Voi ei, taas alkaa jääkiekko! Muita "lätkäleskiä"?
Ei jaksa millään katsoa kun isot äijät säntäilevät kuin idiootit kumiläpyskän perässä ja oma äijä kittaa sohvalla kaljaa ja kommentoi typeriä kuten "opaskoira tuomarille" "jäähy perkele" "mistä muka tuli jäähy" yms. ei se edes tajua koko peliä mutta se silti hallitsee elämää. Sama juttu joka vuosi!
Kommentit (14)
Onneks euroviisut rokottaa sitä ensi viikolla.:)
T: 22-vuotias nuori mies/poika
Minä katson meillä lätkää, miestä ei kiinnosta. Joten löytyy taloudesta lätkäleski, mutta se en ole minä.
Samanlaisia huokailijoita olette kuin mieheni. Hiljenee kun huomautan jalkapallosta ja siitä etten minä huokaile silloin kuin suurikin marttyyri.
Juuh. Täällä kanssa. Mies ei muuta näe eikä kuule kuin jääkiekko. Formuloiden kanssa sama juttu. Itseäni taas ei voisi vähempää kiinnostaa mikään penkkiurheilu.
Ärsyttää kun mies kittaa olutta ja huutaa joka helvetin maalia kurkku suorana. Joko ilosta tai sitten kiroillen epäreilujen tuomareiden hyväksymiä vastapuolen maaleja.
No voi jumalauta. Ai mies ei saisi kattoa lätkää edes vaan pitäisi kokoajan olla huomioimassa muijaansa.
Elämän pieniä iloja, miksi kumppani ne haluaa riistää. En käsitä.
Minä katson jääkiekkoa ja olen nainen. Hauska ja nopeatempoinen laji.
Täällä huudetaan kilpaa miehen kanssa. Sopii toivoa ettet minun naapurissa asu :D
No joo, täällä yksi. Mutta olen kai jo tavallaan tottunut. Eikä tämä "leskeys" rajoitu vain lätkään, vaan meillä ukko vahtaa kaikkea muutakin urheilua: hiihtoja, kaikkia joukkuepelejä, ampumahiihtoa jne. Näin on menty jo parikytä vuotta. Annan ukon vahdata, koska se ei ikinä käy missään (ilman perhettä, paitsi töissä) ja ostaa minulle kaikkea luxusta. Suotakoon sille siis tuo hupi.
Itse lätkä on minusta melko naurettavaa. Aikuiset miehet säntäilevät kumilämiskän perässä. Menisivät töihin!
Ja se, että aikuinen mies (penkkiurheilija) saattaa itkeä, kun Suomi voittaa jotain jossain lajissa. Voiko olla mitään naurettavampaa ja pateettisempaa?
Kiitos ja anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
No voi jumalauta. Ai mies ei saisi kattoa lätkää edes vaan pitäisi kokoajan olla huomioimassa muijaansa.
Huomioisi edes lapsiansa tarvittaessa . Itse kyllä olen omatoiminen ja kestän kyllä "yksinäisyyden" matsin ajan mutta joudun kuitenkin omalla kohdallani usein keskeyttämään omat telkkarin katsomiset esim. ruuanlaiton, lasten läksyjen neuvomisen tai muiden arkisten kotiaskareiden takia. Mies taas ei hievahdakaan sohvalta muualle kuin jääkaapille olutta hakemaan tai vessaan kuselle, ei, vaikka lapset tappelisivat miehen vieressä.
Ei kait muuten ärsyttäis mut kun suosikkijoukkue tippui NHL pudostuspeleistä niin kaks päivää piti katsoa norsunv-naamaa ja kestää kiukuttelua ja tiuskimista. sitä ennen piti öisin tulla huomauttamaan (kun katsoi pelejä) että naapuritkin haluais varmaan nukua välillä, ei tarvii huutaa ja räyhätä aamuyöllä (tavarat lenteli). Ja sit vielä se että kun joukkue pärjäs niin mun piti osallistua siihen ilon pitoon vaikkei vois vähempää kiinnostaa koska muuten herra veti herneet nekkuun. Ihan oikeesti on kivaa että on joku asia joka kiinnostaa mutta tarviiko sen sitten sotkea muiden ihmisten arkielämä??? Ei tulis mul mieleenkään purkaa vitutusta puolisoon jos oma suosikki ei pärjäö urheilussa tai pakottaa sitä olee kiinnostunut jostain mistä ei aidosti oo vaan koska haluun jakaa sen jonknu kanssa! Mikään ei oo yhtä epäseksikästä ku mies joka kiukuttelee jonkun vitun urheilun takia.
Mulla on omakin elämä avioliiton lisäksi, ei voisi vähempää kiinnostaa jos toinen haluaa käyttää aikaansa urheilun katseluun.
Itse ulkoilen, harrastan omia juttujani ja kitken pihaa kesäkuntoon.
Ihan tuo hoitaa oman osuutensa huushollin hoidosta vaikka jääkiekkoa katseleekin.
Miten se olis multa pois?
Että ihan pari tuntia muutamana päivänä pitäis miehen saada katsoa telkkua häiriöttä. Ei tule kuuloonkaan! Kyllä just sillon laitetaan ruokaa koko perhe yhdessä tai siivotaan. Tai lähdetään ulos pihatöihin. Vaikka hampaat irvessä.
Sama täällä *huokaus*