Kuka soittaa yksityisestä numerosta
Eli mulle on viikon aikana soitettu pari kertaa yksityisestä numerosta ja en oo voinut vastata kun oon ollut töissä.
Mikähän vois olla kyseessä?
Jos olis joku tärkeä puhelu niin eikö laittais viestiä tms?
Kommentit (26)
Varmaan se on ollut mönkkösen kalle.
Vierailija kirjoitti:
Poliisi ainakin voi soittaa, mutta eipä sille kannata vastata.
Ei soita. Laittaa viestin.
Kuka tahansa, joka on estänyt numeron näkymisen vastaanottajalle. Yleensä viranomaiset ja virastot käyttävät tuota toimintoa silloin, kun samaan numeroon saattaa vastata useampi henkilö ja vain joku tietää heistä, mikä asia on kyseessä. Esimerkiksi terveydenhuollosta joku tavoittelee omaisen asioissa, vuoron vaihduttua joku muu vastaa tuohon puhelimeen, joten ei ole mitään järkeä lähettää numeroa eteenpäin, kun ei tiedä, koska vastaanottaja pystyy soittamaan takaisin.
Esim terveyskeskuksen takaisinsoitot Ainakin tällä alueella. Juuri äsken soittivat silmänpohjankuvausaikaa: yksityinen numero
Lääkärit/hoitajat soittaa yksityisestä yleensä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei soita. Laittaa viestin.
Onpa vaan soittanut. Olen vastannutkin.
Minulle ainakin soitteli yksityisestä numerosta ihan tavallinen puhelinmyyjä. Lienee uusi kikka mitä kokeilevat.
Vierailija kirjoitti:
Esim terveyskeskuksen takaisinsoitot Ainakin tällä alueella. Juuri äsken soittivat silmänpohjankuvausaikaa: yksityinen numero
Täällä tulee tekstiviesti ajasta, jo vuosikymmeniä, tuskin soittavat tuntemattomasta numerosta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama. Tosin sanovat jo etukäteen, et soitto tulee tuntemattomasta numerosta, vastaahan sitten. Ensihoitajat/lanssi voi myös soittaa, esim. jos alaovi on jo lukossa.
Vierailija kirjoitti:
Jooei, parempi että tulevat vaikka työpaikalle kertomaan asiansa.
En odota lääkäriltä tai hoitajalta mitään puhelua
Aika outoo, ku on prepaid, joka ei näy ees yleiseen hakupalveluun muuten, kuten rekisteröity laskutettava puhelinnumero, johon saa yhteyden kuka vaan. Et tulee vaan mietittyy et pitäskö hommata laskutettava puhelinnumero niin ei ois jotenki sellanen fjiilis et sun puhelinnumero kiertää jossain leimaohtassa tulehan juttusille kahteleen virka-asujamme meiningis et oisko jo aika mennä kirurgin vastaanotolle ja maksaa pankkilaina, joka erääntyi ja muuta sellasta, ku kuka ylipäätään jaksaa koko ajan jutella vaik siit miten köyhää on ja et tuleeko nukuttua ja syötyä ja olla vetämättä bissee ja blossii ja vedettyy viivaa
Meille tuli outo puhelu niin se oli jostain Sastamalasta. Joku matkaluyritys. Ja kerran tuli joku lehtimyyjä. Ei tee mieli vastata . Kyllä asiat selviää kun kerran vuodessa käy jossain virastossa . Terveydenhoito soittaa vain jos on itse soittänut . Ja poliisit ei lähettele mitään textareita mihinkään. Pankit laittaa textarin että on tullut textarit. Jos on työssä näkyy työvuorot joku kysyy . Tai kuin ennen meillä oli sähköposti täynnä uskontolahkojen rahan keruu viestejä. Ei lueta sähkiksiä . Anna mennä vaan. Meiltä et saa lattiaan huijauksiin. Mene itse töihin tai maksa omistasi.
Tavaran toimittajat soittelee et nyt tulee mut ensin ne laittaa textarin.
Aika monella salainen numero,myös minulla.Minulla on siksi,kun äijät häiriköi ja kaikenlaisia huohotus soittoja tuli.
*ttu te ootta urpoja. "kukahan mulle soitta" no saatananidiootti VASTAA NIIN TIEDÄT.