nyt alkaa kaduttaa. Toisaalta ajattelen myös koko ajan, että kyse tähän kaiken pilalle menemiseen on siinä, että sanoin mulla olevan ylipainoa :(

ap

Mua ainakin vituttaisi se että toinen suoraan olettaisi mun olevan niin pinnallinen että pieni ylipaino veisi kaiken kiinnostuksen joka siihen mennessä on ehtinyt kasvaa. Et antanut miehelle edes tilaisuutta.

Vierailija
32/42 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivoit itsellesi kuopan, johon lankesit. Ensi kerralla valmistele ne treffit paremmin. Laita myös realistisempia kuvia ja kerro ylipainostasi, mutta älä marttyyriasenteella.

Vierailija
33/42 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin käy läskeille treffimarkkinoilla.

Vierailija
34/42 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tästä ap mitään hyvää jää käteen niin vaikkapa hyvä motivaatio pudottaa painoa! Älä anna periksi ja ole nainen joka haluat olla. Älä enää kiduta itteäs noin, lupaathan? Tee asialle jotain niin ei tarvi hävetä eikä kultakimpale lipeä enää sun käsistä eikä sydämestä. Et sä niin vanha ja toivoton voi olla! Tee töitä onnesi eteen!

Vierailija
35/42 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tästä opimme?

Ainakin yksi rehellinen kokovartalokuva profiiliin, niin ei tartte jännätä kelpaako.

Ja ois kiva, jos miehetkin tämän hoksais...

Vierailija
36/42 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoksi kannattaa laittaa ainakin yksi huonompi otos itsestään ja sellainen missä näkyy oikea koko. Ja itse ainakin yritän tapaamisen järjestää mahdollisimman pian, näin ei ihastu omiin mielikuviin ihmisestä. 

Vierailija
37/42 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivoin tämän ketjun esiin ja tulin vain ilmoittamaan, että olen jatkanut juttua tämän miehen kanssa. En halua mitään senttimittoja alkaa itsestäni ilmoittamaan ennen tapaamista. Minusta se olisi outoa ja jotenkin nöyryttävää. Olen kuitenkin kertonut nyt miehelle huolestani ja hän on sanonut, että ei ole yhtään pinnallinen ihminen. Tapaamme nyt sitten viikon kuluttua perjantaina tai lauantaina. Tällä kertaa aion mennä.

ap

Vierailija
38/42 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivoin tämän ketjun esiin ja tulin vain ilmoittamaan, että olen jatkanut juttua tämän miehen kanssa. En halua mitään senttimittoja alkaa itsestäni ilmoittamaan ennen tapaamista. Minusta se olisi outoa ja jotenkin nöyryttävää. Olen kuitenkin kertonut nyt miehelle huolestani ja hän on sanonut, että ei ole yhtään pinnallinen ihminen. Tapaamme nyt sitten viikon kuluttua perjantaina tai lauantaina. Tällä kertaa aion mennä.

ap

Hyvä juttu. Nauti treffeistä!

Vierailija
39/42 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä ap! Eihän sulla ole mitään menetettävää, toisin kuin jos jätät menemättä.

Jos hän on niin pinnallinen, että antaa pakit sun painon takia, niin ei hän sitten ollut sulle oikea tyyppi. Ja tosiaan livenä voi moni muukin asia mennä "pieleen", kuin se ettei toisen ulkonäkö miellytä, esim jos ei vaikka kemiat kohtaa tai muuten ei vain tunnu oikealta. Eikä niillä asioilla ole mitään tekemistä painon tai ulkonäön kanssa ja itse koen että ne ovat tärkeimpiä asioita treffikumppanissa!

Tsemppiä treffeille ja pää pystyyn!

Vierailija
40/42 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sitten miten meni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme