Kokemuksia vidaxl.fi kaupasta?
Onko muilla kokemuksia vidaxl.fi-verkkokaupasta?
Ostin hintavahkon tuotteen (yli 100e), joka hajosi viikon käytön jälkeen.
Nyt en saa yhteyttä asiakaspalveluun mitenkään. Puhelinpalvelussa on ollut viimeisen viikon pelkkä nauhoite ja sähköposteihin ei vastata. Menetinkö rahani?
Kommentit (134)
toi kauppahan vaikuttaa jo lyhyellä selauksella ns. aliexpressiltä tai vastaavalta superhalpiskaupalta mistä ei kannattaisi tilata mitään. Joskus joku googlehaku vienyt sinne ja tuli vilkaistua tarjontaa. eli älkää hyvät ihmiset tilatkaa random-kaupoista, mieluummin joistakin tutuista ja maksaa vaikka hiukan enemmän, muttei menetä rahojaan ja kuluttajasuojaosuus on vahvempi.
Laatu on aivan sysipaskaa. Siis todella ala-arvoista. Huonekalun osista puuttuu paloja, osat ei kootessa osu kohdilleen, tuotteen valkoinen väri oli todella epätasainen.
Puhelimitse, kun oli yhteydessä, niin viallisen tuotteen palautus onneksi hoituu vaivattomasti.
Tilasin huonekalukalvoa,aivan sekundaa kiinan pas.... keskellä rullaa lynkkyjä ja repeää helposti.
Eilen tuli kaksi tilaamaani Floro- senkkiä. Avattiin ainoastaan toinen paketti ja voi luoja, miten pa..kaa laatua. Halkeamia lähes jokaisessa osassa, mitä laatikosta paljastui.
Puhelimeen onneksi vastattiin täällä suomessa heti ja asiakaspalvelija oli todella ystävällinen. Molemmat senkit haetaan kotiovelta muutaman päivän päästä täysin kuluitta PostNordin kautta. Onneksi en ehtinyt näistä romuista maksamaan vielä euroakaan
Tosi hankalaa on palauttaa tilattu pienehkö kaappi, joka ei lainkaan vastannut nettikaupann kuvaa ja kuvausta.
Ei millään saa palautusosoitekorttia/ tarraa, jotta voisi lähettää paketin sinne mistä tullutkin. Erittäin hidasta ja hankalaa keskustelu sähköpostin kautta ja aika moni olis varmaan jo luovuttanutkin. Tuntuu että pelaavat aikaa, jotta 14pv menee umpeen!
Ei tosiaan kannata tilata ainakaan sängynrunkoa Mitat Ei pidä paikkaansa,ja ei suomen ruotsin kielistä kokoamisohjetta.joka kuuluu olla nyt yritetty palauttaa,nyt pitäisi tuotekuvata mittojen kanssa ym.robotti vastaa sähköpostiin.ei ole puhelinnumeroa.mutta nyt tyyli muuttuu ...
Oli hitsin vaikea pakata oli työnnetty niin ahtaaseen pakettiin emme kyllä avaa nyt viemme asian kuluttaja suoja virastoon onneksi emme ole maksaneet tuotetta tiedän että voitamme jutun koska sängyn Mitat aivan huuhaata.
Miksi ette vasn osta suomesta jos kerran on rahaa? Pysyisi talouspystyssä. Se on selvää että tuollaisista paikoista tilaamisen on iso riski.
Tilasin eteenvedettävän näkösuojan terassille. Tuote tuli perille, mutta eteenvetämismekanismi ei toimi. Ruuvejakin puuttuu eikä ne sovi koloihin. Kokoaminen oli kidutusta ja neljän tunnin jälkeen oltiin ehkä puolessa välissä. Päätin etten maksaa 180€ moisesta roskasta. Sähköposteihin on vastattu, mutta asiointi hankalaa, kun he kommunikoivat eri kielellä. Asioita pyydetään ja toistellaan useita kertoja. Jännäksi menee, miten saaga päättyy. En voi suositella enkä itse aio ostaa toiste.
kiitos neuvoista, piti tilata terassiverho! Enpä tilaakkaan, käyn Puuilossa katsomassa!! Oon tilannut vain ehdottomasti suomessa toimivista nettikaupoista!!
Taisit menettää. Niin kävi minullekin. Yli kuukauden olen käynyt email"keskustelua". Joka kerta eri ihminen, nimestä päätellen, viestit on käännetty varmaan jollain ohjelmalla suomeksi. Osittain hyvin arvaamalla voi saada selkoa, mitä niissä tarkoitetaan. Itse kirjoitan suomeksi ja englanniksi, mutten ole varma, ymmärtääkö vastaanottaja kumpaakaan...
Puutarhakaari oli tullessaan metrin pätkissä, kevyttä metallia eikä kestänyt koskea yhtään. Heilui ja huojui sinne tänne. Ruuvien reijät vähän sinnepäin... Rahat takaisin pitäis saada.
Noin seitsemännessä eestaas-viestissä, joista osa ei ole edes koskenut minun asiaani (pahoittelut sain kyllä), ehdottivat, että lähetä osat takas... Ei taida olla sen väärtti. Meneekö mihin lie (kään) edes takas, kun ei sähköpostillakaan onnistu asian selvittäminen... Hyvästi reilu satanen!
Minun ohjeeni on: Älä osta VidaXLstä YHTÄÄN MITÄÄN!
Tilasin maaliskuussa TV-tason, senkin ja vitriinin. Kasatessa huomattiin että kaikkialla pieniä naarmuja ja pinnoitetta puuttuu reunoista. Laitettiin rekkulaa jotta saataisiin korvaavat osat tilalle. Laittoivat osaluettelon, ja kaikki valitsemani osat loppu. Ehdottivat 80€ hyvityskuponkia, ja hyväksyin sen. Nyt on 3kk väännetty kun heidän lähettämät koodit ei toimi, eli eivät todennäkösesti aio korvata. ÄLKÄÄ UPOTKO TÄHÄN PASKAAN!
Tuli 159 euron sänky tästä firmasta ja paketista purkaessa huomattiin että päädyt on huonosti maalattu ja puu paistaa läpi, sekä että toisessa päädyssä oli painauma reunassa. Kasattiin sänky ja kasatessa huomattiin että osat on sahattu aivan vinoiksi ja osat eivät ole suorassa kun ne on tosisissaan kiinni. Sängyn piti olla mäntyä, mutta koko rungon pystyi kantamaan yksin. Laitettiin patjat ja lakanat siihen ja sitten testattiin niin kuulu vaan rutinaa kun edes istui tai edes makasi. Otettiin patjat pois ja huomattiim että keskellä menevä tuki on koko pituudeltaan haljennut ja sivuissa olevat myös. Sänky lähti saunapuiksi. Elekee tilatko mittään täältä.
Ostin pressupintaisen 8 m2:n kasvihuoneen Vidaxl:stä. Ihan kiva mutta ei minkäänlaista kokoamisohjetta mukana. On siis vielä kokoamatta.
Miten teillä menee tämän verkkokaupan kanssa nykyään?
Minä tilasin ennenkuin luin kommentit. Maksoin paypallilla. Jos tuote on viallinen niin saan rahani paypallin avulla takaisin